Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00187620/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
- 2025/BZP 00193892/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-16
- 2025/BZP 00263571/01 - Wynik z dnia 2025-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa odczynników do diagnostyki i detekcji (postępowanie powtórzone)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowy Instytut Weterynaryjny - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000080252
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Partyzantów 57
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@piwet.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwet.pulawy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://piwet.ezamawiajacy.pl/pn/piwet/demand/205644/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
weterynaria
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa odczynników do diagnostyki i detekcji (postępowanie powtórzone)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15d851b2-ea5b-461e-bcd4-531a42c42d4a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00259736
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00187620
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-23/7/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 273667,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 zestawy diagnostyczne : Zestaw reagentów do wykrywania przeciwciał przeciwko wirusowi choroby pęcherzykowej świń (SVDV) w próbkach surowicy i osocza od świń i dzików. W skład zestawu wchodzą: przeciwciała monoklonalne (Mab 5B7) przeciwko SVDV, antygen SVDV, koniugat, surowica kontrolna słabo dodatnia, silnie dodatni i ujemna. Przy uzyciu jednego zestawu reagentów można zbadać 2150 próbek surowicy/osocza;Zestaw ELISA do diagnostyki serologicznej krwotocznej choroby królików - RHD, zawiera przeciwciała monoklonalne skierowane przeciwko RHDV i RHDVa, skoniugowane z enzymem peroksydazą chrzanową (koniugat), surowice kontrolne (dodatnia i ujemna), antygen RHDV oraz surowicę do opłaszczania. Zestaw umożliwia wykonanie badania punktowego 600 surowic.;
Zestaw ELISA do diagnostyki wirusologicznej krwotocznej choroby królików (RHD) i krwotocznego syndromu zająca szaraka (EBHS), zawiera mieszaninę przeciwciał monoklonalnych przeciwko RHDV, RHDVa, RHDV2 i EBHSV. Umozliwia wykonanie badania diagnostycznego 84 próbek badanych i 24 próbek kontrolnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 32000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 zestawy diagnostyczne: Zestaw diangostyczny do wykrywania antygenu wirusa pryszczycy w warunkach terenowych (on site. Opakowanie zawiera 20 szt. testów;Enzymatyczny test immunologiczny (ELISA) do wykrywania przeciwciał przeciwko wirusowi BRSV w próbkach surowicy, osocza i mleka (próbki pojedyncze i zbiorcze) od bydła. W skład zestawu wchodzą: BRSV Antigen Coated Plates, Positive Control, Negative Control, PBS tween solution 20x, Stop solution, HRP conjugate, Substrate solution, Sample dilution buffer. Zestaw 2 płytkowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 4657,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 zestawy diagnostyczne: Test kasetowy do szybkiej diagnozy zgnilca amerykańskiego (AFB) w zainfekowanych larwach pszczoły miodnej. Zestaw oparty jest na technologii podobnej do używanej w wysoko skutecznych testach ciążowych i reaguje specyficznie na przeciwciała związane z patogenem Paenibacillus larvae. Wyrób do diagnostyki in vitro stosowany w medycynie weterynaryjnej; Test kasetowy do szybkiej diagnozy zgnilca europejskiego (EFB) w zainfekowanych larwach pszczoły miodnej. Zestaw oparty jest na technologii podobnej do używanej w wysoko skutecznych testach ciążowych i reaguje specyficznie na przeciwciała związane z patogenem Melissococcus plutonius. Wyrób do diagnostyki in vitro stosowany w medycynie weterynaryjnej.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 zestawy diagnostyczne: Immunoenzymatyczny test ELISA do badania przeciwciał przeciwko wirusowi niedokrwistości zakaźnej koni, ELISA; Test immunoenzymatyczny (competitive ELISA) do wykrywania przeciwciał przeciwko lentiwirusom małych przeżuwaczy (CAEV i MVV - OPPV) w surowicy owiec i kóz ; Immunoenzymatyczny test ELISA do badania przeciwciał przeciwko wirusowi niedokrwistości zakaźnej koni, ELISA. Płytkach pokryte antygenem EIAV p26.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 16482,43 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5 zestawy diagnostyczne: Zestaw 96-dołkowych płytek typu Strip (czyli z mozliwością podzielenia na poszczególne rzędy dołków) do oznaczania metodą ELISPOT wydzielanego przez komórki świń IFN-gamma. Płytki uprzednio opłaszczone przeciwciałami anty-IFN-gamma. Zestaw musi zawierać konieczne do wykonania wszystkie odczynniki (przeciwciało II-rzędowe, chromogen itp) i bufory. Zestaw do oznaczania IFN-gamma Świń.Zestaw składa się z 5 płytek oraz niezbędnych odczynników.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 6040,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6 zestawy diagnostyczne: Test immunodyfuzji w żelu agarozowym (AGID) do wykrywania przeciwciał przeciwko wirusowi białaczki bydła (BLV). Test składa się z: liofilizatu antygenu wirusa BLV, umożliwia wykonanie 400 reakcji; rozpuszczalnika do antygenu; surowicy dodatniej; podłoża agarozowego. Test do wykrywania przeciwciał w surowicy bydlęcej; w próbkach indywidualnych. Zestaw zwalidowany, posiadający certyfikat jakości, termin ważności minimum 18 m-cy; wpisany do wykazu wyrobów do diagnostyki in vitro stosowanych w medycynie weterynaryjnej4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 4750,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 7 zestawy diagnostyczne: Test służący do detekcji pozostałości antybiotyków i substancji hamujących w mleku. Podzielne mikrostudzienki. Objętość próbki 50 µl. Opakowanie 96 testów; Zestaw ELISA z 12 paskami z których każdy zawiera 8 dołków pokrtych przeciwciałami przeciwko króliczej IgG do oznaczania saksytoksyn w mięsie małży. W zestawie roztwory standardowe o stężeniach 0,0025; 0,05; 0,1; 0,2; 0,3 ng/ml. Test zwalidowany. Zakres oznaczania: 112,5-2700 ug/kg. LOD i LOQ dla małży 0,3 i 0,6 mg/kg, dla ostryg 0,15 i 0,24 mg/kg.