eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KluczeProwadzenie terapii na terenie Gminy Klucze dla osób objętych wsparciem w ramach projektu "Bo liczy się człowiek", współfinansowanego ze środków EFS Plus w ramach Programu FE dla Małopolski 2021-2027



Ogłoszenie z dnia 2025-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prowadzenie terapii na terenie Gminy Klucze dla osób objętych wsparciem w ramach projektu „Bo liczy się człowiek”, współfinansowanego ze środków EFS Plus w ramach Programu FE dla Małopolski 2021-2027

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W KLUCZACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003457310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zawierciańska 16

1.5.2.) Miejscowość: Klucze

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-310

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326428467

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@gmina-klucze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cus.gmina-klucze.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Centrum Usług Społecznych w Kluczach

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie terapii na terenie Gminy Klucze dla osób objętych wsparciem w ramach projektu „Bo liczy się człowiek”, współfinansowanego ze środków EFS Plus w ramach Programu FE dla Małopolski 2021-2027

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca42ba86-cbd3-40b8-bef0-dfebe33960f2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00261013

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt „Bo liczy się człowiek” współfinansowany ze środków EFS+ w ramach Programu FE dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 6 Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 6.26 Integracja społeczna osób w szczególnie trudnej sytuacji życiowej, typ projektu A. Działania mające na celu integrację osób w szczególnej sytuacji realizowane przez gminy i powiaty.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca42ba86-cbd3-40b8-bef0-dfebe33960f2

