Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00163439/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie nadzoru dendrologicznego (etap I) w czasie realizacji robót budowlanych, w zakresie projektu „Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej” FENX.01.02-IW.01-0014/23.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 4971851
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bielsko-biala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-bielsko.logintrade.net/zapytania_email,193391,114d7c5b964255ba1e2763837240e087.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie nadzoru dendrologicznego (etap I) w czasie realizacji robót budowlanych, w zakresie projektu „Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej” FENX.01.02-IW.01-0014/23.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85d2bb17-5315-46cc-bb0b-a1e3e40318fb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00259873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042302/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.36 Nadzór dendrologiczny w zakresie projektu „Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej” FENX.01.02-IW.01-0014/23
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej” FENX.01.02-IW.01-0014/23, DOFINANSOWANEGO w ramach PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE NA INFRASTRUKTURĘ, KLIMAT I ŚRODOWISKO. PRIORYTET FENX.01 WSPARCIE SEKTORÓW ENERGETYKA I ŚRODOWISKO Z FUNDUSZU SPÓJNOŚCI, WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW FUNDUSZY SPÓJNOŚCI, DZIAŁANIE: FENX.01.02 ADAPTACJA TERENÓW ZURBANIZOWANYCH DO ZMIAN KLIMATU.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00163439
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.36.2025.JB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 300000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 25602,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie nadzoru dendrologicznego (etap I) w czasie realizacji robót budowlanych: "Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej” FENX.01.02-IW.01-0014/23, DOFINANSOWANEGO w ramach PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE NA INFRASTRUKTURĘ, KLIMAT I ŚRODOWISKO. PRIORYTET FENX.01 WSPARCIE SEKTORÓW ENERGETYKA I ŚRODOWISKO Z FUNDUSZU SPÓJNOŚCI, WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW FUNDUSZY SPÓJNOŚCI, DZIAŁANIE: FENX.01.02 ADAPTACJA TERENÓW ZURBANIZOWANYCH DO ZMIAN KLIMATU, TYP PROJEKTU: Wsparcie zrównoważonych systemów gospodarowania wodami opadowymi z udziałem zieleni/zielono-niebieskiej infrastruktury/rozwiązań opartych na przyrodzie (ZNI).Część I: Zwiększenie powierzchni biologicznie czynnej przez usunięcie nawierzchni dawnej ulicy Zielonej - Skwer przy ulicy PCK.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 7518,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie nadzoru dendrologicznego (etap I) w czasie realizacji robót budowlanych: "Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej” FENX.01.02-IW.01-0014/23, DOFINANSOWANEGO w ramach PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE NA INFRASTRUKTURĘ, KLIMAT I ŚRODOWISKO. PRIORYTET FENX.01 WSPARCIE SEKTORÓW ENERGETYKA I ŚRODOWISKO Z FUNDUSZU SPÓJNOŚCI, WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW FUNDUSZY SPÓJNOŚCI, DZIAŁANIE: FENX.01.02 ADAPTACJA TERENÓW ZURBANIZOWANYCH DO ZMIAN KLIMATU, TYP PROJEKTU: Wsparcie zrównoważonych systemów gospodarowania wodami opadowymi z udziałem zieleni/zielono-niebieskiej infrastruktury/rozwiązań opartych na przyrodzie (ZNI).Część II: Ograniczenie miejskiej wyspy ciepła - Skwer Pollaka (ul. J. Słowackiego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 7192,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie nadzoru dendrologicznego (etap I) w czasie realizacji robót budowlanych: "Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej” FENX.01.02-IW.01-0014/23, DOFINANSOWANEGO w ramach PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE NA INFRASTRUKTURĘ, KLIMAT I ŚRODOWISKO. PRIORYTET FENX.01 WSPARCIE SEKTORÓW ENERGETYKA I ŚRODOWISKO Z FUNDUSZU SPÓJNOŚCI, WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW FUNDUSZY SPÓJNOŚCI, DZIAŁANIE: FENX.01.02 ADAPTACJA TERENÓW ZURBANIZOWANYCH DO ZMIAN KLIMATU, TYP PROJEKTU: Wsparcie zrównoważonych systemów gospodarowania wodami opadowymi z udziałem zieleni/zielono-niebieskiej infrastruktury/rozwiązań opartych na przyrodzie (ZNI).Część III: Zwiększenie powierzchni biologicznie czynnej i retencji w Parku im. Juliusza Słowackiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 10891,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8708,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8708,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8708,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa Architektury Krajobrazu JANUSZÓWKA Przemysław Janusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471840937
7.3.3) Ulica: Bohaterów Warszawy 6a/4
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8708,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8708,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8708,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8708,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa Architektury Krajobrazu JANUSZÓWKA Przemysław Janusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471840937
7.3.3) Ulica: Bohaterów Warszawy 6a/4
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8708,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11611,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11611,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11611,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa Architektury Krajobrazu JANUSZÓWKA Przemysław Janusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471840937
7.3.3) Ulica: Bohaterów Warszawy 6a/4
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11611,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 224 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
- dla części I: nadzór dendrologiczny należy pełnić od dnia rozpoczęcia prac budowlanych przez 24 pełne tygodnie, z częstotliwością minimum jedna wizyta tygodniowo do odbioru końcowego.
- dla części II: nadzór dendrologiczny należy pełnić od dnia rozpoczęcia prac budowlanych przez 24 pełne tygodnie, z częstotliwością minimum jedna wizyta tygodniowo do odbioru końcowego.
- dla części III: nadzór dendrologiczny należy pełnić od dnia rozpoczęcia prac budowlanych przez 32 pełne tygodnie, z częstotliwością minimum jedna wizyta tygodniowo do odbioru końcowego.
2. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych i rozliczenia zadania inwestycyjnego. Planowany termin rozliczenia Inwestycji: 31.01.2026 r.
3. Termin faktycznego rozpoczęcia wykonywania obowiązków Inspektora Nadzoru nastąpi nie wcześniej niż zawarcie umowy z Wykonawcą robót, będzie to również termin, kiedy nastąpi prawo do naliczania wynagrodzenia dla Inspektora Nadzoru.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dostawa generatorów molibdenowo-technetowych wraz z ligandami oraz radiofarmaceutykami dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii -Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej
- "Rozbiórka budynku stolarni dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku- Białej "
- Druk książki "Klein-Wien - Eine deutsche Sprachinsel in Osterreichisch Schlesien Bielitz und sein letzter deutscher evangelischer Pfarrer"
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych w zakresie projektu "Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej" FENX.01.02-IW.01-0014/23.
- Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do Warsztatów Szkolnych Zespołu Szkół Gastronomicznych w Bielsku-Białej.
- BUDOWA INSTALACJI I MAGAZYNU WODORU
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania "Budowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Brzesku wraz z Jednostką Ratowniczo - Gaśniczą"
- Remont łazienek i szatni w formule "zaprojektuj i wybuduj" w budynku Studium Wychowania Fizycznego i Sportu przy ul. Waryńskiego 12a
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej i technicznej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego dla zadania "Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gryfinie"
- Odbudowa drogi powiatowej nr 3338D na odcinku Sokolica - Włodowice, km 7+020 - 9+338 [powódź - wrzesień 2024 r.] - dokumentacja techniczna
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa budynku przedszkola z oddziałami żłobkowymi w Koronowie"
- "Usługa nadzoru inwestorskiego nad zadaniami realizowanymi przez Gminę Miejską Iława (II)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.