eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Przebudowa drogi Niedźwiada - Kolawa wraz z odbudową mostu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi Niedźwiada – Kolawa wraz z odbudową mostu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ropczyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581962

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krisego 1

1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ropczyce@intertele.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ropczyce.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ropczyce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi Niedźwiada – Kolawa wraz z odbudową mostu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a8cae2a-ccbd-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262201

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036337/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa drogi Niedźwiada - Kolawa wraz z odbudową mostu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00206916

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPZP.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi Niedźwiada – Kolawa na odcinku od drogi powiatowej do mostu oraz odbudowa mostu na potoku Niedźwiadka wraz z dojazdami w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi Niedźwiada – Kolawa wraz z odbudową mostu” dofinansowanego z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 dla operacji „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach miejskich”.
2. Zakres odbudowy mostu obejmuje:
1) demontaż pomostu betonowego i konstrukcji stalowej nośnej,
2) całkowitą rozbiórkę przyczółków pełnościennych z uwagi na zły stan techniczny podpór,
3) wykonanie nowych przyczółków mostowych wraz z wykonaniem nowych fundamentów,
4) wykonanie nowej płyty pomostu mostu stałego jednoprzęsłowego o schemacie statycznym belki swobodnie podpartej. Ustrój nośny będzie stanowić konstrukcja żelbetowa płytowa,
5) wykonanie nawierzchni i elementów wyposażenia mostu,
6) wykonanie odwodnienia mostu – system powierzchniowy oraz w obrębie przyczółków kratek ściekowych i kolektorów oraz studzienek ściekowych i rewizyjnych z wykonaniem odprowadzenia wód opadowych do potoku poprzez przebudowę istniejącego wylotu wodnicy W-2 oraz projektowanego wylotu W-1,
7) uporządkowanie terenu.
3. Zakres dostosowania dojazdów do mostu obejmuje:
1) wykonanie rozbiórki konstrukcji jezdni w obrębie podpór,
2) wykonanie korony drogi gminnej Niedźwiada – Kolawa dz. nr 5558/1 oraz drogi gminnej Niedźwiada – Kolawa przez wieś dz. nr 4080,
3) wykonanie ścianki szczelnej z grodzic stalowych traconych,
4) wykonanie odcinków chodników dla pieszych,
5) wykonanie konstrukcji podbudowy i nawierzchni,
6) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego na dojazdach,
7) montaż barier stalowych ochronnych,
8) uzupełnienie poboczy,
9) wyprofilowanie skarp nasypu drogowego z humusowaniem i obsianiem,
10) wykonanie elementów systemu odwodnienia w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu (studzienki ściekowe, i rewizyjne z wyprowadzeniem do wylotów W-1 oraz W-2),
11) wykonanie wylotów wód opadowo roztopowych W-1 oraz W-2.
4. Zakres ubezpieczeń potoku obejmuje:
1) umocnienie koryta potoku Niedźwiadka poprzez wykonanie umocnienia skarp koszami siatkowo-kamiennymi oraz umocnienie brukiem w płotkach wiklinowych skarp powyżej kosza siatkowo-kamiennego.
5. Zakres przebudowy istniejących sieci obejmuje:
1) przebudowę istniejącego wodociągu wD50 kolidującego z przedmiotową inwestycją,
2) przebudowę słupów i sieci energetycznej kolidującej z inwestycją,
3) przebudowę słupów i sieci teletechnicznej kolidującej z inwestycją.
6. Zakres przebudowy drogi obejmuje:
1) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze min. zdjęcie warstwy humusu,
2) wykonanie warstwy ulepszonego podłoża stabilizowanej spoiwem hydraulicznym,
3) wykonanie warstw podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego,
4) ustawienie odcinków krawężników i ścieków z betonowych elementów prefabrykowanych,
5) wykonanie warstw bitumicznych nawierzchni jezdni i zjazdów,
6) prace wykończeniowe i porządkowe.
7. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania kompletu dokumentów niezbędnych do oddania do użytkowania obiektu mostowego oraz złożenia w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Ropczycach wniosku o pozwolenie na użytkowanie i jego uzyskanie.
8. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają w kolejności ważności: niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SWZ, w tym dokumentacje projektowe stanowiące załącznik nr 2 do SWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 3 do SWZ oraz przedmiary robót stanowiące załącznik nr 4 do SWZ. Przedmiary robót maja charakter pomocnicy, a ilości w nich zawarte mają charakter orientacyjny.
9. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo.
10. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm.
11. Tam, gdzie w opracowaniach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 101 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.
Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu,
a nie konkretnego producenta.
12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu robót.
13. Wymagany okres gwarancji minimum 3 lata liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
14. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2051897,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3344818,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2051897,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMOST Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722408513

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 10

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2051897,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.