Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00186747/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c70a33b3-cc6b-4d7a-9ef2-6c77bda5944b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260078
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026867/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.30 Pełnienie nadzoru inwestorskiego dot. przedsięwzięcia : Poprawa bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów poprzez budowę i przebudowę infrastruktury drogowej na sieci dróg wojewódzkich w Woj. Pomorskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186747
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.34.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 352703,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę nadzoru przez osobę/osoby posiadającą/ce odpowiednie kwalifikacje zgodnie z Prawem budowlanym do sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie branży drogowej oraz elektrycznej:- Część 1: Poprawa bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów poprzez budowę i przebudowę infrastruktury drogowej na sieci dróg wojewódzkich w Województwie Pomorskim – Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę dedykowanego oświetlenia i aktywnych znaków na przejściu dla pieszych na skrzyżowaniu DW nr 222 z drogą powiatową nr 2209G w miejscowości
Kleszczewo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.5.) Wartość części: 6846,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę nadzoru przez osobę/osoby posiadającą/ce odpowiednie kwalifikacje zgodnie z Prawem budowlanym do sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie branży drogowej oraz elektrycznej:- Część 2: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wraz z kontrolą rozliczenia zadania pn. Poprawa bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów poprzez budowę i przebudowę infrastruktury drogowej na sieci dróg wojewódzkich w Województwie Pomorskim – Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych na DW nr 213 w rejonie skrzyżowania z ul. Miejską w miejscowości Siemianice.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.5.) Wartość części: 24624,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę nadzoru przez osobę/osoby posiadającą/ce odpowiednie kwalifikacje zgodnie z Prawem budowlanym do sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie branży drogowej oraz elektrycznej:- Część 3: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wraz z kontrolą rozliczenia zadania pn. Poprawa bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów poprzez budowę i przebudowę infrastruktury drogowej na sieci dróg wojewódzkich w Województwie Pomorskim – Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę sygnalizacji świetlnej wraz z oświetleniem
przejścia dla pieszych w ciągu DW nr 216 w miejscowości Sławutówko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.5.) Wartość części: 19273,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
kwalifikacje zgodnie z Prawem budowlanym do sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie branży drogowej oraz elektrycznej:- Część 4: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wraz z kontrolą rozliczenia zadania pn. Poprawa bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów poprzez budowę i przebudowę infrastruktury drogowej na sieci dróg wojewódzkich w Województwie Pomorskim – Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę dedykowanego oświetlenia na przejściach dla
pieszych na skrzyżowaniu DW nr 515 z ul. Chrobrego w miejscowości Malbork.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.5.) Wartość części: 10697,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę nadzoru przez osobę/osoby posiadającą/ce odpowiednie kwalifikacje zgodnie z Prawem budowlanym do sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie branży drogowej oraz elektrycznej:- Część 5: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wraz z kontrolą rozliczenia zadania pn. Poprawa bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów poprzez budowę i przebudowę infrastruktury drogowej na sieci dróg wojewódzkich w Województwie Pomorskim – Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę przejścia dla pieszych wraz z dedykowanym
oświetleniem i azylem w ciągu DW nr 211 w miejscowości Borkowo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.5.) Wartość części: 24703,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę nadzoru przez osobę/osoby posiadającą/ce odpowiednie kwalifikacje zgodnie z Prawem budowlanym do sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie branży drogowej oraz elektrycznej:- Część 6: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wraz z kontrolą rozliczenia zadania pn. Poprawa bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów poprzez budowę i przebudowę infrastruktury drogowej na sieci dróg wojewódzkich w Województwie Pomorskim – Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę dedykowanego oświetlenia i azylu na przejściu
dla pieszych na skrzyżowaniu DW nr 515 z ul. Kotarbińskiego w Malborku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.5.) Wartość części: 25127,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę nadzoru przez osobę/osoby posiadającą/ce odpowiednie kwalifikacje zgodnie z Prawem budowlanym do sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie branży drogowej oraz elektrycznej:- Część 7: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wraz z kontrolą rozliczenia zadania pn. Poprawa bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów poprzez budowę i przebudowę infrastruktury drogowej na sieci dróg wojewódzkich w Województwie Pomorskim – Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę dedykowanego oświetlenia na przejściu dla
