eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przedecz › Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: "Budowa hali widowiskowo - sportowej przy Szkole Podstawowej w Przedczu"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ”Budowa hali widowiskowo - sportowej przy Szkole Podstawowej w Przedczu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEDECZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019326

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Przedecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-635

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 2738467

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@przedecz.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.przedecz.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/przedecz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ”Budowa hali widowiskowo - sportowej przy Szkole Podstawowej w Przedczu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-468b7048-f616-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259769

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018034/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ”Budowa hali widowiskowo - sportowej przy Szkole Podstawowej w Przedczu”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224486

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGWI.271.1.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 178142,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2 Zakres zamówienia:


Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.”Budowa hali widowiskowo - sportowej przy Szkole Podstawowej w Przedczu” wraz z- objętą zadaniem- rozbiórką obiektu gospodarczo- garażowego. Kompleksowy nadzór inwestorski obejmuje branżę ogólnobudowlaną (konstrukcyjno – budowlaną), branże: instalacyjną wodociągowo- kanalizacyjną i elektryczną i będzie pełniony przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci: instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

Miejsce realizacji zamówienia- Gmina Przedecz, powiat kolski.
Adres inwestycji do nadzoru: ul. Szkolna 5, 62-635 Przedecz.
Strona postępowania zawierająca pełną dokumentację, w tym projektową inwestycji: https://platformazakupowa.pl/transakcja/740931

Do podstawowych obowiązków inspektora należy pełen zakres czynności określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.), oraz inne obowiązki, w tym m.in.:
Zakres obowiązków:
1) obowiązkowe przybycie i podjęcie czynności na terenie budowy lub w siedzibie Zamawiającego w sytuacjach nieprzewidzianych, nagłych na wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót objętych nadzorem,
2) wykonywanie bieżącej kontroli realizowanych robót – wymagana obecność minimum 1 dzień w tygodniu w okresie prowadzenia robót w danej branży (długość pobytu uzależniona będzie od czynności podjętych na placu budowy lub w siedzibie Zamawiającego) tj. od poniedziałku do piątku, w dni robocze Zamawiającego oraz potwierdzanie jej przeprowadzenia podpisem na liście obecności znajdującej się w siedzibie Zamawiającego lub dzienniku budowy - w przypadku braku podpisu na liście obecności lub w dzienniku budowy przyjmuje się, że inspektor nadzoru był nieobecny.
Większa liczba dni w tygodniu wykonywania bieżącej kontroli stanowi kryterium oceny ofert.
Obecność inspektora nadzoru na naradzie budowy, potwierdzona podpisem na liście obecności, rozumiana jest jako jeden dzień obecności w ramach bieżącej kontroli. W przypadku nieobecności inspektora nadzoru w danym tygodniu i brak wypracowania obowiązkowej i zaoferowanej liczby dni, inspektor nadzoru będzie miał możliwość odpracowania nieobecności - po uzgodnieniu z Zamawiającym - poprzez dodatkowy dzień pobytu na budowie w kolejnym tygodniu, potwierdzony podpisem na liście obecności lub w dzienniku budowy.
3) udzielanie Zamawiającemu informacji o stanie zaawansowania robót oraz czuwanie nad terminowym wykonywaniem robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo- finansowym zadania oraz jego aktualizacją i weryfikacja dokumentów rozliczeniowych robót,
4) zakres obowiązków wynikających z art. 25 ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane
5) sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z umową, projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i normami branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej,
6) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych elementów budowlanych
a w szczególności zapobieganie zastosowaniu urządzeń i wyrobów budowlanych wadliwych
i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
7) odbiór i sprawdzanie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, uczestniczenie w odbiorach częściowych, końcowym jak również przygotowanie i udział w odbiorach gotowych obiektów,
8) sprawdzanie jakości i kompletności dokumentacji powykonawczej, atestów, certyfikatów, świadectw jakości i wyników prób zastosowanych materiałów, wymaganych zaświadczeń właściwych organów, sprawdzanie jej i zatwierdzenie,
9) informowanie Zamawiającego o każdym odstępstwie od dokumentacji,
10) systematyczne dokonywanie wpisów do dziennika budowy; w przypadku nieudostępnienia dziennika budowy przez wykonawcę inspektor powiadomi o tym niezwłocznie Zamawiającego sporządzając stosowny protokół,
11) stwierdzenie gotowości obiektu do odbioru,
12) prowadzenie technicznych narad koordynacyjnych wraz z prowadzeniem pełnej dokumentacji potwierdzającej przebieg ustaleń i uzgodnień, zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych,
13) weryfikacja oraz pełna kontrola Podwykonawców oraz dalszych Podwykonawców pod kątem wszelkich zgłoszeń do Zamawiającego, ich zakresu robót oraz wszelkich rozliczeń za wykonane usługi na inwestycji objętej nadzorem,
14) informowanie Zamawiającego o wszelkich sprawach dotyczących nadzorowania robót,
w szczególności pisemne informowanie Zamawiającego o okolicznościach mających lub mogących mieć negatywny wpływ na realizację prac projektowych i robót budowlanych wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych,
15) uczestniczenie w odbiorach, w tym w odbiorze pogwarancyjnym, ponadto pełna kontrola usuwania usterek w wykonaniu robót oraz wszelkich wad gwarancyjnych,
16) analiza dokumentacji technicznej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych, jak również odpowiedzialność za bieżące rozwiązywanie problemów podczas realizacji robót w porozumieniu z Zamawiającym,
17) udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy,
18) sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym nakładów rzeczowych i zastosowanych cen kosztorysów dodatkowych, zamiennych i uzupełniających sporządzonych w trakcie realizacji zamówienia przez wykonawcę robót budowlanych,
19) nadzór nad zabezpieczeniem przez wykonawcę robót budowlanych, placu budowy w przypadku wypowiedzenia/odstąpienia od umowy na wykonanie robót budowlanych,
20) kontrola stanu zaawansowania robót oraz obowiązkowe prowadzenie czynności odbiorowych w zakresie odbiorów częściowych, odbioru końcowego oraz wszystkich odbiorów wad i usterek (w tym gwarancyjnych),
21) ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego,
22) międzybranżowa koordynacja robót wynikająca ze specyfiki danej inwestycji,
23) pomoc Zamawiającemu i przygotowywanie wszelkich dokumentów w celu sporządzenia sprawozdań okresowych do podmiotu współfinansującego realizację zakresu rzeczowego,
24) akceptacja wniosków materiałowych po uzyskaniu wiążącej opinii Zamawiającego w formie mailowej lub protokołu.
25) weryfikacja w ciągu 4 dni roboczych kosztorysów przekazanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych na roboty dodatkowe, zamienne, zamówienia dodatkowe, kosztorysów różnicowych oraz umniejszających i przekazanie wyniku weryfikacji w formie mailowej do Referatu Inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94410,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270477,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SK Krzysztof Szymański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792482673

7.3.3) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 11/15

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.