eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyniewo Duże › Organizacja szkoleń dla dzieci oraz nauczycieli w ramach projektu Kompetentny od przedszkola 2

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja szkoleń dla dzieci oraz nauczycieli w ramach projektu Kompetentny od przedszkola 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzyniewo Duże

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dobrzyniewo Duże, ul.Białostocka, 25

1.5.2.) Miejscowość: Dobrzyniewo Duże

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-002

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857428155

1.5.8.) Numer faksu: 857197147

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@dobrzyniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyniewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja szkoleń dla dzieci oraz nauczycieli w ramach projektu Kompetentny od przedszkola 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf21ebb9-e323-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00260128

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 – poziom dofinansowania 85%.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193453/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Rir.271.31.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 21000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6300,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej organizacji szkoleń dla dzieci oraz nauczycieli z OWP w Gminie Dobrzyniewo Duże w ramach projektu „Kompetentny od przedszkola 2 – zapewnienie wysokiej jakości oferty edukacji przed szkolnej, rozwijającej kompetencje kluczowe i właściwe postawy dzieci w gminie Dobrzyniewo Duże”, WND-RPPD.03.01.01-20-0366/19 współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej III Kompetencje i kwalifikacja, Działania 3.1. Kształcenia i edukacja, Poddziałania 3.1.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – poziom dofinansowania 85%.

Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń:

I część zamówienia – szkolenie z udzielania pierwszej pomocy
• Celem szkolenia jest przygotowanie dzieci do racjonalnych zachowań w przypadku wystąpienia zagrożeń; nabywanie umiejętności wzywania pogotowia ratunkowego i informowania innych służb ratowniczych; przygotowanie dzieci do wykonywania prostych czynności ratowniczych; wdrażanie do zachowań bezpiecznych na drodze, w czasie gier i zabaw; zwrócenie uwagi na niebezpieczeństwa wynikające z posługiwania się przez dzieci niebezpiecznymi narzędziami: np. nóż, nożyczki, zapałki; kształtowanie gotowości niesienia pomocy poszkodowanym..
• Grupa docelowa: dzieci w wieku 2,5-6 lat
• Miejsce realizacji: teren Gminy Dobrzyniewo Duże w OWP: w Dobrzyniewie Dużym – 5 grup, Nowym Aleksandrowie – 3 grupy, Obrubnikach – 2 grupy, Pogorzałki – 1 grupa, Fastach – 3 grupy, łącznie 14 grup szkoleniowych. Zamawiający udostępnia Wykonawcy sale na ww. zajęcia.
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 26 lipca 2022r.
• Liczba uczestników: 220 dzieci.
• Wymiar godzin: szkolenie jednodniowe - od 1 do 4 godz. dla każdej grupy w zależności od wieku dzieci, dostosowane tematyką i czasem trwania do wieku dzieci 2,5-6 lat.
• Minimalny program szkolenia: 1. Kto to jest ratownik? Czy każdy z nas może nim być? 2. Kiedy dzieje się coś złego? Rozpoznawanie sytuacji trudnych i niebezpiecznych 3. Alarmowanie nr: 999 oraz 112. 4. Apteczka –a co to takiego? 5. Jak opatrzyć ranę? 6. Gdy picie lub jedzenie „wpada nie do tej dziurki co trzeba -Zakrztuszenie, zadławienie 7. Gdy z nosa kapie krew 8. Gdy przewraca się talerz z gorącą zupą -Oparzenie 9. Co zrobić gdy ktoś zasłabnie?
• Wybór tematyki zajęć oraz dobór formy zajęć należy do Wykonawcy z zastrzeżeniem, że zajęcia muszą służyć zdobyciu wiedzy lub umiejętności, a zarówno treść jak i forma zajęć muszą zostać dobrane do grupy odbiorców, tj. dzieci w wieku 2,5-6 lat.
• Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników szkolenia.