pieszych na skrzyżowaniu DW nr 211 z ul. Raduńską w Borkowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.5.) Wartość części: 8040,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę nadzoru przez osobę/osoby posiadającą/ce odpowiednie kwalifikacje zgodnie z Prawem budowlanym do sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie branży drogowej oraz elektrycznej:- Część 8: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wraz z kontrolą rozliczenia zadania pn. Poprawa bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów poprzez budowę i przebudowę infrastruktury drogowej na sieci dróg wojewódzkich w Województwie Pomorskim – Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę dedykowanego oświetlenia na dwóch przejściach w ciągu DW nr 226 wraz z korektą lokalizacji przejścia na skrzyżowaniu z ul. Sienkiewicza w Pruszczu Gdańskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.5.) Wartość części: 9900,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę nadzoru przez osobę/osoby posiadającą/ce odpowiednie kwalifikacje zgodnie z Prawem budowlanym do sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie branży drogowej oraz elektrycznej:- Część 9: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wraz z kontrolą rozliczenia zadania pn. Poprawa bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów poprzez budowę i przebudowę infrastruktury drogowej na sieci dróg wojewódzkich w Województwie Pomorskim – Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniu DW nr 224 z ul. Świerkową i Wiejską w Grzybnie
poprzez budowę zatok autobusowych, wyspy spowalniającej, przejścia sugerowanego oraz oświetlenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.5.) Wartość części: 67253,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę nadzoru przez osobę/osoby posiadającą/ce odpowiednie kwalifikacje zgodnie z Prawem budowlanym do sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie branży drogowej oraz elektrycznej:- Część 10: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wraz z kontrolą rozliczenia zadania pn. Poprawa bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów poprzez budowę i przebudowę infrastruktury drogowej na sieci dróg wojewódzkich w Województwie Pomorskim – Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu DW nr 222
z ul. Czereśniową i ul. Księdza Feliksa Głowienki w Trąbkach Wielkich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.5.) Wartość części: 15600,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę nadzoru przez osobę/osoby posiadającą/ce odpowiednie kwalifikacje zgodnie z Prawem budowlanym do sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie branży drogowej oraz elektrycznej:- Część 11: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wraz z kontrolą rozliczenia zadania pn. Poprawa bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów poprzez budowę i przebudowę infrastruktury drogowej na sieci dróg wojewódzkich w Województwie Pomorskim – Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę dedykowanego oświetlenia i przebudowę azyli na
przejściu dla pieszych na skrzyżowaniu DW nr 226 z ul. Jesionową w Przejazdowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.5.) Wartość części: 34365,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę nadzoru przez osobę/osoby posiadającą/ce odpowiednie kwalifikacje zgodnie z Prawem budowlanym do sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie branży drogowej oraz elektrycznej:- Część 12: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wraz z kontrolą rozliczenia zadania pn. Poprawa bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów poprzez budowę i przebudowę infrastruktury drogowej na sieci dróg wojewódzkich w Województwie Pomorskim – Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu DW 211 i
228 w miejscowości Kartuzy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.5.) Wartość części: 49626,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę nadzoru przez osobę/osoby posiadającą/ce odpowiednie kwalifikacje zgodnie z Prawem budowlanym do sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie branży drogowej oraz elektrycznej:- Część 13: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wraz z kontrolą rozliczenia zadania pn. Poprawa bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów poprzez budowę i przebudowę infrastruktury drogowej na sieci dróg wojewódzkich w Województwie Pomorskim – Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu DW nr 224
z ul. Skarszewską w miejscowości Tczew.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 22800,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę nadzoru przez osobę/osoby posiadającą/ce odpowiednie kwalifikacje zgodnie z Prawem budowlanym do sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie branży drogowej oraz elektrycznej:- Część 14: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wraz z kontrolą rozliczenia zadania pn. Poprawa bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów poprzez budowę i przebudowę infrastruktury drogowej na sieci dróg wojewódzkich w Województwie Pomorskim – Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę chodników, przejścia dla pieszych, dedykowane
oświetlenie, zmiana organizacji ruchu w miejscowości Załęże w ciągu drogi wojewódzkiej nr 224.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 33849,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9471,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9471,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9471,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obsługi Inwestycji „INWEST – WYBRZEŻE” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 192425710
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OBSŁUGI INWESTYCJI "INWEST-WYBRZEŻE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO OBSŁUGI INWESTYCJI "INWEST-WYBRZEŻE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9471 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22140 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22140 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obsługi Inwestycji „INWEST – WYBRZEŻE” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 192425710
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23370 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23370 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23370 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obsługi Inwestycji „INWEST – WYBRZEŻE” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 192425710