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl udostępni również zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne , o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Centrum Usług Społecznych w Kluczach jest Dyrektor Centrum Usług Społecznych, ul. Zawierciańska 16, 32-310 Klucze; tel. +48 326428467.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod-cus@gmina-klucze.pl
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w szczególności w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej: Pzp), rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy i innych aktów prawnych regulujących ww. kwestie.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu/celów z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
5. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym organom i podmiotom na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w tym na podstawie art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Ponadto odbiorcami Pani/Pana danych będą mogą być podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.
6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. Inne dane osobowe podane przez Panią/Pana nie na podstawie obowiązującego przepisu prawa są podawane dobrowolnie.
7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
9. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 RODO.
10. Do kwestii nieuregulowanych w niniejszej klauzuli mają zastosowanie przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: US.260.13.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie psychoterapii indywidualnej dla uczestników/uczestniczek (dalej: UP) projektu „Bo liczy się człowiek” na terenie Gminy Klucze. Usługa adresowana będzie maksymalnie do 18 UP, którzy na podstawie sporządzonej przez 4 specjalistów indywidualnej diagnozy potrzeb i potencjałów wymagają objęcia tą formą wsparcia.
2. W ramach przedmiotu zamówienia planuje się realizację maksymalnie 257 godzin terapii.
W tym:
• 10 godzin terapii dla każdego z 11 UP, tj. łącznie 110 godzin;
• 12 godzin terapii dla 1 UP, tj. łącznie 12 godzin;
• 18 godzin terapii dla każdego z 2 UP, tj. łącznie 36 godzin;
• 24 godziny terapii dla każdego z 3 UP, tj. łącznie 72 godziny;
• 27 godzin terapii dla 1 UP, tj. łącznie 27 godzin.
3. Świadczenie usługi odbywać się będzie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025r.
4. Czynności stanowiące przedmiot zamówienia co do zasady będą wykonywane w miejscu zamieszkania UP lub w Centrum Usług Społecznych w Kluczach ul. Rabsztyńska 1.
5. Czas trwania 1 spotkania powinien wynosić nie mniej niż 60 minut.
6. Do czasu świadczenia usługi nie wlicza się dojazdu do miejsca świadczenia usługi.
7. Psychoterapia indywidualna powinna być prowadzona zgodnie ze standardami Polskiej Rady Psychoterapii (https://prp.org.pl/zasady-etyczne/ )
8. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający wiedzę i umiejętności niezbędne do wykonania zamówienia i którzy spełnią następujące warunki:
• Wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia;
• Kwalifikację umożliwiającą prowadzenie terapii jako psychoterapeuta;
• 2-letnie doświadczenie w indywidualnej pracy psychoterapeutycznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Prowadzenie terapii na terenie Gminy Klucze dla osób objętych wsparciem w ramach projektu “Bo liczy się człowiek”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Świadczenie usługi w zakresie psychoterapii indywidualnej dla uczestników/uczestniczek projektu „Bo liczy się człowiek” na terenie Gminy Klucze.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie psychoterapii indywidualnej dla uczestników/uczestniczek (dalej: UP) projektu „Bo liczy się człowiek” na terenie Gminy Klucze. Usługa adresowana będzie maksymalnie do 12 UP, którzy na podstawie sporządzonej przez 4 specjalistów indywidualnej diagnozy potrzeb i potencjałów wymagają objęcia tą formą wsparcia.
2. W ramach przedmiotu zamówienia planuje się realizację maksymalnie 288 godzin terapii.
W tym:
• 24 godziny terapii dla każdego z 12 UP, tj. łącznie 288 godzin;
3. Świadczenie usługi odbywać się będzie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025r.
4. Czynności stanowiące przedmiot zamówienia co do zasady będą wykonywane w miejscu zamieszkania UP lub w Centrum Usług Społecznych w Kluczach ul. Rabsztyńska 1.
5. Czas trwania 1 spotkania powinien wynosić nie mniej niż 60 minut.
6. Do czasu świadczenia usługi nie wlicza się dojazdu do miejsca świadczenia usługi.
7. Psychoterapia indywidualna powinna być prowadzona zgodnie ze standardami Polskiej Rady Psychoterapii (https://prp.org.pl/zasady-etyczne/)
8. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający wiedzę i umiejętności niezbędne do wykonania zamówienia i którzy spełnią następujące warunki:
• Wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia;
• Kwalifikację umożliwiającą prowadzenie terapii jako psychoterapeuta;
• 2-letnie doświadczenie w indywidualnej pracy psychoterapeutycznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Prowadzenie terapii na terenie Gminy Klucze dla osób objętych wsparciem w ramach projektu “Bo liczy się człowiek”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Świadczenie usługi w zakresie psychoterapii indywidualnej dla uczestników/uczestniczek projektu „Bo liczy się człowiek” na terenie Gminy Klucze.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie psychoterapii indywidualnej dla uczestników/uczestniczek (dalej: UP) projektu „Bo liczy się człowiek” na terenie Gminy Klucze. Usługa adresowana będzie maksymalnie do 11 UP, którzy na podstawie sporządzonej przez 4 specjalistów indywidualnej diagnozy potrzeb i potencjałów wymagają objęcia tą formą wsparcia.
2. W ramach przedmiotu zamówienia planuje się realizację maksymalnie 264 godzin terapii.
W tym:
• 24 godziny terapii dla każdego z 11 UP, tj. łącznie 264 godziny;
3. Świadczenie usługi odbywać się będzie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025r.
4. Czynności stanowiące przedmiot zamówienia co do zasady będą wykonywane w miejscu zamieszkania UP lub w Centrum Usług Społecznych w Kluczach ul. Rabsztyńska 1.
5. Czas trwania 1 spotkania powinien wynosić nie mniej niż 60 minut.
6. Do czasu świadczenia usługi nie wlicza się dojazdu do miejsca świadczenia usługi.
7. Psychoterapia indywidualna powinna być prowadzona zgodnie ze standardami Polskiej Rady Psychoterapii (https://prp.org.pl/zasady-etyczne/ )
8. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający wiedzę i umiejętności niezbędne do wykonania zamówienia i którzy spełnią następujące warunki:
• Wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia;
• Kwalifikację umożliwiającą prowadzenie terapii jako psychoterapeuta;
• 2-letnie doświadczenie w indywidualnej pracy psychoterapeutycznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Prowadzenie terapii na terenie Gminy Klucze dla osób objętych wsparciem w ramach projektu “Bo liczy się człowiek”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Świadczenie usługi w zakresie psychoterapii indywidualnej dla uczestników/uczestniczek projektu „Bo liczy się człowiek” na terenie Gminy Klucze

