eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁaskPrzeglądy konserwacyjne i naprawy zasilaczy bezprzerwowych UPS oraz przetwornic napięcia i częstotliwości prądu



Ogłoszenie z dnia 2022-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeglądy konserwacyjne i naprawy zasilaczy bezprzerwowych UPS oraz przetwornic napięcia i częstotliwości prądu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka wojskowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeglądy konserwacyjne i naprawy zasilaczy bezprzerwowych UPS oraz przetwornic napięcia i częstotliwości prądu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d441b9d-0678-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00260055

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003942/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Konserwacja i naprawa zasilaczy UPS

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie
oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji innych niż oferta Wykonawcy, odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej, tj. (adres mailowy) oraz za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi zarejestrować się w serwisie platformazakupowa.pl. Wykonawca posiadający konto na Platformie Zakupowej ma dostęp do formularzy złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.

Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej (platformazakupowa.pl):
1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza
wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4. włączona obsługa JavaScript,
5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg.
czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, 98-
100 Łask, ul. 9-go Maja 95.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Łasku jest Pan Paweł Rogala, tel. 261 554 639,
email: p.rogala@ron.mil.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego na Przeglądy konserwacyjne i naprawy zasilaczy bezprzerwowych UPS oraz przetwornic napięcia i częstotliwości prądu, nr referencyjny 43/TP2/2022.
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa
Pzp”.
5. Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania danych osobowych Wykonawcy lub osób występujących w jego imieniu jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Wykonawcy przysługuje:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza
przepisy RODO.
9. Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 43/TP2/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 153119,40 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 128119,40 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie rocznego przeglądu konserwacyjnego bezprzerwowego zasilacza UPS zgodnie z DTR :
1. Dojazd do miejsca zamontowania urządzenia i powrót do siedziby firmy.
2. Wykonanie przeglądu zasilacza UPS zgodnie z zakresem ramowym
3. Czynności przewidziane w instrukcji oraz w dokumentacji techniczno-ruchowej urządzenia.
4. Wykonanie protokołu z wpisanymi informacjami o przeprowadzonym przeglądzie
5. Koszt roboczogodzin.
6. Utylizację, zużytych w trakcie przeglądu, materiałów i części zamiennych.
7. W przypadku wykrycia niesprawności, której usunięcie nie wchodzi w zakres przeglądu - określenie przyczyny usterki, wskazanie sposobu jej usunięcia i przedstawienie kosztorysu takiej usługi.

4.2.5.) Wartość części: 1356,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena oferty” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym za daną część zamówienia, na którą złożono ofertę - osobno za każdą część. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
Cmin
C = --------------------------------- x 100 x 100% = ….. pkt
Cof
gdzie:
C𝑚𝑖𝑛 ‒ najniższa cena brutto wśród złożonych ofert
Cof – cena brutto badanej oferty
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę,
że 1%=1 punkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie rocznego przeglądu konserwacyjnego bezprzerwowego zasilacza UPS zgodnie z DTR :
1. Dojazd do miejsca zamontowania urządzenia i powrót do siedziby firmy.
2. Wykonanie przeglądu zasilacza UPS zgodnie z zakresem ramowym
3. Czynności przewidziane w instrukcji oraz w dokumentacji techniczno-ruchowej urządzenia.
4. Wykonanie protokołu z wpisanymi informacjami o przeprowadzonym przeglądzie
5. Koszt roboczogodzin.
6. Utylizację, zużytych w trakcie przeglądu, materiałów i części zamiennych.
7. W przypadku wykrycia niesprawności, której usunięcie nie wchodzi w zakres przeglądu - określenie przyczyny usterki, wskazanie sposobu jej usunięcia i przedstawienie kosztorysu takiej usługi.

4.2.5.) Wartość części: 2147,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena oferty” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym za daną część zamówienia, na którą złożono ofertę - osobno za każdą część. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
Cmin
C = --------------------------------- x 100 x 100% = ….. pkt
Cof
gdzie:
C𝑚𝑖𝑛 ‒ najniższa cena brutto wśród złożonych ofert
Cof – cena brutto badanej oferty
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę,
że 1%=1 punkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie rocznego przeglądu konserwacyjnego bezprzerwowego zasilacza UPS zgodnie z DTR :
1. Dojazd do miejsca zamontowania urządzenia i powrót do siedziby firmy.
2. Wykonanie przeglądu zasilacza UPS zgodnie z zakresem ramowym
3. Czynności przewidziane w instrukcji oraz w dokumentacji techniczno-ruchowej urządzenia.
4. Wykonanie protokołu z wpisanymi informacjami o przeprowadzonym przeglądzie
5. Koszt roboczogodzin.
6. Utylizację, zużytych w trakcie przeglądu, materiałów i części zamiennych.
7. W przypadku wykrycia niesprawności, której usunięcie nie wchodzi w zakres przeglądu - określenie przyczyny usterki, wskazanie sposobu jej usunięcia i przedstawienie kosztorysu takiej usługi.

