Og³oszenie z dnia 2025-06-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00273210/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-11
- 2025/BZP 00312738/01 - Wynik z dnia 2025-07-07
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³uga ubezpieczenia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza w ¦wiebodzinie Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w ¦wiebodzinie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290630
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiebodzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@loro.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.loro.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Supra Brokers S.A.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021916234
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: Aleja ¦l±ska 1
1.11.4.) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
1.11.5.) Kod pocztowy: 51-118
1.11.6.) Województwo: dolno¶l±skie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wroc³aw
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: centrala@suprabrokers.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.suprabrokers.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Us³uga ubezpieczenia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza w ¦wiebodzinie Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d4e13eb8-2d80-44d7-bdaa-caed55aeb70b
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00261911
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/suprabrokers3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostêpnienia zastrze¿onych dokumentów zamówienia
2.4. Z powodu ochrony poufnego charakteru informacji Specyfikacja Warunków Zamówienia zwana dalej SWZ, na podstawie art. 280 ust. 3 ustawy zosta³a podzielona na czê¶æ zawieraj±c± informacje jawne i czê¶æ zawieraj±c± informacje poufne. Tre¶æ SWZ nie objêta poufno¶ci± jest dostêpna na stronie internetowej, natomiast czê¶æ SWZ objêta poufno¶ci± zostanie udostêpniona Wykonawcy po z³o¿eniu wniosku o udostêpnienie. W tre¶ci wniosku Wykonawca zobowi±zany jest wskazaæ swoje dane identyfikacyjne oraz nr postêpowania/SWZ, którego wniosek dotyczy. Wykonawca zobowi±zany jest do zachowania w tajemnicy tre¶ci udostêpnionych informacji i dokumentów.Czê¶æ SWZ objêta poufno¶ci± mo¿e zostaæ udostêpniona wy³±cznie Wykonawcom na podstawie z³o¿onego wniosku. Przez pojêcie Wykonawcy nale¿y rozumieæ osobê fizyczn±, osobê prawn± albo jednostkê organizacyjn± nieposiadaj±c± osobowo¶ci prawnej, która oferuje na rynku ¶wiadczenie us³ug lub ubiega siê o udzielenie zamówienia, z³o¿y³a ofertê lub zawar³a umowê w sprawie zamówienia publicznego (art. 7 pkt 30 ustawy).
Powy¿sz± klauzul± poufno¶ci objête s±: szczegó³owe warunki zamówienia wraz z opisem przedmiotu zamówienia informacje do oceny ryzyka, rejestr maj±tku, rejestr pojazdów
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/suprabrokers
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/suprabrokers
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SWZ NR 92/2025/¦wiebodzin
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Obowi±zkowe ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz±
2. Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzenia dzia³alno¶ci medycznej
3. Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci i posiadanego mienia
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane 20.1 Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zawarcia w okresie trwania umowy zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu us³ug podobnych do zamówienia podstawowego stanowi±cych
20% zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielane bêdzie na us³ugi zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego w trybie zamówieñ z wolnej rêki, po spe³nieniu przes³anek z art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
2. Ubezpieczenie sprzêtu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane 20.1 Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zawarcia w okresie trwania umowy zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu us³ug podobnych do zamówienia podstawowego stanowi±cych
20% zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielane bêdzie na us³ugi zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego w trybie zamówieñ z wolnej rêki, po spe³nieniu przes³anek z art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Ubezpieczenia komunikacyjne
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane 20.1 Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zawarcia w okresie trwania umowy zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu us³ug podobnych do zamówienia podstawowego stanowi±cych
20% zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielane bêdzie na us³ugi zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego w trybie zamówieñ z wolnej rêki, po spe³nieniu przes³anek z art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
5.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy:5.1.1 spe³niaj±cy warunki okre¶lone w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy w zakresie posiadania uprawnieñ do prowadzenia
okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej czyli posiadaj±cy zezwolenie na wykonywanie dzia³alno¶ci
ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia, o których mowa w ustawie z dnia 11
wrze¶nia 2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, a w przypadku gdy rozpoczêli oni dzia³alno¶æ przed
wej¶ciem w ¿ycie ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej zezwolenie Ministra Finansów na
prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej.
