Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00213841/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie instalacji audiowizualnej w auli C3 w budynku Wydziału Organizacji i Zarzadzania w Zabrzu. Znak sprawy: IA1.282.5.2024.EK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/ 237-13-34, 237-13-35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://polsl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji audiowizualnej w auli C3 w budynku Wydziału Organizacji i Zarzadzania w Zabrzu. Znak sprawy: IA1.282.5.2024.EK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f13376e-940f-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260081
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039281/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wykonanie instalacji audiowizualnych w auli C3 w budynku Wydział Organizacji i Zarządzania w Zabrzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00213841
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IA1.282.5.2024.EK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 263697,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 260000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie instalacji audiowizualnych w auli C3 w budynku Wydziału Organizacji i Zarządzania w Zabrzu tj. systemu streamingowego obejmującego montaż oraz instalację urządzeń i podzespołów systemu audiowizualnego, tj. wykonanie systemu kamer PTZ przeznaczonych do wykonywania streamów oraz wykonanie systemu nagłośnieniowego opartego na mikserze audio wraz z dodatkowymi mikrofonami.
2. Kody CPV: 32321200-1: Urządzenia audiowizualne, 32322000-6: Urządzenia multimedialne, 32342400-6: Sprzęt nagłaśniający, 32341000-5: Mikrofony, 32350000-1: Części sprzętu dźwiękowego i wideo, 32331500-7: Nagrywarki.
3. Termin wykonania zamówienia: do 20 dni od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32321200-1 - Urządzenia audiowizualne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
32341000-5 - Mikrofony
32350000-1 - Części sprzętu dźwiękowego i wideo
32331500-7 - Nagrywarki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190556,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235251,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190556,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SHADOK AV Piechuła Sp.k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8291629852
7.3.3) Ulica: Wolności 404
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-806
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SHADOK AV PIECHUŁA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SHADOK AV PIECHUŁA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190556,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych oraz dygestoriów do Wydziału Chemicznego, Politechniki Śląskiej: wyposażenie pomieszczeń laboratoryjnych nr L3 i L4. Znak sprawy: DZPZ.282.43.2025.EO
- Usługi noclegowe, usługi gastronomiczno - restauracyjne oraz najem powierzchni na potrzeby organizacji spotkania dla koordynatorów, naczelników i kierowników urzędów
- ZP/G/50/25Dostawa mobilnej brykieciarki do przerobu wiórów metalowych.
- Modernizacja obiektu (SP-7) - remont dachu w tym odnowienie attyk dachowych, rynien, obróbek blacharskich oraz instalacji odgromowej wraz z pracami towarzyszącymi - segment lewy.
- Remont strefy studenta na pomieszczenia dla pracowników w budynku A Wydziału Organizacji i Zarządzania. Znak sprawy: DZPZ.284.42.2025.MW
- Prace remontowe i modernizacyjne w budynku przy ul. Wiertniczej 3 w Gliwicach - etap II
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Starych Skoszewach
- Dostawa i montaż nagłośnienia scenicznego do sali kinowej Mazowieckiego Teatru Muzycznego im. Jana Kiepury w celu zmiany jej funkcjonalności na kinowo-teatralną.
- "Utworzenie 32 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029- edycja 1 w Żłobku Miejskim w Terespolu, działka ewidencyjna nr 714/17,obręb Terespol, 21-550 Terespol"
- "Doposażenie infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków" realizowane w ramach Projektu FESW.05.01-IZ.00-0031/23 pn.: "Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków"
- Dostawa urządzeń informatycznych w ramach projektu pn.: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Dostawy w ramach projektu "Nowa jakość edukacji przedszkolnej w gminie Lipnica Wielka"
więcej: Urządzenia audiowizualne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.