4.2.5.) Wartość części: 4124,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena oferty” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym za daną część zamówienia, na którą złożono ofertę - osobno za każdą część. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
Cmin
C = --------------------------------- x 100 x 100% = ….. pkt
Cof
gdzie:
C𝑚𝑖𝑛 ‒ najniższa cena brutto wśród złożonych ofert
Cof – cena brutto badanej oferty
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę,
że 1%=1 punkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie rocznego przeglądu konserwacyjnego bezprzerwowego zasilacza UPS zgodnie z DTR :
1. Dojazd do miejsca zamontowania urządzenia i powrót do siedziby firmy.
2. Wykonanie przeglądu zasilacza UPS zgodnie z zakresem ramowym
3. Czynności przewidziane w instrukcji oraz w dokumentacji techniczno-ruchowej urządzenia.
4. Wykonanie protokołu z wpisanymi informacjami o przeprowadzonym przeglądzie
5. Koszt roboczogodzin.
6. Utylizację, zużytych w trakcie przeglądu, materiałów i części zamiennych.
7. W przypadku wykrycia niesprawności, której usunięcie nie wchodzi w zakres przeglądu - określenie przyczyny usterki, wskazanie sposobu jej usunięcia i przedstawienie kosztorysu takiej usługi.
Dla zasilacza bezprzerwowego firmy MEDCOM poz. 37:
Wykonanie rocznego przeglądu konserwacyjnego przetwornicy napięcia i częstotliwości zgodnie z DTR:
1. Dojazd do miejsca zamontowania urządzenia i powrót do siedziby firmy.
2. Wykonanie przeglądu przetwornicy zgodnie z zakresem ramowym obejmującym:
3. wykonanie protokołu z wpisanymi informacjami o przeprowadzonym przeglądzie
4. Koszt roboczogodzin.
5. Utylizację, zużytych w trakcie przeglądu, materiałów i części zamiennych.
6. W przypadku wykrycia niesprawności, której usunięcie nie wchodzi w zakres przeglądu - określenie przyczyny usterki, wskazanie sposobu jej usunięcia i przedstawienie kosztorysu takiej usługi.

4.2.5.) Wartość części: 8701,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena oferty” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym za daną część zamówienia, na którą złożono ofertę - osobno za każdą część. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
Cmin
C = --------------------------------- x 100 x 100% = ….. pkt
Cof
gdzie:
C𝑚𝑖𝑛 ‒ najniższa cena brutto wśród złożonych ofert
Cof – cena brutto badanej oferty
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę,
że 1%=1 punkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa zasilaczy UPS ma polegać na;
 CENTRIC 100 nr 1509-851116 – naprawa płyty kontrolnej modułu mocy zasilacza Centic;
 CENTRIC 100 nr 1509-851117 – wymiana akumulatorów CTL 18-12 60 szt. Zalecane przez producenta akumulatory SBL 18-12i.
Wykonanie naprawy bezprzerwowych zasilaczy UPS ma skutkować przywróceniem pełnej sprawności technicznej urządzenia, które będzie spełniać parametry deklarowane przez producenta i obejmuje:
1. Dojazd do miejsca zamontowania urządzenia i powrót do siedziby firmy.
2. Naprawę urządzenia przy użyciu części i materiałów Wykonawcy.
3. Uruchomienie urządzenia. Sprawdzenie poprawności działania.
4. Wykonanie przeglądu konserwacyjnego zgodnie z DTR.
5. Koszt roboczogodzin.
6. Utylizację, zużytych w trakcie przeglądu, materiałów i części zamiennych (w tym zużytych akumulatorów).
7. Wykonanie protokołu z wpisanymi informacjami o przeprowadzonej naprawie.
Na wykonane naprawy oraz użyte materiały w części 5 zamówienia (zgodnie z zakresem wykonanych prac i wymienionych części zamiennych) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 24 miesięcy.

4.2.5.) Wartość części: 20792,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena oferty” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym za daną część zamówienia, na którą złożono ofertę - osobno za każdą część. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
Cmin
C = --------------------------------- x 100 x 100% = ….. pkt
Cof
gdzie:
C𝑚𝑖𝑛 ‒ najniższa cena brutto wśród złożonych ofert
Cof – cena brutto badanej oferty
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę,
że 1%=1 punkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie rocznego przeglądu konserwacyjnego przetwornicy napięcia i częstotliwości zgodnie z DTR:
1. Dojazd do miejsca zamontowania urządzenia i powrót do siedziby firmy.
2. Wykonanie przeglądu przetwornicy zgodnie z zakresem ramowym
3. wykonanie protokołu z wpisanymi informacjami o przeprowadzonym przeglądzie
4. Koszt roboczogodzin.
5. Utylizację, zużytych w trakcie przeglądu, materiałów i części zamiennych.
6. W przypadku wykrycia niesprawności, której usunięcie nie wchodzi w zakres przeglądu - określenie przyczyny usterki, wskazanie sposobu jej usunięcia i przedstawienie kosztorysu takiej usługi.

