Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00140792/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
- 2025/BZP 00156130/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-20
- 2025/BZP 00207513/01 - Wynik z dnia 2025-04-28
- 2025/BZP 00247225/01 - Wynik z dnia 2025-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lotnicza Akademia Wojskowa
1.3.) Oddział zamawiającego: Lotnicza Akademia Wojskowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060059216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dywizjonu 303 nr 35
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 261 519 685
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.murawska@law.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojsko-polskie.pl/law/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.law.mil.pl/pn/law/demand/197194/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży z podziałem na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb8ca0cb-3cb2-4a01-a6ac-5ffccd982a4c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00259800
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00140792
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp/tp/7/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 181508,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
RękawiceZgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.5.) Wartość części: 13056,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Środki ochrony indywidualnejZgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.5.) Wartość części: 6405,62 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odzież pilota i mechanika lotniczegoZgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.5.) Wartość części: 57220,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odzież gastronomicznaZgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.5.) Wartość części: 44802,45 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odzież i obuwie roboczeZgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.5.) Wartość części: 15687,73 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odzież i obuwie ochronneZgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.5.) Wartość części: 17021,81 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odzież sportowaZgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.5.) Wartość części: 6588,75 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odzież pracownika gospodarczegoZgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.5.) Wartość części: 16473,91 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odzież recepcjonistyZgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.5.) Wartość części: 4251,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11930,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11930,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11930,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i Wspólnicy sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181625269
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11930,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6998,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6998,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6998,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ETEKO sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162835945
7.3.4) Miejscowość: Puławy
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6998,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20481,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20481,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20481,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ETEKO sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162835945
7.3.4) Miejscowość: Puławy
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20481,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19717,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19717,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19717,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ETEKO sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162835945
7.3.4) Miejscowość: Puławy
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19717,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Dostawy odczynników laboratoryjnych
- Remont pomieszczeń Warsztatów Terapii Zajęciowej w Dęblinie
- "Dostawa testów na narkotyki i środki odurzające, Nr 25/25/P"
- Ubezpieczenie 6 Szpitala Wojskowego z Przychodnią Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Dęblinie
- Świadczenie usług transportu sanitarnego pacjentów 6 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Dęblinie ambulansem drogowym typu C z zespołem specjalistycznym
- Roboty drogowe w zakresie wymiany nawierzchni drogi, parkingów i chodników na odcinku ulicy Szpitalnej w kompl. woj. Dęblin-Lotnisko oraz wymiany nawierzchni drogowej w kompl. woj. Dęblin-Twierdza.
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Narol
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego 2
- "Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej z podziałem na trzy części".
- Dostawa sukcesywna materiałów zużywalnych
więcej: Odzież sportowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.