eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › 30.23 Sprzedaż i dostawa naczyń jednorazowych i opakowań do kuchni Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
30.23 Sprzedaż i dostawa naczyń jednorazowych i opakowań do kuchni Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-67dbec90-df4f-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

30.23 Sprzedaż i dostawa naczyń jednorazowych i opakowań do kuchni Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67dbec90-df4f-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260776

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185403

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SzP.ZP.271.30.23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Wykaz asortymentu do przetargu J.m. Ilość
1 Pojemnik PP 200 ml - prostokątny, opakowanie po 100 sztuk op. 1800
2 Przykrywka do pojemnika PP 200 ml do poz. 1, opakowanie po 100 szt. op. 1800
3 Miska na zupę – flaczarka PP, biała, poj.460 ml, średnica górna 127 mm, opakowanie po 50 szt. op. 720
4 Wieczko PP do miski na zupę do poz. 3, średnica 127 mm, opakowanie po 50 szt. op. 720
5 Pojemnik obiadowy dzielony lub niedzielony EPP, poj. 900 ml. jasno brązowy, opakowanie po 125 szt. op. 600
6 Kubek papierowy biały 250 ml śred. 80 mm, opakowanie po 100 szt. op. 720
7 Pokrywka biała do kubka papierowego do poz. 6, śred. 80 mm, opakowanie po 100 szt. op. 720
8 Tacka tekturowa 140x200 mm, biała. Opakowanie 500szt. op. 180
9 Folia LLDPE przezroczysta do żywności FS 300/200-FS szt. 720
10 Woreczki śniadaniowe HDPE 18/4/35. Opakowanie jednostkowe 1000 szt. op. 40
11 Widelec PS jednorazowy 160-180 mm biały. Opakowanie po 100 szt. op. 350
12 Nóż PS jednorazowy 160- 180 mm, biały. Opakowanie po 100 szt. op. 350
13 Łyżka PS jednorazowa biała, 160- 180 mm, biała. Opakowanie po 100 szt. op. 350
14 Pad czarny do czyszczenia naczyń kuchennych, 160x100x10 mm szt. 50
15 Foremka aluminiowa 1000 ml, opakowanie po 100 szt. op. 16

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221130-7 - Pojemniki na żywność

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39222120-1 - Kubki jednorazowe

39222110-8 - Sztućce i talerze jednorazowe

4.5.5.) Wartość części: 112981,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Butelka jednorazowa z zakrętką i podziałką 150 ml do przechowywania pokarmu na zimno i gorąco, do pasteryzowania, wykonanie z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością, op. 40 szt. szt. 4800

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221130-7 - Pojemniki na żywność

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39225710-5 - Butelki

4.5.5.) Wartość części: 19248,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152608,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163264,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152608,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Folres sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180802659

7.3.3) Ulica: Hanasiewicza 10

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-103

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152608,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-05-22 do 2024-05-22

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21254,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21254,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PACKMAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369162395

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 4

7.3.4) Miejscowość: Łajski

7.3.5) Kod pocztowy: 05-119

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21254,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-05-22 do 2024-05-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.