4.2.5.) Wartość części: 60251,60 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena oferty” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym za daną część zamówienia, na którą złożono ofertę - osobno za każdą część. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
Cmin
C = --------------------------------- x 100 x 100% = ….. pkt
Cof
gdzie:
C𝑚𝑖𝑛 ‒ najniższa cena brutto wśród złożonych ofert
Cof – cena brutto badanej oferty
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę,
że 1%=1 punkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie rocznego przeglądu konserwacyjnego bezprzerwowego zasilacza UPS zgodnie z DTR :
1. Dojazd do miejsca zamontowania urządzenia i powrót do siedziby firmy.
2. Wykonanie przeglądu zasilacza UPS zgodnie z zakresem ramowym
3. Czynności przewidziane w instrukcji oraz w dokumentacji techniczno-ruchowej urządzenia.
4. Wykonanie protokołu z wpisanymi informacjami o przeprowadzonym przeglądzie
5. Koszt roboczogodzin.
6. Utylizację, zużytych w trakcie przeglądu, materiałów i części zamiennych.
7. W przypadku wykrycia niesprawności, której usunięcie nie wchodzi w zakres przeglądu - określenie przyczyny usterki, wskazanie sposobu jej usunięcia i przedstawienie kosztorysu takiej usługi.

Wykonanie rocznego przeglądu konserwacyjnego przetwornicy napięcia i częstotliwości zgodnie z DTR:
1. Dojazd do miejsca zamontowania urządzenia i powrót do siedziby firmy.
2. Wykonanie przeglądu przetwornicy zgodnie z zakresem ramowym:
3. wykonanie protokołu z wpisanymi informacjami o przeprowadzonym przeglądzie
4. Koszt roboczogodzin.
5. Utylizację, zużytych w trakcie przeglądu, materiałów i części zamiennych.
6. W przypadku wykrycia niesprawności, której usunięcie nie wchodzi w zakres przeglądu - określenie przyczyny usterki, wskazanie sposobu jej usunięcia i przedstawienie kosztorysu takiej usługi.

4.2.5.) Wartość części: 6791,30 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena oferty” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym za daną część zamówienia, na którą złożono ofertę - osobno za każdą część. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
Cmin
C = --------------------------------- x 100 x 100% = ….. pkt
Cof
gdzie:
C𝑚𝑖𝑛 ‒ najniższa cena brutto wśród złożonych ofert
Cof – cena brutto badanej oferty
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę,
że 1%=1 punkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie rocznego przeglądu konserwacyjnego przetwornicy napięcia i częstotliwości zgodnie z DTR:
1. Dojazd do miejsca zamontowania urządzenia i powrót do siedziby firmy.
2. Wykonanie przeglądu przetwornicy zgodnie z zakresem ramowym:
3. wykonanie protokołu z wpisanymi informacjami o przeprowadzonym przeglądzie
4. Koszt roboczogodzin.
5. Utylizację, zużytych w trakcie przeglądu, materiałów i części zamiennych.
6. W przypadku wykrycia niesprawności, której usunięcie nie wchodzi w zakres przeglądu - określenie przyczyny usterki, wskazanie sposobu jej usunięcia i przedstawienie kosztorysu takiej usługi.

4.2.5.) Wartość części: 2486,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena oferty” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym za daną część zamówienia, na którą złożono ofertę - osobno za każdą część. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
Cmin
C = --------------------------------- x 100 x 100% = ….. pkt
Cof
gdzie:
C𝑚𝑖𝑛 ‒ najniższa cena brutto wśród złożonych ofert
Cof – cena brutto badanej oferty
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę,
że 1%=1 punkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie rocznego przeglądu konserwacyjnego przetwornicy napięcia i częstotliwości zgodnie z DTR:
1. Dojazd do miejsca zamontowania urządzenia i powrót do siedziby firmy.
2. Wykonanie przeglądu przetwornicy zgodnie z zakresem ramowym
3. wykonanie protokołu z wpisanymi informacjami o przeprowadzonym przeglądzie
4. Koszt roboczogodzin.
5. Utylizację, zużytych w trakcie przeglądu, materiałów i części zamiennych.
6. W przypadku wykrycia niesprawności, której usunięcie nie wchodzi w zakres przeglądu - określenie przyczyny usterki, wskazanie sposobu jej usunięcia i przedstawienie kosztorysu takiej usługi.

4.2.5.) Wartość części: 21470,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena oferty” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym za daną część zamówienia, na którą złożono ofertę - osobno za każdą część. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
Cmin
C = --------------------------------- x 100 x 100% = ….. pkt
Cof
gdzie:
C𝑚𝑖𝑛 ‒ najniższa cena brutto wśród złożonych ofert
Cof – cena brutto badanej oferty
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę,
że 1%=1 punkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ (jeśli dotyczy) składa także odrębnie każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia; w takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia każdego z Wykonawców;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-26 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot w zakładce przedmiotowego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-26 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-24

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

Część 9 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający zaprosi do negocjacji maksymalnie trzech Wykonawców, których oferty przedstawiają najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, obliczony na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w rozdziale 16. SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.