eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › Dostawa samochodów osobowych typu bus, mikrobus dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Miliczu oraz dla Domu Pomocy Społecznej w Miliczu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodów osobowych typu bus, mikrobus dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Miliczu oraz dla Domu Pomocy Społecznej w Miliczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MILICKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934673

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 38

1.5.2.) Miejscowość: Milicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713840764

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@milicz-powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.milicz-powiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e8b04f2d-0690-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodów osobowych typu bus, mikrobus dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Miliczu oraz dla Domu Pomocy Społecznej w Miliczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8b04f2d-0690-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260664

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253077

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NWiZP.0232.6.2023.BK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 381500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania, którego przedmiotem jest dostawa dwóch samochodów osobowych typu bus, mikrobus wyprodukowanych nie wcześniej niż w roku 2022, z kierownicą po lewej stronie. Zadanie podzielone na dwie części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - liczba części: 2.
1. Część nr 1: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla samochodu osobowego typu bus z przeznaczeniem dla Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Miliczu wskazano w tabeli poniżej:
1 Rok produkcji 2022
2 Silnik z zapłonem samoczynnym o mocy nie mniejszym niż 115 KM
3 Pojemność silnika od 1600 cm3 do 2300 cm3
4 Prędkość maksymalna nie mniej niż 130 km/h
5 Skrzynia biegów manualna 6 przełożeń do jazdy na wprost + bieg wsteczny
6 DMC pojazdu nie więcej niż 3500 KG
7 Pojazd przystosowany do ciągnięcia przyczepy
8 Rozstaw osi minimum 3000 mm
9 Długość pojazdu nie więcej niż 5500 mm
10 Wysokość całkowita pojazdu nie więcej niż 2000 mm
11 Hak holowniczy łatwo demontowalny
12 Osłona zabezpieczająca silnik i podzespoły
13 Lusterka zewnętrzne sterowane i podgrzewane elektrycznie
14 Wspomaganie układu kierowniczego
15 Elektryczne szyby przednie
16 Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem
17 Czujnik parkowania tyłem minimum z sygnalizacją dźwiękową
18 lakier jednobarwny - preferowany kolor biały
19 Układ stabilizacji toru jazdy ESP lub równoważny
20 Układ ABS
21 Minimum poduszka powietrzna dla kierowcy
22 Kierownica regulowana minimum w jednej płaszczyźnie
23 Drzwi tylne dwuskrzydłowe o kącie otwarcia min. 180 stopni
24 Klimatyzacja manualna
25 Tempomat
26 Fotel kierowcy z podłokietnikiem, regulacja wysokości fotela
27 Reflektory przednie przeciwmgielne
28 Światła do jazdy dziennej w technologii LED lub inne
29 Radioodtwarzacz samochodowy CD lub MP3 np. radio z możliwością obsługi CD
30 Zdalne sterowanie odtwarzaczem z kolumny kierownicy
31 Zestaw głośnomówiący do telefonów komórkowych w standardzie Bluetooth
32 Łączna ilość miejsc siedzących – 9 w tym ilość miejsc do przewozu osób na wózkach inwalidzkich - 2
33 Dodatkowy nawiew klimatyzacji dla przedziału osobowego
34 Pasy do mocowania wózków inwalidzkich do szyn
35 Pasy zabezpieczające osoby na wózku
36 Najazdy aluminiowe z bieżnią przeciwpoślizgową o dł. min. 2000 mm
37 Oznakowanie pojazdu zgodne z wymaganiami dla tego typu pojazdów
38 Przyciemnione szyby w przedziale osobowym
39 Gwarancja mechaniczna minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów
40 Gwarancja na perforację nadwozia minimum 60 miesięcy
41 Komplet kół zimowych z felgami stalowymi
42 Składane siedzenia (przynajmniej ostatni rząd) w przedziale osobowym
Pozostałe wymagania dotyczące niniejszego zamówienia tj. wszystkich części zamówienia:
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz fabrycznie nowy tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego pracy,
- dostarczony samochód musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych,
- elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
- Dokumenty, które Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z pojazdem: instrukcje obsługi samochodu i dźwigu w języku polskim, książkę gwarancyjną wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu, książkę przeglądów serwisowych, świadectwo homologacji pojazdu i świadectwo homologacji przystosowania pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych lub świadectwo homologacji na samochód bazowy oraz badania stacji diagnostycznej potwierdzające, że po adaptacji jest to samochód dopuszczony do ruchu jako samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych.
- Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Miliczu ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie;
- Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wolny od obciążeń prawami osób trzecich, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i użytkowania w języku polskim ora musi posiadać wszelkie inne dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa;
- Koszt dostawy pojazdów do Zamawiającego należy ująć w cenie pojazdów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze;
- Zamawiający dopuszcza możliwość rozwiązań równoważnych;
- Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano produkty z podaniem nazwy, symbolu producenta, to należy to traktować wyłącznie jako przykład urządzeń/sprzętu jakie mogą stanowić przedmiot zamówienia. Znaki firmowe oraz nazwy i symbole zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki i funkcjonalności.
- Wymagane są wyżej wymienione elementy lub elementy równoważne o parametrach nie gorszych niż powyżej wskazane.
- Wykonawca wystawi faktury zgodnie z danymi: Nabywca: Powiat Milicki, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz, NIP: 916-13-12-494, Odbiorca: Starostwo Powiatowe w Miliczu, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz.
III. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
3) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
5) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w istotnych postanowieniach umownych zawartych w projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
IV. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, liczba części – 2.
V. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
VI. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
VII. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
VIII. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
IX. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 p.z.p.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
- 34110000-1 – samochody osobowe
- 34115200-8 – pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

