Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00049069/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 2 edycji szkolenia symulacji wysokiej wierności dla maksymalnie 32 pracowników naukowo-dydaktycznych uczelni medycznych podczas kursu instruktorów symulacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288981
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Ludwika Pasteura 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-367
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 717841754
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tomasz.kiliszek@umed.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umw.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umed-wroc.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 2 edycji szkolenia symulacji wysokiej wierności dla maksymalnie 32 pracowników naukowo-dydaktycznych uczelni medycznych podczas kursu instruktorów symulacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3133196c-af32-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261585
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Rozwój dydaktyki w Centrum Symulacji Medycznej we Wrocławiu (POWR.05.03.00-00-0002/15-00)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049069/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZ-260-TP-16/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 2 (dwóch) edycji szkolenia symulacji wysokiej wierności dla maksymalnie 32 pracowników naukowo-dydaktycznych uczelni medycznych podczas kursu instruktorów symulacji organizowanego przez Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu, w ramach projektu pt.: „Rozwój dydaktyki w Centrum Symulacji Medycznej we Wrocławiu (POWR.05.03.00-00-0002/15-00)”. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia). Zamawiający wymaga, by oferowane usługi spełniały wymogi zawarte w tym załączniku.
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 2 (dwóch) edycji szkolenia symulacji wysokiej wierności dla maksymalnie 32 pracowników naukowo-dydaktycznych uczelni medycznych podczas kursu instruktorów symulacji organizowanego przez Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu, w ramach projektu pt.: „Rozwój dydaktyki w Centrum Symulacji Medycznej we Wrocławiu (POWR.05.03.00-00-0002/15-00)”. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia). Zamawiający wymaga, by oferowane usługi spełniały wymogi zawarte w tym załączniku.
I. Dokładny opis tematyki szkolenia.
Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników naukowo-dydaktycznych uczelni medycznych pracujących w charakterze instruktorów w salach symulacji medycznej, chcących poszerzyć zakres prowadzonej tematyki zajęć o zagadnienia z zakresu umiejętności nietechnicznych, a w szczególności zarządzania zasobami w sytuacji kryzysowej.
II. Cel szkolenia.
Podniesienie kompetencji w zakresie prowadzenie zajęć dydaktycznych przez pracowników naukowo-dydaktycznych uczelni wyższych, pracujących w charakterze instruktorów w salach symulacji medycznej.
III. Minimalny zakres programu szkolenia.
Zamawiający określa minimalny zakres programu szkolenia:
- zapoznanie z podstawowymi zasadami uczenia się osób dorosłych,
- nauka zasad prowadzenia zajęć metodą symulacji medycznej wysokiej wierności, w tym przygotowanie sprzętu, prowadzenie scenariusza i debriefing po scenariuszu,
- nauka zasad uczenia umiejętności nietechnicznych, a w szczególności zasad zarządzania zasobami w sytuacji kryzysowej w salach symulacji wysokiej wierności,
- nauka zasad prowadzenia debriefingu scenariuszy, których głównym celem są zagadnienia związane z zarządzaniem zasobami w sytuacji kryzysowej,
- minimalny czas trwania szkolenia: 19 godzin zegarowych (czas ten nie uwzględnia czasu z dnia przygotowania).
IV. Sposób realizacji szkolenia.
1. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w określonych w umowie terminach.
2. Zamawiający przewiduje również na dzień przed terminem realizacji zamówienia spotkanie z instruktorami w celu przygotowania szkolenia (spotkanie instruktorów z kadrą Zamawiającego odpowiedzialną za przygotowanie infrastruktury i obsługę techniczną szkolenia). W czasie spotkania Wykonawca zostanie zapoznany ze sprzętem oraz specyfiką sal symulacyjnych Zamawiającego w celu zapewnienia sprawnego przeprowadzenia szkolenia. W dniu przygotowania Wykonawca zapewni dostępność wszystkich instruktorów przez co najmniej 4 godziny zegarowe w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym.
3. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego harmonogramu i programu szkolenia co najmniej na 2 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
4. Szkolenie składa się z części teoretycznej i praktycznej. Czas trwania wykładów to maksymalnie 20% czasu trwania szkolenia. Wymagane jest prowadzenie ćwiczeń z zakresu symulacji w salach symulacji wysokiej wierności.
5. Wykonawca na kilka (minimum 2) dni przed kursem przekaże informacje o sprzęcie niezbędnym do przeprowadzenia zajęć w grupach ćwiczeniowych.
6. Szkolenie prowadzone przez co najmniej 2 instruktorów.
7. Zamawiający umożliwia konsultacje z przedstawicielami Zamawiającego odnośnie szczegółowych treści szkolenia.
8. Szkolenie w całości prowadzone jest w języku polskim i/lub angielskim.
9. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma od Wykonawcy certyfikat/zaświadczenie (rozpoznawalne co najmniej na terenie Unii Europejskiej) o ukończeniu szkolenia. Wzór certyfikatu/zaświadczenia powinien zostać zaakceptowany przez Zamawiającego i powinien być opatrzony w logo (Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, które Zamawiający przekaże Wykonawcy drogą mailową). Wykonawca przekaże Zamawiającemu kopie wydanych uczestnikom szkolenia certyfikatów/zaświadczeń.
