eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławŚwiadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży instalacyjnej: wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i gazowej w zasobach TBS Wrocław Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2025-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży instalacyjnej: wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i gazowej w zasobach TBS Wrocław Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934621

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 102-104

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-148

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@tbs-wroclaw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbs-wroclaw.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tbs-wroclaw.logintrade.net/zapytania_email,193143,347057da6dbfae1d65fa0f2ae7bac0fd.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży instalacyjnej: wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i gazowej w zasobach TBS Wrocław Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e9bbc81-2f64-4fbe-bf67-da448b218552

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260906

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00144068

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.360.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje konserwacje, naprawy, wymiany i roboty awaryjne na wszystkich instalacjach wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i gazowych w częściach administracyjnych budynków mieszkalnych, na terenie zewnętrznym nieruchomości oraz w lokalach mieszkalnych, mające na celu zapewnienie stałej sprawności użytkowej, technicznej i prawidłowego działania zgodnie z wymaganiami prawa oraz obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.3. Wykaz budynków objętych konserwacją, położonych we Wrocławiu dla Zadania nr 1:
L.p. ZADANIE NR 1
1 ul. Stanisława Przybyszewskiego nr 112-114,
2 ul. Bolesława Krzywoustego nr 91,
3 ul. Bolesława Krzywoustego nr 93-93A,
4 ul. Bolesława Krzywoustego nr 285,
5 ul. Zielnej nr 4-6-8-10-12-14-16-18-20-22,
6 ul. Zielnej 4a -4b-4c-4d,
7 ul. Michała Tadeusza Falzmanna nr 17-19-21-23-25,
8 ul. Michała Tadeusza Falzmanna nr 27-29-31-33 –ul. Kamieńskiego 200,
9 ul. Kasztelańskiej nr 13-15-17-19
10 ul. Kasztelańskiej nr 21,
11 ul. Przybyszewskiego 102/104 -budynek biurowy Spółki (siedziba)
12 ul. Tylnej nr 14 - budynek biurowy Spółki
13 ul. Trzebnickiej nr 76 - budynek biurowy Spółki
14 ul. Trzebnickiej nr 76b -76c- 76d - 76e,

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 157140 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje konserwacje, naprawy, wymiany i roboty awaryjne na wszystkich instalacjach wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i gazowych w częściach administracyjnych budynków mieszkalnych, na terenie zewnętrznym nieruchomości oraz w lokalach mieszkalnych, mające na celu zapewnienie stałej sprawności użytkowej, technicznej i prawidłowego działania zgodnie z wymaganiami prawa oraz obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykaz budynków objętych konserwacją położonych we Wroclawiu, dla Zadania 2 ZADANIE NR 2
ul. Stacha Świstackiego nr 5-7-9-11- 13,
ul. Bytomskiej nr 1,
ul. Bytomskiej nr 3-5,
ul. Wileńskiej nr 1-3-5-7-9-11-13,
ul. Wileńskiej nr 15-17-19-21-23-25-27,
ul. Wileńskiej nr 29-31-33-35-37 –Pionierów 5-7,
ul. Wileńskiej nr 2-4-6-8-10-12- Syjamskiej 4,
ul. Wileńskiej nr 14-16-18-20-22-24-Pionierów 9,
ul. Cedrowej nr 1-3-Pionierów 4-6,
ul. Cedrowej nr 5-7-9-11-13,
ul. Cedrowej nr 15-17-19-21-23-Topolowej 5.
ul. Cedrowej nr 2-4-6-8-10-12-Pionierów 8,
ul. Cedrowej nr 14-16-18-20.
ul. Cedrowej nr 22-24-26-28-Topolowej 3,
ul. Leonarda da Vinci nr 5a-6a-7a-8a-9a-10a,
ul. Leonarda da Vinci nr 11a-11b-12a-12b-12c,
ul. Pakistańskiej nr 5-7-9-11-Wiertnamskiej nr 3
ul. Birmańskiej nr 1 – Mościckiego nr 42a-42b-42c
ul. Afgańskiej nr 2-4-6,
ul. Afgańskiej nr 8-10-12-14,