4.5.5.) Wartość części: 222015,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia dla zadania, którego przedmiotem jest dostawa dwóch samochodów osobowych typu bus, mikrobus wyprodukowanych nie wcześniej niż w roku 2022, z kierownicą po lewej stronie. Zadanie podzielone na dwie części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - liczba części: 2.
Część nr 2: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla samochodu osobowego typu mikrobus, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, wraz z windą do transportu osób na wózkach inwalidzkich z przeznaczeniem dla Domu Pomocy Społecznej w Miliczu wskazano poniżej.
Samochód osobowy fabrycznie nowy typu mikrobus, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich z windą o liczbie miejsc w wersji standardowej 9 łącznie z kierowcą (8 osób + kierowca), w tym z miejscami przystosowanymi do przewozu osób na wózku inwalidzkim, fabrycznie nowy mikrobus, do przewozu osób niepełnosprawnych o liczbie miejsc w wersji standardowej 9 łącznie z kierowcą (8+1) w tym 2 miejsca na umocowanie wózków inwalidzkich:
a) Instrukcja, książka serwisowa i gwarancyjna oraz inne niezbędne, dokumenty wymagane prawem w języku polskim,
b) Przystosowanie samochodu obejmuje adaptację samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym także podróżujących na wózkach inwalidzkich. Samochód musi być wyposażony w specjalną windę chowaną wewnątrz pojazdu umożliwiającą swobodny wjazd osób poruszających się na wózku elektrycznym i tradycyjnym. Wózki muszą być przymocowane do szyny na podłodze specjalnymi pasami. Samochód powinien zawierać uchwyt pomocniczy, który ułatwia wsiadanie do samochodu – zamocowany przy drzwiach bocznych.
c) Wyposażenie zgodnie z homologacją do przewozu osób niepełnosprawnych.
d) Parametry ogólne nadwozia samochodu:
- samochód do przewozu 9 osób (8 osób + kierowca), rok produkcji 2022/2023
- dopuszczalna masa całkowita umożliwiająca prowadzenie samochodu na podstawie uprawnień prawa jazdy kat. B,
- homologacja pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych,
- wysokość wewnątrz przedziału tylnego umożliwiająca swobodny wjazd osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim,
- uchwyt pomocniczy, który ułatwia wsiadanie do samochodu – zamocowany przy drzwiach bocznych,
- drzwi boczne przesuwane przeszklone minimum z jednej strony,
- tylne drzwi dwuskrzydłowe lub otwierane do góry z szybami podgrzewanymi, wyposażone w wycieraczki z spryskiwaczem i klamką od środka,
- całkowite przeszklenie pojazdu, szyby przyciemniane,
- lusterka boczne elektrycznie regulowane i podgrzewane,
- osłona przeciw słoneczna dla kierowcy i pasażera,
- światła do jazdy dziennej – włączane automatycznie,
- umożliwienie przypięcia maksymalnie 2 wózków inwalidzkich pasami,
- mata gumowa/antypoślizgowa łatwo zmywalna na podłodze całego samochodu
- fabryczna -pełna zabudowa przestrzeni pasażerskiej elementami tapicerskimi i elementami z tworzywa sztucznego.
e) Układ napędowy:
- silnik - minimalna moc 110 KM,
- skrzynia biegów manualna min. 6 –biegowa,
- układ kierowniczy ze wspomaganiem,
- ogumienie komplet opon letnich na felgach stalowych lub aluminiowych, dodatkowo komplet opon zimowych na felgach stalowych – wszystkie opony fabrycznie nowe,
- zapasowe koło pełnowymiarowe.
f) Układ hamulcowy: z ABS, system kontroli trakcji, hamulce tarczowe z przodu i z tyłu.
g) Wyposażenie :
- kierownica z regulacją minimum w dwóch płaszczyznach,
- kierownica wielofunkcyjna,
- fotel kierowcy z regulacją w trzech płaszczyznach, odcinkiem lędźwiowym i podłokietnikiem
- lampki sufitowe: jedna przy kierowcy i minimum 2 w tylnej części pojazdu,
- komputer pokładowy,
- szyby przednie regulowane elektrycznie,
- klimatyzacja przednia i tylna dla kabiny pasażerskiej z regulacją,
- czujniki parkowania – tył,
- zagłówki z regulacją wysokości na wszystkich siedzeniach
- gaśnica samochodowa, trójkąt odblaskowy, apteczka wyposażoną według normy, kamizelka odblaskowa dla osoby dorosłej, homologowana linka holownicza, klucz do kół, podnośnik samochodowy;
- hak holowniczy,
- wspomaganie kierownicy,
- kieszenie w drzwiach przednich po stronie kierowcy i pasażera,
- dodatkowe schowki i kieszenie w desce rozdzielczej,
- radioodtwarzacz z systemem głośno mówiącym; USB,
- ładowanie indukcyjne lub przez USB,
- filtr przeciwpyłowy,
h) Fotele, przestrzeń pasażerska, kabina kierowcy :
- możliwość szybkiego demontażu wszystkich foteli w II i III rzędzie siedzeń,
- I rząd siedzeń – fotel kierowcy + kanapa dwu osobowa,
- II rząd siedzeń – fotele pojedyncze, Zamawiający dopuszcza 1 fotel+ kanapa 2 osobowa z ruchomym oparciem każdego siedziska,
- III rząd siedzeń - fotele pojedyncze, Zamawiający dopuszcza 1fotel+kanapa 2 osobowa
i) Zabezpieczenie przed kradzieżą :
- centralny zamek z pilotem,
- immobiliser.
j) Bezpieczeństwo :
- poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera w pierwszym rzędzie siedzeń,
- trzypunktowe atestowane automatyczne pasy bezpieczeństwa dla pasażerów,