10. Wykonawca przygotuje i zapewni każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe w formie elektronicznej i/lub papierowej. Materiały zostaną opatrzone odpowiednimi logo (Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, które Zamawiający przekaże Wykonawcy drogą mailową). Materiały szkoleniowe w formacie PDF zostaną wysłane drogą mailową na adres Zamawiającego przed rozpoczęciem szkolenia oraz przekazane uczestnikom szkolenia najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia na nośniku USB i/lub papierowej w ilości równej liczbie uczestników szkolenia + 1 egzemplarz dla zamawiającego.
V. Miejsce szkolenia
Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, w Centrum Symulacji Medycznej, adres szkolenia: ul. Tytusa Chałubińskiego 7a, 50-368 Wrocław. Zamawiający zapewnia sale wyposażone w sprzęt multimedialny, a także w niezbędny sprzęt do przeprowadzenia kursu.
VI. Długość szkolenia grupy.
Dwie edycje szkoleniowe dla łącznie 32 osób.
Jedna edycja to maksymalnie 16 osób, podzielonych na dwie podgrupy szkoleniowe maksymalnie 8 osobowe. Każda podgrupa pracuje z jednym symulatorem. Wykonawca zapewni co najmniej jednego instruktora w każdej podgrupie przez cały czas trwania szkolenia w części praktycznej.
Obowiązuje godzina dydaktyczna = 45 minut. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia zajęć w soboty.
VII. Wyżywienie
W ramach szkolenia Wykonawca zapewni w każdym dniu szkolenia obsługę cateringową obejmującą dwie przerwy kawowe dla każdego z uczestników oraz czas na posiłek regeneracyjny.
Catering będzie zlokalizowany w budynku, w którym będzie realizowane szkolenie. W trakcie przerw kawowych do użytku uczestników szkolenia wykonawca zapewni:
- kawę rozpuszczalną i z ekspresu,
- herbatę,
- wodę mineralną gazowaną i niegazowaną,
- ciastka kruche w ilości min. 100g/os,
- mleko do kawy, cukier, cytrynę.
Ze względu na utrzymujący się reżim sanitarny Wykonawca zapewni ciepły posiłek dwudaniowy podawany w jednorazowych zamykanych pojemnikach oraz pakowanymi jednorazowymi sztućcami:
- Zupa – min 300ml/porcję.
- Zupa w opcji wegetariańskiej – min 300ml/porcję.
- Danie główne – posiłek mięsny lub posiłek rybny - min 200g/porcję.
- Danie główne - opcja wegetariańska - (min 200g/porcję).
Koszt maksymalny posiłku to 40 zł brutto/osoba.
VIII. Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje
- przygotowanie i przeprowadzenie 3-dniowego szkolenia wysokiej wierności dla instruktorów symulacji medycznej, skierowanego do maksymalnie 32 pracowników naukowo-dydaktycznych uczelni medycznych zgodnie z warunkami określonymi w przedmiocie zamówienia,
- wynagrodzenie instruktorów,
- koszty przelotów/przejazdów i zakwaterowania instruktorów,
- przygotowanie certyfikatów dla uczestników kursu (wzór wymaga akceptacji Zamawiającego),
- catering dla uczestników i instruktorów szkolenia,
- wszelkie inne koszty przeprowadzenia kursu z wyjątkiem wskazanych poniżej.
IX. Obowiązki Zamawiającego
- rekrutacja uczestników kursu (maksymalnie 32 osoby dla dwóch edycji, 1 edycja maksymalnie 16 osób),
- dostęp do sal symulacyjnych wysokiej wierności, symulatorów pacjenta oraz wyposażenia medycznego,
- obsługa techniczna symulatorów oraz wyposażenia,
- dostęp do sal konferencyjnych, szatni dla instruktorów i uczestników,
- przygotowanie programu dla uczestników, przygotowanie list obecności i kontroli obecności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejskie Centrum Doradztwa sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP - 7123153118
7.3.3) Ulica: Chopina 41 lok. 2
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-023
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADZTWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADZTWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana stolarki budowlanej - drzwi wejściowe do budynków mieszkalnych stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o.Zamówienie podzielone na 2 zadania
- Wymiana okien segmentu A budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1.
- WM/SZP/TP/38/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w nieruchomościach Gminy Wrocław
- SZP/242-078/2024 Dostawa optycznego profilometru 3D z funkcjami pomiarowymi CAD w ramach potrzeb Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Druk, magazynowanie i dostawę formularzy "zwrotne potwierdzenie odbioru" wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego.
- Dostawa urządzeń, rozbudowa systemu wideonadzoru na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną na terenie miasta Wrocławia oraz włączenie tych urządzeń do systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwóch spotkań.
- Usługa wsparcia rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze - superwizja.
- Usługa wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej - warsztaty z doradztwa zawodowego.
- Usługa wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej - warsztaty z doradztwa finansowego.
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Szkolenia stacjonarne w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej dla pracowników Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.