eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńWykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) w budynku Oddziału ZUS w Toruniu ul. Mickiewicza 33-39



Ogłoszenie z dnia 2025-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) w budynku Oddziału ZUS w Toruniu ul. Mickiewicza 33-39

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 33/39

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: maria.kowalska02@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=78903652

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) w budynku Oddziału ZUS w Toruniu ul. Mickiewicza 33-39

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82b901fa-b401-4b46-9063-f1af6e881059

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260964

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00579356/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Wykonanie systemu SSP O/Toruń, ul. Mickiewicza 33-39.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00178587

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 560000/271/03/2025-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
1. System sygnalizacji pożaru (SSP)
1) demontaż wybranych elementów istniejącej instalacji systemu sygnalizacji pożaru; Do systemu tego podłączone są m. innymi czujki typu DIO-31A-21 w których wykorzystywane jest źródło promieniotwórcze. Elementy te powinny być demontowane i przekazane do unieszkodliwienia przez przedsiębiorcę posiadającego Zezwolenie na wykonywanie działalności związanej z narażeniem na promieniowanie jonizujące wydane przez Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki . Zezwolenie powinno być wydane w zakresie pozwalającym przedsiębiorcy na demontaż i przekazanie do unieszkodliwienia (transport) wyżej wskazanych urządzeń.
Przed zawarciem umowy Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu wskazane wyżej zezwolenie.
2) przygotowanie tras kablowych,
3) układanie przewodów,
4) montaż urządzeń systemu SSP,
5) sprawdzenie i uruchomienie zamontowanych urządzeń,
6) dokonanie pomiarów sprawdzających oraz prace towarzyszące.
2. System oddymiania klatek schodowych (SOD)
1) demontaż wybranych elementów istniejącej instalacji systemu oddymiania
2) przygotowanie tras kablowych,
3) układanie przewodów,
4) montaż urządzeń systemu SOD,
5) sprawdzenie i uruchomienie zamontowanych urządzeń,
6) dokonanie pomiarów sprawdzających oraz prace towarzyszące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44482000-2 - Urządzenia przeciwpożarowe

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489213,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 705606,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 489213,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Teletecnica Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562307688

7.3.3) Ulica: Jana Mohna 2

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 489213,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.