Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00178587/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
- 2025/BZP 00200194/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) w budynku Oddziału ZUS w Toruniu ul. Mickiewicza 33-39
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 33/39
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: maria.kowalska02@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=789036521.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) w budynku Oddziału ZUS w Toruniu ul. Mickiewicza 33-392.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82b901fa-b401-4b46-9063-f1af6e881059
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260964
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00579356/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Wykonanie systemu SSP O/Toruń, ul. Mickiewicza 33-39.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00178587
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 560000/271/03/2025-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
1. System sygnalizacji pożaru (SSP)
1) demontaż wybranych elementów istniejącej instalacji systemu sygnalizacji pożaru; Do systemu tego podłączone są m. innymi czujki typu DIO-31A-21 w których wykorzystywane jest źródło promieniotwórcze. Elementy te powinny być demontowane i przekazane do unieszkodliwienia przez przedsiębiorcę posiadającego Zezwolenie na wykonywanie działalności związanej z narażeniem na promieniowanie jonizujące wydane przez Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki . Zezwolenie powinno być wydane w zakresie pozwalającym przedsiębiorcy na demontaż i przekazanie do unieszkodliwienia (transport) wyżej wskazanych urządzeń.
Przed zawarciem umowy Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu wskazane wyżej zezwolenie.
2) przygotowanie tras kablowych,
3) układanie przewodów,
4) montaż urządzeń systemu SSP,
5) sprawdzenie i uruchomienie zamontowanych urządzeń,
6) dokonanie pomiarów sprawdzających oraz prace towarzyszące.
2. System oddymiania klatek schodowych (SOD)
1) demontaż wybranych elementów istniejącej instalacji systemu oddymiania
2) przygotowanie tras kablowych,
3) układanie przewodów,
4) montaż urządzeń systemu SOD,
5) sprawdzenie i uruchomienie zamontowanych urządzeń,
6) dokonanie pomiarów sprawdzających oraz prace towarzyszące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44482000-2 - Urządzenia przeciwpożarowe
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489213,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 705606,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 489213,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Teletecnica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562307688
7.3.3) Ulica: Jana Mohna 2
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 489213,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usługi kulturalno-rekreacyjnej pn.: "Dzień Sportu" dla uczestniczek/ uczestników projektów: pn. "Trampolina 4 etap I" oraz "Wykluczenie nie ma MOWy! 2 etap I
- usługa świadczenia poradnictwa psychologicznego w ramach projektu "Zdrowi i aktywni 2",
- Przygotowanie koncepcji wraz z kompleksowym zorganizowaniem i przeprowadzeniem 7dniowych pobytów dla 300 osób tj. 276dzieci i młodzieży szkolnej z Ukrainy oraz 24 opiekunów) na terenie woj. kuj-pom.
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU SANOCKIEGO.
- Dostawa środków czystości, artykułów gospodarczych
- Zakup i dostarczenie materiałów edukacyjnych niezbędnych do wdrażania programu dwujęzyczności w przedszkolach, w ramach projektu "Dwujęzyczne przedszkolaki Kujaw i Pomorza"
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana pokrycia dachowego z ewentualną wymianą uszkodzonych drewnianych elementów dachu budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Proszowicach na działce o nr ewid. 993/2 w Proszowicach
- Przebudowa Sali Kameralnej w Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I i II stopnia im. Feliksa Nowowiejskiego w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Oddymianie klatek schodowych w budynku Przedszkola Nr 10
- Modernizacja systemów SSWIN, CCTV, SSP oraz wykonanie systemów KD i detekcji wycieków w budynkach O/ZUS Tomaszów Maz. i t.j.o. oraz wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego w budynku AB O/Tomaszów Maz.
- Modernizacja kotłowni gazowej w budynku Liceum Ogólnokształcącego nr VI przy ul. Hutniczej 45 we Wrocławiu
- Modernizacja i rozbudowa systemu ppoż na cmentarzach komunalnych w Krakowie w podziale na dwie części.
więcej: Systemy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.