eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRoboty budowlane w zakresie remontu tarasu i remontu dachu budynku OT TDT w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2021-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w zakresie remontu tarasu i remontu dachu budynku OT TDT w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Transportowy Dozór Techniczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017231686

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Puławska 125

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-707

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@tdt.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tdt.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.tdt.gov.pl/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Dozór techniczny w zakresie transportu

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane w zakresie remontu tarasu i remontu dachu budynku OT TDT w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4920a41d-2ffd-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261309

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009270/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Roboty budowlane w zakresie remontu tarasu i remontu dachu budynku OT TDT w Gdańsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236020/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 33/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 198044,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie tarasu i remoncie dachu budynku Oddziału Terenowego Transportowego Dozoru Technicznego w Gdańsku przy ul. Kętrzyńskiego 24b, 80-376 Gdańsk, oraz wykonanie fragmentu ogrodzenia po
wschodniej stronie działki. Szczegółowy zakres robót określa Dokumentacja projektowa, w zakres której wchodzi:
1) Dokumentacja projektowa tarasu i dachu w tym: Projekt techniczny - „Projekt remontu tarasu i dachu w budynku Oddziału Terenowego Transportowego Dozoru Technicznego, przy ul. Kętrzyńskiego 24 b, 80 376 Gdańsk nr działki 353/3 i 353/4”, Przedmiar, Rysunek 1, Rysunek 2,
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiORB) – Załącznik nr 1a do SWZ;
2) Dokumentacja projektowa ogrodzenia w tym: Projekt techniczny - „Projekt ogrodzenia po wschodniej stronie działki 353/4 dla budynku Oddziału Terenowego Transportowego Dozoru Technicznego, przy ul. Kętrzyńskiego 24 b, 80 376 Gdańsk”, Przedmiar, Rysunek 1, Rysunek 2,
STWiORB – Załącznik nr 1b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 04.11.2021 r. do godz. 11.00. Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.