eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brenna › Remont zabytkowego budynku Przedszkola nr 1 w Brennej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont zabytkowego budynku Przedszkola nr 1 w Brennej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRENNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 77

1.5.2.) Miejscowość: Brenna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-438

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48338536222

1.5.8.) Numer faksu: +48338536370

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@brenna.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.brenna.org.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b5c2ee2f-c97d-11ee-a84d-d63fc4d19e65

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont zabytkowego budynku Przedszkola nr 1 w Brennej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5c2ee2f-c97d-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260921

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030835/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont budynku Przedszkola nr 1 w Brennej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00101335

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.1.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 678218,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie polega na wykonaniu inwestycji p.n. „Remont zabytkowego budynku Przedszkola nr 1 w Brennej”, zgodnie z dokumentacją, tj. projektem technicznym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót wykonanym przez pracownię projektową ConceptPro Michał Szafarczyk, os. Osiedle Księcia Władysława nr 6C/8, 44-240 Żory, stanowiącymi integralną część SWZ.
2. Inwestycja obejmuje wykonanie remontu budynku Przedszkola Publicznego nr 1 zlokalizowanego w Brennej przy ulicy Partyzantów. Przedmiotowy budynek jest wpisany do gminnej ewidencji zabytków.
3. Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
- Rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego wraz z demontażem wszystkich instalacji i wyposażenia zlokalizowanego bezpośrednio na dachu budynku;
- Rozbiórka okien dachowych;
- Przycięcie istniejących krokwi dachowych (w części okapowej);
- Rozbiórka istniejącego orynnowania i rur spustowych;
- Rozbiórka warstwy wełny gr. 15cm znajdującej się pomiędzy istniejącymi krokwiami;
- Wzmocnienie słupów i płatwi więźby dachowej;
- Montaż nowych krokwi dachowych, bez rozbierania istniejących krokwi, które powinny zostać utrzymane jako konstrukcja dla istniejącego sufitu podwieszonego;
- Montaż nowych wyłazów dachowych (2szt.) + ławy kominiarskie;
- Montaż deskowania pełnego, w części okapowej z desek heblowanych + malowanie z zachowaniem istniejącej kolorystyki;
- Ułożenie wełny mineralnej z rozbiórki w przestrzeni między krokwiowej wraz z przycięciem pasów wełny do zawężonych wymiarów pól między krokwiami;
- Ułożenie nowej warstwy wełny mineralnej gr. 5cm, lamda = 0,035 W/m2*K w pasach międzykrokwiowych;
- Montaż nowego pokrycia dachowego z blachy aluminiowej na rąbek stojący;
- Montaż nowych okien dachowych i nowej klapy dymowej, wraz z jej podłączeniem do istniejącego systemu oddymiania;
- Drobne przebudowy wszystkich istniejących przewodów wentylacji grawitacyjnej i wywiewników z kanalizacji sanitarnej;
- Montaż nowego orynnowania i rur spustowych oraz obróbek blacharskich na całym dachu;
- Odtworzenie wszystkich instalacji i wyposażenia zlokalizowanych na dachu;
- Częściowy remont sufitu (okładziny z płyt gipsowo-kartonowych) poddasza wraz z gipsowaniem i malowaniem farbami akrylowymi – w szczególności elementów sufitu w zbliżeniu do wymienianych okien połaciowych;
- Montaż częściowo nowej instalacji odgromowej, w części dachu;
- Remont elewacji w części podbitki (pas szerokości ok. 30cm – do uzupełnienia tynki po wycięciu i założeniu nowych krokwi);
- Uzupełnienie masą akrylową pęknięć na elewacjach z tynku strukturalnego + malowanie całości elewacji budynku – kolor złamana biel;
- Zabudowa tablicy informacyjnej;
4. Standard i zakres wykonania zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 636400,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1091711,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 636400,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIMDACH SZYMON SIEDLARZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341968522

7.3.3) Ulica: Bogusza 14

7.3.4) Miejscowość: Kamionka Wielka

7.3.5) Kod pocztowy: 33-334

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 636400,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-03 do 2024-08-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.