eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Perzów › ,,MODERNIZCJA DROGI GMINNEJ POPRZEZ WYKONANIE NAKŁADKI BITUMICZNEJ W M. SŁUPIA POD BRALINEM DZ. NR 162/4, 101, 193/2, 52 W RAMACH ZADANIA PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,MODERNIZCJA DROGI GMINNEJ POPRZEZ WYKONANIE NAKŁADKI BITUMICZNEJ W M. SŁUPIA POD BRALINEM DZ. NR 162/4, 101, 193/2, 52 W RAMACH ZADANIA PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PERZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855200

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Perzów 78

1.5.2.) Miejscowość: Perzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-642

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627861060

1.5.8.) Numer faksu: 627861509

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@perzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.perzow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,MODERNIZCJA DROGI GMINNEJ POPRZEZ WYKONANIE NAKŁADKI BITUMICZNEJ W M. SŁUPIA POD BRALINEM DZ. NR 162/4, 101, 193/2, 52 W RAMACH ZADANIA PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22d29600-24f0-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260419

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00200665/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROŚGPK.271.22.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 433766,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej poprzez wykonanie nakładki bitumicznej wraz z wymianą krawężnika przy drodze gminnej w miejscowości Słupia pod Bralinem dz. nr 162/4, 101, 193/2 i 52.
Zamówienie obejmuje:
Wymianę istniejących krawężników i wbudowania nowych w ilości 1.036 mb w tym najazdowe 238mb z dostosowaniem niwelety do nowej nawierzchni bitumicznej ,
- wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni MMA AC11W KR 1-2 średnio 50kg/m2 w ilości
ok. 192,6tony,
- wykonanie warstwy ścieralnej MMA AC11S KR 1-2 gr. 5cm 3.852,00m2
- wykonanie poboczy tłuczniowych na odcinku 953mb szer. 50cm i gr. 7cm z kruszywa łamanego 0-31,5mm,
- przełożenie kostki na zjazdach ( ze względu na zmianę wysokości krawężnika) w ilości 238m2
- dostosowanie wysokości zjazdów tłuczniowych i dróg tłuczniowych bocznych w ilości 95m2
- regulacja włazów studni i wpustów ulicznych oraz pokryw zaworów wodociągowych istniejących przed wykonaniem kanalizacji sanitarnej przy użyciu bet. w ilości 4,5m3.
- wywóz i utylizacja elementów rozbiórkowych.

(UWAGA powierzchnia całej jezdni to 7052,00m2, nieujęte w przetargu 3.200,00m2 zostanie wykonane w ramach odtworzenia nawierzchni po wykopach kanalizacji przez Wykonawcę robót kanalizacyjnych, po prawej stronie jezdni na szer. śr. ok. 2-2,20m. w technologii identycznej jak część ogłoszona w przedmiotowym postępowaniu, niweleta obu robót bitumicznych nie będzie się różnić.)

Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacji Technicznego Wykonania i Odbioru Robót, w projektach pn. dokumentacja projektowo- przetargowa w tym przedmiar robót, który ma charakter wyłącznie pomocniczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 446210,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 446210,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 446210,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe INKADRO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9970156925

7.3.3) Ulica: Rąbczyn 56B

7.3.4) Miejscowość: Raszków

7.3.5) Kod pocztowy: 63-440

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 446210,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.