- zestaw przystosowany do przewozu maksymalnie 2 osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich w tym:
- komplet atestowanych pasów do mocowania wózków w podłodze pojazdu,
- atestowane pasy do mocowania osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich – minimum trzypunktowe,
- oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu ( symbolem pojazd dla osób niepełnosprawnych) zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym,
k) Gwarancja i rękojmia:
- gwarancja i rękojmia mechaniczna minimum 24 miesiące
- gwarancja i rękojmia na powłoki lakiernicze minimum 24 miesiące,
- gwarancja i rękojmia na perforację nadwozia minimum 60 miesięcy,
- gwarancję i rękojmia na windę dla osób niepełnosprawnych minimum 24 miesiące,
- zgłoszenie awarii i konieczność wykonania naprawy będzie realizowane telefonicznie, i potwierdzone poprzez wysłanie do Wykonawcy zgłoszenia pocztą e-mail,
- Wykonawca udostępni numery telefonów, adresy e-mail, pod którymi można będzie zgłaszać usterki i awarie pojazdu.
Pozostałe wymagania dotyczące niniejszego zamówienia tj. wszystkich części zamówienia:
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz fabrycznie nowy tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego pracy,
- dostarczony samochód musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych,
- elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
- Dokumenty, które Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z pojazdem: instrukcje obsługi samochodu i dźwigu w języku polskim, książkę gwarancyjną wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu, książkę przeglądów serwisowych, świadectwo homologacji pojazdu i świadectwo homologacji przystosowania pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych lub świadectwo homologacji na samochód bazowy oraz badania stacji diagnostycznej potwierdzające, że po adaptacji jest to samochód dopuszczony do ruchu jako samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych.
- Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Miliczu ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie;
- Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wolny od obciążeń prawami osób trzecich, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i użytkowania w języku polskim ora musi posiadać wszelkie inne dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa;
- Koszt dostawy pojazdów do Zamawiającego należy ująć w cenie pojazdów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze;
- Zamawiający dopuszcza możliwość rozwiązań równoważnych;
- Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano produkty z podaniem nazwy, symbolu producenta, to należy to traktować wyłącznie jako przykład urządzeń/sprzętu jakie mogą stanowić przedmiot zamówienia. Znaki firmowe oraz nazwy i symbole zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki i funkcjonalności.
- Wymagane są wyżej wymienione elementy lub elementy równoważne o parametrach nie gorszych niż powyżej wskazane.
- Wykonawca wystawi faktury zgodnie z danymi: Nabywca: Powiat Milicki, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz, NIP: 916-13-12-494, Odbiorca: Starostwo Powiatowe w Miliczu, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz.
III. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
3) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
5) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w istotnych postanowieniach umownych zawartych w projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
IV. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, liczba części – 2.
V. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
VI. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
VII. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
VIII. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
IX. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 p.z.p.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
- 34110000-1 – samochody osobowe
- 34115200-8 – pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.5.) Wartość części: 247230,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222015 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222015 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222015 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Germaz sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8940005440

7.3.3) Ulica: Strzegomska 139

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-428

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222015 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247230 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247230 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247230 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Germaz sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8940005440

7.3.3) Ulica: Strzegomska 139

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-428

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247230 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.