eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockUs³ugi poligraficzne - Druk i dostawa albumu X wieków P³ocka



Og³oszenie z dnia 2021-11-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³ugi poligraficzne – Druk i dostawa albumu X wieków P³ocka

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Muzeum Mazowieckie w P³ocku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000285758

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Tumska 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@muzeumplock.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.muzeumplock.bip.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Upowszechnianie kultury, sztuki i edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Us³ugi poligraficzne – Druk i dostawa albumu X wieków P³ocka

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8c8a97a4-3fbb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00260005

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00026746/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Us³ugi poligraficzne – Druk i dostawa albumu X wieków P³ocka

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.muzeumplock.bip.org.pl i https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ePUAPu lub
poczty elektronicznej zamówieniapubliczne@muzeumplock.eu umo¿liwiaj±cej identyfikacjê podmiotów
przekazuj±cych te dokumenty elektroniczne oraz ustalenie dok³adnego czasu i daty ich odbioru.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Informacje ogólne
1) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych
formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do
komunikacji”.
2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu
opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub
elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich
przekazania na ePUAP.
5) Zamawiaj±cy przekazuje ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie
mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla
Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
2. Z³o¿enie oferty.
1) Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ
dozaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla Wykonawców na miniPortalu, w
szczegó³ach
danego postêpowania.
2) Ofertê nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim.
3) Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) Formularz do z³o¿enia oferty na ePUAP mo¿na przes³aæ bez podpisu lub z podpisem, za³±czona do
formularza oferta musi byæ podpisana.
5) Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”,
dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
6) Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej,
zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16
kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w
celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym
pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê
przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ nale¿y ten plik zaszyfrowaæ.
7) Oferta mo¿e byæ z³o¿ona tylko do up³ywu terminu sk³adania ofert.
8) Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert wycofaæ ofertê za po¶rednictwem
„Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i
udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób wycofania oferty zosta³ opisany w „Instrukcji
u¿ytkownika” dostêpnej na miniPortalu.
9) Wykonawca po up³ywie terminu do sk³adania ofert nie mo¿e skutecznie dokonaæ zmiany ani wycofaæ
z³o¿onej oferty.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO zawarta w
SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271/6/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± us³ugi poligraficzne – Druk i dostawa albumu „X wieków P³ocka”.
Ksi±¿ka
X wieków P³ocka
ISBN 978-83-64676-55-0
twarda oprawa: ca³opapierowa z grzbietem pó³okr±g³ym, oporkowym, szytym niæmi, tektura 2,5
mm, oklejka 150 g, druk oklejki CMYK + folia matowa nierysuj±ca siê + miejscowe t³oczenie z³ot± foli±
nak³ad 1000 egz.
objêto¶æ 352 s.
format bloku 280 × 280 mm (kolumny spadowe ze wszystkich stron)
druk offsetowy CMYK + CMYK + matowy lakier dyspersyjny
¶rodek kreda b³ysk 170 g
druk wyklejki CMYK, kapita³ka bia³a
Po uzyskaniu zlecenia wykonania ksi±¿ki prosimy o Cromalin 10 wskazanych kolumn i
przedstawienie makiety z³o¿onej ze sk³adek introligatorskich.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79823000-9 - Us³ugi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³, ¿e nale¿ycie wykona³ w okresie ostatnich 3 lat,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 us³ugê
polegaj±c± na druku materia³ów (w ramach 1 umowy), o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 20.000,00 z³
brutto.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub
ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych,
czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa,
s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y
wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli
wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów –
o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal
wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ
wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie
wynika bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów.
2) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej – pe³nomocnictwo udzielone liderowi.
3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – Za³±cznik Nr 3 lub inny podmiotowy
¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³
niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. /je¿eli dotyczy/
4) O¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp - Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie
zamówienia – Za³±cznik Nr 4./je¿eli dotyczy/

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zosta³y przewidziane w projektowanych postanowieniach umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-15 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-15 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-14

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.