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OBSŁUGI INWESTYCJI "INWEST-WYBRZEŻE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO OBSŁUGI INWESTYCJI "INWEST-WYBRZEŻE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23370 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9594 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9594 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9594 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obsługi Inwestycji „INWEST – WYBRZEŻE” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 192425710
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9597 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11808 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11808 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11808 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obsługi Inwestycji „INWEST – WYBRZEŻE” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 192425710
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OBSŁUGI INWESTYCJI "INWEST-WYBRZEŻE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO OBSŁUGI INWESTYCJI "INWEST-WYBRZEŻE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11808 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54120 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54120 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54120 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obsługi Inwestycji „INWEST – WYBRZEŻE” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 192425710
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54120 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18327 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18327 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18327 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obsługi Inwestycji „INWEST – WYBRZEŻE” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 192425710
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OBSŁUGI INWESTYCJI "INWEST-WYBRZEŻE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO OBSŁUGI INWESTYCJI "INWEST-WYBRZEŻE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18327 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29520 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29520 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obsługi Inwestycji „INWEST – WYBRZEŻE” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 192425710
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OBSŁUGI INWESTYCJI "INWEST-WYBRZEŻE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO OBSŁUGI INWESTYCJI "INWEST-WYBRZEŻE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29520 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44280 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44280 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44280 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obsługi Inwestycji „INWEST – WYBRZEŻE” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 192425710
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OBSŁUGI INWESTYCJI "INWEST-WYBRZEŻE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO OBSŁUGI INWESTYCJI "INWEST-WYBRZEŻE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44280 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23370 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23370 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23370 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obsługi Inwestycji „INWEST – WYBRZEŻE” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 192425710
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OBSŁUGI INWESTYCJI "INWEST-WYBRZEŻE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO OBSŁUGI INWESTYCJI "INWEST-WYBRZEŻE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23370 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34440 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34440 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34440 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obsługi Inwestycji „INWEST – WYBRZEŻE” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 192425710
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OBSŁUGI INWESTYCJI "INWEST-WYBRZEŻE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO OBSŁUGI INWESTYCJI "INWEST-WYBRZEŻE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34440 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Przebudowa i Remont Oddziału Leczenia Zabiegowego Chirurgii, remont Poradni Chirurgii realizującej świadczenia w zakresie diagnostyki leczenia onkologicznego
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Copernicus PL Sp. z o.o."
- Sukcesywny zakup paliw do pojazdów, urządzeń i maszyn będących na wyposażeniu Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku
- Dostawa samochodu typu furgon nieoznakowany do przewozu osób w ilości 7-8 w ilości 1 szt.
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP MALBORK ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Usługa sprzątania wewnętrznego w pomieszczeniach zajmowanych przez Gdański Urząd Pracy (GUP), w budynku przy ul. Lastadia 41 w Gdańsku 2025-2026
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego polegającego na wymianie stolarki okiennej w bud. A i bud. mieszkalnym w siedzibie MI wraz z robotami towarzyszącymi
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową pn.: "Przebudowa ulic Krzemiennej i Smoczej" - drugi etap realizacyjny
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn.: "Rozwój i poprawa bezpieczeństwa, jakości i wyników leczenia osób starszych w Szpitalu Specjalistycznym im. A Falkiewicza we Wrocławiu".
- Modernizacja i wyposażenie sali operacyjnej w formule "wybuduj i wyposaż" wraz z adaptacją przenoszonych pomieszczeń oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego.
- Wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usług kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego związku z realizacją projektu pn. "Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu".
- Termomodernizacja budynku placówki kultury w Michałowicach
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.