Wykonawca w ramach I części zamówienia zobowiązany jest:
1. Opracować program szkolenia obejmujący co najmniej opis zagadnień wymaganych w ww. części zamówienia.
2. Zorganizować i przeprowadzić szkolenie zgodnie z programem zaakceptowanym przez Zamawiającego z użyciem różnorodnych metod i technik, z wykorzystaniem rozmaitych rekwizytów, w tym fantomów.
3. Zapewnić do prowadzenia szkolenia osoby o kwalifikacjach odpowiadających przedmiotowi szkolenia.
4. Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia harmonogramu szkolenia z Dyrekcją każdego OWP i realizacji zajęć zgodnie z harmonogramem.
5. Wykonawca zobowiązany jest pisemnie informować Zamawiającego o wszelkich planowanych zmianach w harmonogramie zajęć - przed ich dokonaniem.
6. W przypadku odwołania zajęć z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - pisemnie informować Zamawiającego o odwołaniu zajęć najpóźniej w dniu zaistnienia okoliczności, a także o propozycji zmian w harmonogramie, wynikających z odwołania zajęć.
7. Prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia składającą się z:
• listy obecności (wzór listy przekaże Zamawiający),
• dokumentacji fotograficznej,
• harmonogramu i programu zajęć,
• podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie;
8. Wydać dzieciom certyfikaty o ukończeniu kursu
W/w zaświadczenia powinny zawierać:
• imię i nazwisko;
• nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie;
• nazwę szkolenia;
• miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia;
• wymiar godzin zajęć edukacyjnych;
9. Przekazać Zamawiającemu, w terminie do 10 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujące dokumenty:
• imienną listę obecności uczestników szkolenia dla każdej grupy,
• kserokopie certyfikatów o ukończeniu przez uczestników szkolenia,
• dokumentację fotograficzną z zajęć.
10. Przetwarzać dane osobowe osób skierowanych na szkolenie, uzyskane w związku z realizacją niniejszej umowy, tylko w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
11. Koszty dojazdu na miejsce organizacji zajęć trenera lub innych osób związanych z realizacją zajęć wraz z dostarczeniem niezbędnych do przeprowadzenia zajęć narzędzi, materiałów lub sprzętu ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego

4.5.5.) Wartość części: 6300 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II część zamówienia – Szkolenia dla nauczycieli
1. Szkolenie „Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych w tym z uczniem zdolnym”
• Grupa docelowa: nauczyciele ZSP w Dobrzyniewie Dużym, ZSP w Nowym Aleksandrowie, ZSP w Fastach, SP w Obrubnikach oraz SP w Pogorzałkach.
• Miejsce realizacji: SP w Obrubnikach. Zamawiający udostępnia Wykonawcy sale na ww. zajęcia.
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 26 lipca 2022r.
• Liczba uczestników: 5-7 osób,
• Wymiar godzin: 20 godzin szkoleniowych Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy) lub w takich godzinach by umożliwić wszystkim osobom zainteresowanym uczestnictwo w szkoleniu.
• Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: Pojęcie ucznia zdolnego. Specyfika uczenia się dzieci uzdolnionych. Uczeń uzdolniony jako dziecko o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Identyfikacja zdolnych uczniów. Metodyka pracy z uczniem uzdolnionym. Współpraca z rodzicami uzdolnionego dziecka
• Wykonawca powinien zapewnić niezbędne materiały gwarantujące odpowiedni poziom szkolenia.
• Certyfikaty/ zaświadczenia: Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje stosowne zaświadczenia ukończenia kursu.
• Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników szkolenia. Wykonawca jest zobowiązany poinformować wszystkich uczestników szkolenia znajdujących się na liście przekazanej przez Zamawiającego o planowanym terminie rozpoczęcia realizacji szkolenia i pozostawać w kontakcie z uczestnikami szkolenia w trakcie jego realizacji.
2. Szkolenie „Techniki uczenia się i metody motywujące”
• Grupa docelowa: nauczyciele ZSP w Dobrzyniewie Dużym, ZSP w Nowym Aleksandrowie, ZSP w Fastach, SP w Obrubnikach oraz SP w Pogorzałkach.
• Miejsce realizacji: ZSP w Fastach. Zamawiający udostępnia Wykonawcy sale na ww. zajęcia.
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 26 lipca 2022r.
• Liczba uczestników: 8-10 osób,
• Wymiar godzin: 20 godzin szkoleniowych . Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy) lub w takich godzinach by umożliwić wszystkim osobom zainteresowanym uczestnictwo w szkoleniu.
• Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: Efektywne metody nauczania i motywowania uczniów. Motywowanie ucznia do pracy, motywowanie i egzekwowanie: jak skutecznie wpłynąć na ucznia. Podstawy komunikacji interpersonalnej w kontekście budowania relacji, kształtowania motywacji oraz rozwiązywania sytuacji utrudniających uczenie się uczniów. Zasady udzielania informacji zwrotnej wzmacniające zainteresowanie uczniów uczeniem się. Wykorzystanie efektywnych technik komunikowania się podczas stosowania aktywizujących metod nauczania.
• Wykonawca powinien zapewnić niezbędne materiały gwarantujące odpowiedni poziom szkolenia.
• Certyfikaty/ zaświadczenia: Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje stosowne zaświadczenia ukończenia kursu.
• Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników szkolenia. Wykonawca jest zobowiązany poinformować wszystkich uczestników szkolenia znajdujących się na liście przekazanej przez Zamawiającego o planowanym terminie rozpoczęcia realizacji szkolenia i pozostawać w kontakcie z uczestnikami szkolenia w trakcie jego realizacji.
3. Szkolenie „Jak pomóc dziecku osiągnąć sukces edukacyjny?”
• Grupa docelowa: nauczyciele ZSP w Dobrzyniewie Dużym, ZSP w Nowym Aleksandrowie, ZSP w Fastach, SP w Obrubnikach oraz SP w Pogorzałkach.
• Miejsce realizacji: ZSP w Fastach. Zamawiający udostępnia Wykonawcy sale na ww. zajęcia.
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 26 lipca 2022r.
• Liczba uczestników: 6-8 osób,
• Wymiar godzin: 20 godzin szkoleniowych Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy) lub w takich godzinach by umożliwić wszystkim osobom zainteresowanym uczestnictwo w szkoleniu.
• Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: Procesy uczenia się i osiągania sukcesów edukacyjnych przez uczniów. Rola wczesnej diagnozy rozwoju i gotowości szkolnej. Jak dopasować metody pracy do indywidualnych potrzeb rozwojowych ucznia.
• Wykonawca powinien zapewnić niezbędne materiały gwarantujące odpowiedni poziom szkolenia.
• Certyfikaty/ zaświadczenia: Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje stosowne zaświadczenia ukończenia kursu.
• Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników szkolenia. Wykonawca jest zobowiązany poinformować wszystkich uczestników szkolenia znajdujących się na liście przekazanej przez Zamawiającego o planowanym terminie rozpoczęcia realizacji szkolenia i pozostawać w kontakcie z uczestnikami szkolenia w trakcie jego realizacji.
4. Szkolenie „Efektywna praca zespołów nauczycielskich”
• Grupa docelowa: nauczyciele ZSP w Dobrzyniewie Dużym, ZSP w Nowym Aleksandrowie, ZSP w Fastach, SP w Obrubnikach oraz SP w Pogorzałkach.
• Miejsce realizacji: ZSP w Nowym Aleksandrowie. Zamawiający udostępnia Wykonawcy sale na ww. zajęcia.
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 26 lipca 2022r.
• Liczba uczestników: 8-10 osób,
• Wymiar godzin: 20 godzin szkoleniowych . Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy) lub w takich godzinach by umożliwić wszystkim osobom zainteresowanym uczestnictwo w szkoleniu..
• Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: Współpraca nauczycieli w organizacji procesów edukacyjnych. Planowanie i realizacja wspólnych działań. Uczenie się jako proces – wymiana doświadczeń w grupie. Nauczanie jako proces interdyscyplinarny
• Wykonawca powinien zapewnić niezbędne materiały gwarantujące odpowiedni poziom szkolenia.
• Certyfikaty/ zaświadczenia: Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje stosowne zaświadczenia ukończenia kursu.
• Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników szkolenia. Wykonawca jest zobowiązany poinformować wszystkich uczestników szkolenia znajdujących się na liście przekazanej przez Zamawiającego o planowanym terminie rozpoczęcia realizacji szkolenia i pozostawać w kontakcie z uczestnikami szkolenia w trakcie jego realizacji.
5. Szkolenie „Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych. Bezpieczny Internet”
• Grupa docelowa: nauczyciele ZSP w Dobrzyniewie Dużym, ZSP w Nowym Aleksandrowie, ZSP w Fastach, SP w Obrubnikach oraz SP w Pogorzałkach.
• Miejsce realizacji: ZSP w Dobrzyniewie Dużym. Zamawiający udostępnia Wykonawcy sale na ww. zajęcia.
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 26 lipca 2022r.
• Liczba uczestników: 9-13 osób,
• Wymiar godzin: 20 godzin szkoleniowych Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy) lub w takich godzinach by umożliwić wszystkim osobom zainteresowanym uczestnictwo w szkoleniu.
• Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: Jak przygotować e-materiały na zajęcia edukacyjne? Bezpieczne korzystanie z zasobów Internetu oraz materiałów multimedialnych związane z prawami autorskimi, wyszukiwaniem i gradacją informacji, rzetelnością prezentowanych treści. Jak aktywnie kształtować umiejętności uczniowskie związane z wykorzystywaniem zasobów Internetu? Wykorzystanie w pracy nauczyciela nowoczesnych narzędzi TIK wraz z dostępnym oprogramowaniem - w szczególności tablica interaktywna z projektorem, rzutnik magiczny dywan, tablet, robot Photon.
• Wykonawca powinien zapewnić niezbędne materiały gwarantujące odpowiedni poziom szkolenia.
• Certyfikaty/ zaświadczenia: Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje stosowne zaświadczenia ukończenia kursu.
• Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników szkolenia. Wykonawca jest zobowiązany poinformować wszystkich uczestników szkolenia znajdujących się na liście przekazanej przez Zamawiającego o planowanym terminie rozpoczęcia realizacji szkolenia i pozostawać w kontakcie z uczestnikami szkolenia w trakcie jego realizacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 14700,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MED-LEARN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222898590

7.3.3) Ulica: Zawada 36

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-26

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28783,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDUCAFE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711833878

7.3.3) Ulica: Zygmuntowska 37/1

7.3.4) Miejscowość: Kołobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 78-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.