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie terapii rodzinnej dla 1 (jednej) rodziny (3-osobowej) objętej wsparciem w ramach projektu „Bo liczy się człowiek” na terenie Gminy Klucze. Usługa adresowana jest do 1 osoby dorosłej i 2 dzieci, którzy na podstawie sporządzonej przez 4 specjalistów indywidualnej diagnozy potrzeb i potencjałów wymagają objęcia tą formą wsparcia.
2. W ramach przedmiotu zamówienia planuje się realizację maksymalnie 16 spotkań terapeutycznych, średnio 2 razy w miesiącu.
3. Świadczenie usługi odbywać się będzie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025r.
4. Spotkania terapeutyczne co do zasady będą prowadzone w Centrum Usług Społecznych w Kluczach, ul. Rabsztyńska 1, 32-310 Klucze, lub innym miejscu wskazanym przez Zleceniobiorcę, m.in. w miejscu zamieszkania Uczestników/Uczestniczek projektu na terenie Gminy Klucze.
5. Czas trwania 1 spotkania powinien wynosić nie mniej niż 60 minut.
6. Do czasu świadczenia usługi nie wlicza się dojazdu do miejsca świadczenia usługi.
7. Terapia rodzinna powinna być prowadzona zgodnie ze standardami Polskiej Rady Psychoterapii (https://prp.org.pl/zasady-etyczne/ ).
8. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający:
• Wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia;
• Kwalifikacje umożliwiające prowadzenie terapii rodzinnej;
• Zaświadczenie o niekaralności oraz informacja z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym;
• 2-letnie doświadczenie w pracy terapeutycznej z rodzinami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Prowadzenie terapii na terenie Gminy Klucze dla osób objętych wsparciem w ramach projektu “Bo liczy się człowiek”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Świadczenie usługi w zakresie terapii rodzinnej

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie indywidualnej terapii uzależnień dla 2 UP objętych wsparciem w ramach projektu „Bo liczy się człowiek” na terenie Gminy Klucze, którzy na podstawie sporządzonej przez 4 specjalistów indywidualnej diagnozy potrzeb i potencjałów wymagają objęcia tą formą wsparcia.
2. W ramach przedmiotu zamówienia planuje się realizację maksymalnie 48 spotkań terapeutycznych, średnio 24 h dla jednego UP.
3. Świadczenie usługi odbywać się będzie od dnia podpisania umowy do 31.01.2026r.
4. Spotkania terapeutyczne co do zasady będą prowadzone w Centrum Usług Społecznych w Kluczach, ul. Rabsztyńska 1, 32-310 Klucze.
5. Czas trwania 1 spotkania powinien wynosić nie mniej niż 60 minut.
6. Do czasu świadczenia usługi nie wlicza się dojazdu do miejsca świadczenia usługi.
7. Terapeuta uzależnień powinien prowadzić spotkania kierując się Kodeksem Etyczno-Zawodowym Terapeuty Uzależnień (Kodeks Etyki Terapeuty Uzależnień - Kodeks Etyki).
8. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający:
• Wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia, pedagogika lub resocjalizacja;
• Kwalifikację umożliwiającą prowadzenie terapii uzależnień;
• 2-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu terapii uzależnień.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Prowadzenie terapii na terenie Gminy Klucze dla osób objętych wsparciem w ramach projektu “Bo liczy się człowiek”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Świadczenie usługi w zakresie indywidualnej terapii uzależnień