Zamawiaj±cy nie precyzuje wymagañ w odniesieniu do warunków okre¶lonych w art. 112 ust. 2 pkt. 1, 3 i 4 ustawy;
5.1.2 wobec których nie zachodz± przes³anki skutkuj±ce wykluczeniem z postêpowania okre¶lone w art. 108 ustawy.
Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 ustawy mo¿e na podstawie art. 110 ust. 2
ustawy udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e spe³ni³ ³±cznie nastêpuj±ce przes³anki:
5.1.3 naprawi³ lub zobowi±za³ siê do naprawienia szkody wyrz±dzonej przestêpstwem, wykroczeniem lub swoim
nieprawid³owym postêpowaniem, w tym poprzez zado¶æuczynienie pieniê¿ne;
5.1.4 wyczerpuj±co wyja¶ni³ fakty i okoliczno¶ci zwi±zane z przestêpstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawid³owym
postêpowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie wspó³pracuj±c odpowiednio z w³a¶ciwymi organami, w
tym organami ¶cigania lub Zamawiaj±cym;
5.1.5 podj±³ konkretne ¶rodki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestêpstwom,
wykroczeniom lub nieprawid³owemu postêpowaniu, w szczególno¶ci:
a) zerwa³ wszelkie powi±zania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawid³owe postêpowanie wykonawcy,
b) zreorganizowa³ personel,
c) wdro¿y³ system sprawozdawczo¶ci i kontroli,
d) utworzy³ struktury audytu wewnêtrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnêtrznych regulacji lub
standardów,
e) wprowadzi³ wewnêtrzne regulacje dotycz±ce odpowiedzialno¶ci i odszkodowañ za nieprzestrzeganie przepisów,
wewnêtrznych regulacji lub standardów.
Zamawiaj±cy ocenia, czy podjête przez wykonawcê czynno¶ci, o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy, s± wystarczaj±ce
do wykazania jego rzetelno¶ci, uwzglêdniaj±c wagê i szczególne okoliczno¶ci czynu wykonawcy. Je¿eli podjête przez
wykonawcê czynno¶ci, o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy, nie s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci,
zamawiaj±cy wyklucza wykonawcê.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z §4 umów generalnych7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-13 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma zakupowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-13 12:20
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-12
INNE PRZETARGI Z ¦WIEBODZINA
- Zakup racji ¿ywno¶ciowych (posi³ku) dla mieszkañców Gminy ¦wiebodzin w 2025 r. w ramach zadania na realizacjê Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- "Us³uga cateringowa dla klientów Centrum Us³ug Spo³ecznych w ¦wiebodzinie, uczestników Dziennego Domu "Senior+" w ¦wiebodzinie oraz dla dzieci z Placówki Wsparcia Dziennego w ¦wiebodzinie w 2026r."
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek/paczek pocztowych
- Dostawa ³ó¿ek wielofunkcyjnych i szafek przy³ó¿kowych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w ¦wiebodzinie.
- Us³uga w zakresie ca³odziennego ¿ywienia pacjentów Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w ¦wiebodzinie Spó³ka z o.o.
wiêcej: przetargi w ¦wiebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialno¶ci cywilnej SP ZOZ MSWIA w Kielcach im. ¶w. Jana Paw³a II
- Ubezpieczenie pojazdów samochodowych i maj±tku Wielkopolskiego Centrum Ratownictwa Medycznego spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±
- Ubezpieczenie mienia oraz sprzêtu elektronicznego, odpowiedzialn. cywilnej zawodowej oraz odpowiedzialn. cywilnej w zwi±zku z prowadzon± przez DODR we Wroc³awiu dzia³alno¶ci± statutow± i gospodarcz±.
- US£UGA UBEZPIECZENIA MAJ¡TKU I UBEZPIECZENIA OC ZAK£ADU GOSPODARKI LOKALOWEJ W ZAMO¦CIU SP. Z O.O.
- Kompleksowe ubezpieczenie Spó³ek Komunalnych Miasta Przemy¶la
- Ubezpieczenie sprzêtu elektronicznego KSP.
wiêcej: Us³ugi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





