Ogłoszenie z dnia 2025-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00322642/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Gminie Leoncin – Etap 2”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEONCIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 3
1.5.2.) Miejscowość: Leoncin
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-155
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 275 66 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@leoncin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://leoncin.bip.net.pl/?c=216
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-af946e39-11ce-11ef-a7f7-6221b72ad4fc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Gminie Leoncin – Etap 2”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af946e39-11ce-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00262289
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322642
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.PN.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej
w miejscowościach Głusk, Nowe Grochale i Stanisławów wraz z wymaganymi pozwoleniami, zezwoleniami i uzgodnieniami wymaganymi prawem oraz budowa kanalizacji sanitarnej zgodnie z opracowanymi projektami.
1.2. budowa sieci wodociągowej w miejscowościach: Nowe Gniewniewice, Mała Wieś Przy Drodze zgodnie z załączoną dokumentacją projektową:
• Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach : Nowe Gniewniewice,(odcinek 1)
• Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach : Nowe Gniewniewice, Mała Wieś Przy Drodze (odcinek 2)
• Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach : Mała Wieś Przy Drodze (odcinek 3)
UWAGA: W związku z dynamiczną zmianą warunków wodnych, należy ponownie zweryfikować poziom zalegania wód gruntowych w miejscach wykopów dla odcinków sieci.
2. W zakres zamówienia wchodzi:
2.1. Wykonanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej w tym:
• opracowanie koncepcji uzyskanie jej akceptacji przez Zamawiającego
• opracowania geodezyjne i geologiczne konieczne do sporządzenia dokumentacji
• projekty budowlane i uzyskanie pozwolenia lub zgłoszenia budowy,
• uzyskanie wszelkich potrzebnych pozwoleń do sporządzenia dokumentacji
• projekty wykonawcze
• inne projekty, które wynikają z przepisów prawa niezbędne do prawidłowego wykonania zadania,
• specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
• harmonogram rzeczowo-finansowy.
2.2. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową sieci kanalizacji sanitarnej oraz wykonanie sieci wodociągowej zgodnie z przekazaną dokumentacją projektową, w tym:
• Wykonanie rozruchu zbiornikowych przepompowni ścieków,
• Przygotowanie dokumentacji do uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
• Przeprowadzenie szkolenia obsługi,
• Wykonanie instrukcji eksploatacji oraz instrukcji obsługi, obiektów i konserwacji
• urządzeń niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji,
• Wykonanie dokumentacji powykonawczej,
• Wykonanie oznakowania obiektów i instalacji,
• Pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót
• Zapewnienie obsługi geodezyjnej w trakcie wykonywania robót budowlanych
• Przeprowadzenie niezbędnych badań, prób i odbiorów wykonanych robót
• Serwisowanie urządzeń wraz z przepompowniami ścieków w okresie gwarancyjnym.
• Dopuszcza się wprowadzenie innych rozwiązań pod warunkiem uzyskania akceptacji Zamawiającego.
3. Zakres Robót objętych przedmiotem zamówienia stanowi:
3.1. wykonanie (na podstawie posiadanych zaświadczeń Starosty Nowodworskiego):
• sieci wodociągowej z rur PE100 PN10 SDR17 o łącznej długości L=2003,29mb
o średnicy 110mm
• 18 odrzutów do hydrantów ppoż. z rur ∅90 o długości L=21,14 mb oraz z żeliwa sferoidalnego DN80 o sumarycznej długości L=15,55 mb
• Niezbędnej armatury (hydranty, zasuwy) z żeliwa
3.2. dokumentacja projektowa i wykonanie:
• sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC SN8 litych o łącznej szacunkowej długości 2587,2 mb +- 20% o średnicy 160-250mm;
• sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE100 PN10 SDR17 o łącznej szacunkowej długości 1003 mb +-20% o średnicy 90-160 mm;
• sieciowych przepompowni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ilości 9 szt.+-2;
4. Zamawiający nie wymaga aby projekty były złożone w jednym terminie. Dopuszcza się przedkładanie i przekazywanie projektów do uzgodnień etapowo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6947040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6948270,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6947040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Santro Jacek Trojanowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311124818
7.3.3) Ulica: Leśna 30
7.3.4) Miejscowość: Cybulice Duże
7.3.5) Kod pocztowy: 05-152
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6947040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI LEONCIN
więcej: przetargi LEONCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej nr 2 w Szczawie, z wyłączeniem przegród zewnętrznych i elementów konstrukcyjnych, na potrzeby planowanego Urzędu Gminy Szczawa - Etap 1
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kaskach. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.