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 236520 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje konserwacje, naprawy, wymiany i roboty awaryjne na wszystkich instalacjach wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i gazowych w częściach administracyjnych budynków mieszkalnych, na terenie zewnętrznym nieruchomości oraz w lokalach mieszkalnych, mające na celu zapewnienie stałej sprawności użytkowej, technicznej i prawidłowego działania zgodnie z wymaganiami prawa oraz obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykaz budynków objętych konserwacją położonych we Wrocławiu dla Zadania nr 3. ZADANIE NR 3
ul. Błońskiej nr 1-3-5,
ul. Błońskiej nr 7-9,
ul. Prężyckiej nr 19-21-23,
ul. Prężyckiej nr 25-27-29,
ul. Prężyckiej nr 31-33-35
ul. Prężyckiej nr 37-39-41,
ul. Prężyckiej nr 66-68-70,
ul. Prężyckiej nr 72-74-76,
ul. Dolnobrzeskiej nr 13-15-17,
ul. Dolnobrzeskiej nr 19-21-23,
ul. Dolnobrzeskiej nr 25-27-29,
ul. Dolnobrzeskiej nr 31-31a
ul. Dolnobrzeskiej nr 33-35-37,
ul. Dolnobrzeskiej nr 39-41-43,
ul. Dolnobrzeskiej nr 45-47-49,
ul. Dolnobrzeskiej nr 24-26-28-30,
ul. Dolnobrzeskiej nr 36-36a,
ul. Dolnobrzeskiej nr 40- 40a,
ul. Dolnobrzeskiej nr 42- 42a,
ul. Dolnobrzeskiej nr 44 - 44a,
ul. Brzezińskiej nr 13-15-17-19-21-23-25-27-29,
ul. Brzezińskiej nr 31-33-35-37-39-41-43,
ul. Krępickiej nr 44-44a-44b-44c-44d–44e- 44F
ul. Krępickiej nr 46-46a-46b-46c-46d,
ul. Prochowickiej nr 1-3-5,
ul. Prochowickiej nr 7-9-11,
ul. Prochowickiej nr 13-15-17,
ul. Prochowickiej nr 2-4,
ul. Prochowickiej nr 6-8.
ul. Prochowickiej nr 10-12,
ul. Błońska 2-4-6,
Ul. Błońska 8-10-12,
ul. Błońska 14-16-18,
ul. Błońska 20-22,
ul. Uraska 1-3-5
ul. Uraska 7-9-11
ul. Uraska 13-15-17
ul. Uraska 19-21-23
ul. Uraska 25-27-29
ul. Uraska 31-33-35
ul.Uraska 37-39-41
Ul. Dolnobrzeska 11-11a-11b

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 259200 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje konserwacje, naprawy, wymiany i roboty awaryjne na wszystkich instalacjach wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i gazowych w częściach administracyjnych budynków mieszkalnych, na terenie zewnętrznym nieruchomości oraz w lokalach mieszkalnych, mające na celu zapewnienie stałej sprawności użytkowej, technicznej i prawidłowego działania zgodnie z wymaganiami prawa oraz obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykaz budynków objętych konserwacja ,położonych we Wrocławiu dla Zadania nr 4 .ZADANIE NR 4
ul. Daktylowej nr 1,
ul. Daktylowej nr 3,
ul. Daktylowej nr 5,
ul. Rodzynkowej nr 1,
ul. Rodzynkowej nr 3,
ul. Rodzynkowej nr 5,
ul. Rodzynkowej nr 2,
ul. Rodzynkowej nr 4-6,
ul. Rodzynkowej nr 8-10,
ul. Rodzynkowej nr 12-14,
ul. Wojanowskiej nr 2,
ul. Wojanowskiej nr 4,
ul. Wojanowskiej nr 6,
ul. Wojanowskiej nr 8-10,
ul. Wojanowskiej nr 12-14,
ul. Wojanowskiej nr 16-18,
ul. Wojanowskiej nr 20-22,
ul. Wojanowskiej nr 24,
ul. Wojanowskiej nr 26-28,
ul. Wojanowskiej nr 30,
ul. Wojanowskiej nr 32,
ul. Wojanowskiej nr 34-36,
ul. Wojanowskiej nr 38-40,
ul. Wojanowskiej nr 42-44,
ul. Wojanowskiej nr 46,
ul. Wojanowskiej nr 48,
ul. Wojanowskiej nr 50-52,
ul. Wojanowskiej nr 54-56,
ul. Wojanowskiej nr 58,
ul. Wojanowskiej nr 60,
ul. Wojanowskiej nr 62-64,
ul. Wojanowskiej nr 66-68,
ul. Wojanowskiej nr 70,
ul. Wojanowskiej nr 72,
ul. Wojanowskiej nr 74-76,
ul. Wojanowskiej nr 78-80
ul. Wojanowskiej nr 82-84,
ul. Wojanowska nr 30/K (kotłownia)
ul. Brzozy nr 21-23-25- Berga nr 7-9-11-13- Bieńkowskiego nr 20-22-24,
ul. Górniczej nr 24-26-28-30-32-34-36-38-40-42-44-46-48-50,

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 226800,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93665,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140425,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93665,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekoline Paweł Papużyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381945585

7.3.3) Ulica: Lawendowa 10

7.3.4) Miejscowość: Ślęza

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173842,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141035,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202451 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141035,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekoline Paweł Papużyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381945585

7.3.3) Ulica: Lawendowa 10

7.3.4) Miejscowość: Ślęza

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261759,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154756,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217227,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154756,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekoline Paweł Papużyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381945585

7.3.3) Ulica: Lawendowa 10

7.3.4) Miejscowość: Ślęza

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287226,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135248,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194144,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135248,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekoline Paweł Papużyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381945585

7.3.3) Ulica: Lawendowa 10

7.3.4) Miejscowość: Ślęza

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251019,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.