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie terapii za pomocą dzikiej przyrody w terenie dla uczestników/uczestniczek (dalej UP) projektu „Bo liczy się człowiek”.
Usługa adresowana jest maksymalnie do 11 UP, którzy na podstawie sporządzonej przez 4 specjalistów indywidualnej diagnozy potrzeb i potencjałów wymagają objęcia tą formą wsparcia. Uczestnikami ww. usługi będą członkowie gospodarstw domowych sprawujący opiekę nad osobą potrzebującą wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i osoby z niepełnosprawnościami.
2. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie maksymalnie 13 spotkań w terenie. Terapia powinna zostać przeprowadzona w różnych rejonach jury krakowsko-częstochowskiej, ale nie dalej niż w odległości 30 km od siedziby Zamawiającego. Transport uczestników wraz z ubezpieczeniem zapewnia Zamawiający.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania harmonogramu spotkań, z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem.
4. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie średnio:
• W 2025 roku: 3 spotkań w okresie czerwiec-listopad;
• W 2026 roku: 3 spotkań w okresie czerwiec-listopad;
• W 2027 roku: 3 spotkań w okresie czerwiec-listopad;
• W 2028 roku: 3 spotkań w okresie czerwiec-listopad;
• W 2029 roku: 1 spotkania w okresie marzec-kwiecień;
5. 1 spotkanie powinno trwać nie mniej niż 5 godzin.
6. Wymaga się, aby terapia była prowadzona przez 2 terapeutów w tym samym czasie.
7. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający wiedzę i umiejętności niezbędne do wykonania zamówienia i którzy spełnią następujące warunki:
• Wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia lub pedagogika;
• Kwalifikację umożliwiającą prowadzenie terapii jako psychoterapeuta;
• Ukończony kurs instruktora reakcji ruchowej o specjalności survival;
• Doświadczenie w realizacji przedsięwzięć/terapii w plenerze (minimum 5 spotkań);

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w realizacji przedsięwzięć/terapii w plenerze (min. 5 spotkań)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi, określone w Rozdziale I SWZ, nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia w ramach danej części Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (w zakresie części I – VI zamówienia):
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (w zakresie części I – VI zamówienia):
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (w zakresie części I – VI zamówienia):
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej (w zakresie części I – VI zamówienia):
Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie realizacji usługi będzie dysponował odpowiednim personelem, tj.:

A) W zakresie 1 części zamówienia:
Dysponuje 1 osobą posiadającą:
• Wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia;
• Kwalifikację umożliwiającą prowadzenie terapii jako psychoterapeuta;
• 2-letnie doświadczenie w indywidualnej pracy psychoterapeutycznej.

B) W zakresie 2 części zamówienia:
Dysponuje 1 osobą posiadającą:
• Wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia;
• Kwalifikację umożliwiającą prowadzenie terapii jako psychoterapeuta;
• 2-letnie doświadczenie w indywidualnej pracy psychoterapeutycznej.

C) W zakresie 3 części zamówienia:
Dysponuje 1 osobą posiadającą:
• Wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia;
• Kwalifikację umożliwiającą prowadzenie terapii jako psychoterapeuta;
• 2-letnie doświadczenie w indywidualnej pracy psychoterapeutycznej.

D) W zakresie 4 części zamówienia:
Dysponuje 1 osobą posiadającą:
• Wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia;
• Kwalifikacje umożliwiające prowadzenie terapii rodzinnej;
• Zaświadczenie o niekaralności oraz informacja z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym;
• 2-letnie doświadczenie w pracy terapeutycznej z rodzinami.

E) W zakresie 5 części zamówienia:
Dysponuje 1 osobą posiadającą:
• Wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia, pedagogika lub resocjalizacja;
• Kwalifikacje umożliwiające prowadzenie terapii uzależnień;
• 2-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu terapii uzależnień.

F) W zakresie 6 części zamówienia:
Dysponuje 2 osobami posiadającymi:
• Wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia lub pedagogika;
• Kwalifikację umożliwiającą prowadzenie terapii jako psychoterapeuta;
• Ukończony kurs instruktora reakcji ruchowej o specjalności survival;
• Doświadczenie w realizacji podobnych przedsięwzięć/terapii w terenie (minimum 5 spotkań).

W każdej części zamówienia Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona wskazania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu tych osób.
3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-11 07:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-11 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-11

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.