Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00239195/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. „Modernizacja konstrukcji dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Wielkopolskich 18
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-537cdc15-d553-4653-ac8e-6ff4fc89bf431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. „Modernizacja konstrukcji dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-537cdc15-d553-4653-ac8e-6ff4fc89bf43
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260455
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035530/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Nadzór inwestorski w ramach zadania inwestycyjnego pn."Modernizacja konstrukcji dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00239195
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRM.RZP.271.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10296,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z remontem konstrukcji dachu budynku szkoły, polegających na całkowitej wymianie skorodowanej konstrukcji dachu. W ramach zadania przewiduje się demontaż pokrycia dachu z dachówki ceramicznej z uwzględnieniem ponownego montażu wraz
z orynnowaniem, rurami spustowymi, wyłazem dachowym, instalacją odgromową oraz akcesoriami dachowymi. Rozbiórka konstrukcji dachu poddasza nieużytkowego do utylizacji. Demontaż podłogi z płyt OSB i izolacji termicznej podłogi poddasza w części do dalszego wykorzystania. Prace budowlane polegać będą na przywróceniu więźby dachowej do stanu pierwotnego poprzez wymianę całości konstrukcji dachowej w związku z rozległą inwazją szkodników drewna
w istniejącej więźbie. Prace mają obejmować wymianę wszystkich elementów drewnianych, łącznie z podwalinami.
2. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9.
3. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach:
1) Projekt techniczny – branża architektoniczna – załącznik nr 10,
2) Projekt techniczny – branża konstrukcyjna – załącznik nr 11,
3) Szczegółowe specyfikacje techniczne - załącznik nr 12,
4) Przedmiar robót - załącznik nr 13.
4. INNE WYMAGANIA I UWAGI.
4.1. Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski.
4.2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. W zakres przedmiotowego zadania wchodzi pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego. Biorąc pod uwagę faktyczny zakres nadzoru, dzielenie zamówienia na zamówienia dotyczące poszczególnych branż jest nieuzasadnione i powodowałoby komplikacje na etapie wykonawczym, a w niektórych przypadkach uniemożliwiałyby wykonanie przedmiotowego zadania. Zakres zamówienia obejmuje nadzór wielobranżowy, który wzajemnie się uzupełnia. Tym samym z inżynierskiego punktu widzenia nie jest możliwy podział zamówienia na osobne etapy tak, aby nie powodować komplikacji oraz błędów w realizacji zamówienia. Ponadto przedmiot zamówienia może być wykonany w całości przez MŚP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna ofertaINNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa używanej zamiatarki ulicznej podciśnieniowej zamontowanej na podwoziu samochodu ciężarowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
- Budowa ulicy Wysokiej w Ostrowie Wielkopolskim (odcinek od posesji nr 27 do ul. Krętej)
- Usługa utrzymania czystości w hali 3mk Arena Ostrów oraz terenu przyległego
- Przebudowa drogi nr 5310P w miejscowości Biskupice Ołoboczne na odc. dł. ok. 500m
- Wykonanie remontów i napraw, nawierzchni z prefabrykowanych elementów betonowych, brukowcowych w ramach bieżącego utrzymania ulic na terenie miasta Ostrowa Wlkp.
- Prace geodezyjne polegające na aktualizacji ewidencji budynków i lokali, aktualizacji użytków gruntowych oraz redakcji baz danych dla obrębów z Gminy Ostrów Wielkopolski z podziałem na zadania
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia funkcji kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania o nazwie: "Kompleksowe zagospodarowanie Fortu Owcza Góra w Kłodzku."
- Nadzór Inwestorski nad robotami budowlanymi pn.: Modernizacja drogi powiatowej nr 2601G Kiełpin - Binduga
- Kompleksowa modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Godziszów
- Kompleksowa modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Godziszów
- Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu wraz z zapewnieniem nadzoru inwestorskiego dla zadania Modernizacja i rozbudowa ZOL w Makowie Podhalańskim realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy
- Kompleksowa modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Godziszów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.