Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00194088/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia kinowego dla Dolnośląskiego Centrum Filmowego we Wrocławiu - Zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM FILMOWE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279924
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: MARSZ.JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 64A
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-020
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 71 793 70 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.czyz@dcf.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dcf.wroclaw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dcf.wroclaw.pl/biuletyn-informacji-publicznej/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia kinowego dla Dolnośląskiego Centrum Filmowego we Wrocławiu - Zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f438e828-1fbe-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261840
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00173624/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wyposażenia kinowego dla DCF - projektora cyfrowego i ekranu projekcyjnego wraz z maskownicą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00194088/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 409640,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 1: Dostawa wraz z montażem, uruchomieniem, zestrojeniem sprzętu do projekcji cyfrowej w standardzie DCI wraz ze szkoleniem min. 5 pracowników Zamawiającegow zakresie obsługi sprzętu do Sali Lalka w DCT we Wrocławiu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4.1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy dla Zadania nr 1, który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp stanowiącym Załącznik nr 3.1 SWZ.
W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się również do przeglądu gwarancyjnego minimum raz w roku w okresie trwania gwarancji ( w ramach zamówienia i ceny ofertowej) . W ramach gwarancji Wykonawca zapewni również coroczny przegląd gwarancyjny (chyba, że producent sprzętu wymaga przeglądu częściej) w okresie trwania gwarancji, obejmujący serwis, wymianę części zużywalnych i elementów eksploatacyjnych.
2. Miejsce dostawy: Dolnośląskie Centrum Filmowe, ul. Piłsudskiego 64 a, 50-020 Wrocław,
sala kinowa Lalka
3. Oferta na dane Zadanie musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i materiałami niezbędnymi do uruchomienia i użytkowania oraz musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego.
4. Wykonawca udziela Zamawiającemu min. 24 - miesięcznego okresu gwarancji na dostarczony sprzęt. Okres gwarancji jest liczony od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Szczegóły dotyczące gwarancji znajdują się w § 11 umowy (odpowiednio Załącznik nr 3.1 i 3.2 do SWZ).
Okres gwarancji jest oceniany w kryterium oceny ofert.
5. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków otrzymanych z budżetu Województwa Dolnośląskiego oraz w ramach realizacji zadania dofinansowanego ze środków Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej w ramach programu operacyjnego „Rozwój kin Priorytet: Pr.II Cyfryzacja kin” .
6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał na własny koszt wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
7. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oferty na dane Zadanie, której treść pozwoli Zamawiającemu na zweryfikowanie Oferty pod względem jej zgodności z treścią SWZ. Treść Oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia. Tym samym Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia w Formularzu ofertowym - zaoferowanych produktów, charakteryzując je poprzez odpowiednie wskazanie (wg postawionego przez Zamawiającego szczegółowego wymogu) producenta, nazwę, model, typ, nr katalogowy oferowanego sprzętu, spełniającego wymagania Zamawiającego bądź innych cech jednoznacznie wskazujących na zaoferowane produkty oraz podać ceny zgodnie z kalkulacją cenową z Załącznika nr 1 do SWZ.
8.Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, niepowystawowy, wolny od wad prawnych
i fizycznych oraz będzie zgodny z normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi obowiązującymi w Polsce i ma pochodzić bezpośrednio od producenta lub
z oficjalnych i autoryzowanych przez producenta kanałów dystrybucji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652000-0 - Projektory filmowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 332400 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 2: Dostawa wraz z montażem oraz demontażem dotychczasowego ekranu projekcyjnego i maskowania w sali Warszawa w DCF we WrocławiuSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy dla Zadania nr 2, który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp stanowiącym Załącznik nr 3.2 SWZ.
2. Miejsce dostawy: Dolnośląskie Centrum Filmowe, ul. Piłsudskiego 64 a, 50-020 Wrocław, sala kinowa Warszawa.
3. Oferta na dane Zadanie musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i materiałami niezbędnymi do uruchomienia i użytkowania oraz musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego.
4. Wykonawca udziela Zamawiającemu min. 24 - miesięcznego okresu gwarancji na dostarczony sprzęt. Okres gwarancji jest liczony od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Szczegóły dotyczące gwarancji znajdują się w § 11 umowy (odpowiednio Załącznik nr 3.1 i 3.2 do SWZ).
Okres gwarancji jest oceniany w kryterium oceny ofert.
5. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków otrzymanych z budżetu Województwa Dolnośląskiego oraz w ramach realizacji zadania dofinansowanego ze środków Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej w ramach programu operacyjnego „Rozwój kin Priorytet: Pr.I Modernizacja kin” (Zadanie nr 2).
6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał na własny koszt wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
7. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oferty na dane Zadanie, której treść pozwoli Zamawiającemu na zweryfikowanie Oferty pod względem jej zgodności z treścią SWZ. Treść Oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia. Tym samym Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia w Formularzu ofertowym - zaoferowanych produktów, charakteryzując je poprzez odpowiednie wskazanie (wg postawionego przez Zamawiającego szczegółowego wymogu) producenta, nazwę, model, typ, nr katalogowy oferowanego sprzętu, spełniającego wymagania Zamawiającego bądź innych cech jednoznacznie wskazujących na zaoferowane produkty oraz podać ceny zgodnie z kalkulacją cenową z Załącznika nr 1 do SWZ.
8. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, niepowystawowy, wolny od wad prawnych
i fizycznych oraz będzie zgodny z normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi obowiązującymi w Polsce i ma pochodzić bezpośrednio od producenta lub
z oficjalnych i autoryzowanych przez producenta kanałów dystrybucji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38653400-1 - Ekrany projekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 77240 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 383514 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383514 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 383514 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KINEKSPERT Bojakowski, Jankowski, Kostrzewa Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 471334868
7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 167
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-120
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 383514 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92102,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92102,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92102,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KINEKSPERT Bojakowski, Jankowski, Kostrzewa Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 471334868
7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 167
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-120
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92102,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 12 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu"
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 66 WE WROCŁAWIU
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 6 ZADAŃ
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
- Zielona Czytelnia przy Bibliotece Pedagogicznej w Radomiu
- Usługi szkoleniowe dla pracowników Centrum Obsługi Przedsiębiorcy z zakresu funduszy unijnych w podziale na części
- Szkolenia stacjonarne w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej dla pracowników Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13.
- DOSTAWA I MONTAŻ PROJEKTORA Z ELEMENTAMI MONTAŻOWYMI DO ZOBRAZOWANIA WIELKOFORMATOWEGO, OKULARÓW VR I DRONA Z WYPOSAŻENIEM I URZĄDZEŃ MOBILNYCH
więcej: Projektory filmowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.