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 4029,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 8 wzorce i materiały odniesienia: Certyfikowany materiał odniesienia dla metody mikrobiologicznej ilościowej. Oznaczanie liczby przypuszczalnych Bacillus cereus; Certyfikowany materiał odniesienia dla metody mikrobiologicznej ilościowej. Oznaczanie liczby Clostridium perfringens; Certyfikowany materiał odniesienia dla metody mikrobiologicznej iloscioej. Oznaczanie liczby Escherichia coli; Certyfikowany materiał odniesienia dla metody mikrobiologicznej ilościowej. Oznaczanie liczby szczepów drożdży probiotycznych.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 1819,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 9 surowice i antygeny: Antygen- tuberkulina PPD ptasia, wykorzystywana w przyżyciowej diagnostyce gruźlicy przeżuwaczy w teście BOVIGAM. Data ważności minimum 12 miesięcy od daty dostawy; Antygen- tuberkulina PPD bydlęca, wykorzystywana w przyżyciowej diagnostyce gruźlicy przeżuwaczy w teście BOVIGAM. Data ważności minimum 12 miesięcy od daty dostawy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 780,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 10 testy mikrobiologiczne: Krążki do badania aktywności czynnika wibriostatycznego, stężenie: 10mcg, 50/op; Krążki do badania aktywności czynnika wibriostatycznego, stężenie: 150mcg, 50 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 123,80 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 11 testy diagnostyczne: Paskowy test immunochromatograficzny do jakościowego wykrywania antygenu grupy prątków gruźliczych Mycobacterium tuberculosis complex z próbek podłoża wzrostowego Data ważności minimum 12 miesięcy od daty dostawy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 6160,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 12 surowice i antygeny: Dopełniacz liofilizowany (ampułka - 2ml) jest mieszaniną natywnych surowic otrzymanych z krwi świnek morskich o odpowiednim poziomie dopełniacza; Surowica do aglutynacji szkiełkowej bakterii Salmonella spp. HM, op./5 ml, zakraplacz, Surowica Salmonella Hm do aglutynacji szkiełkowej; Surowica hemolityczna (Ampułka 1 ml) - preparat standardowy niezbędny do ilościowego i jakościowego odczynu wiązania dopełniacza.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 25977,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 13 surowice i antygeny: Surowica H:E 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica H:G 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica H:HMA 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica HMC 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica HMF 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica O:1 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica O:14 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica O:19 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica O:27 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica O:46 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica O:5 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica O:6 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica Salmonella Multi Group OMB 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica Salmonella Multi Group OMC 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica Salmonella Multi Group OMC 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica Salmonella Multi Group OMD 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica Salmonella Multi Group OME 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica Anti Salmonella H:k 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica H:6 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica H:7 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica H:f 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica H:h 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica H:m 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica H:r 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica H:z 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica H:z10 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica HMB 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica HMD 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica HMG 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica O:12 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica O:15 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica O:3,10,15 do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica O:4 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica O:7 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica Salmonella Multi Group OMA 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica Salmonella Multi Group OMG 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica do aglutynacji szkiełkowej bakterii Salmonella spp.,O: 1,3,19; 3 ml ;4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 106436,03 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 14 odczynniki laboratoryjne: karboksylowane mikrocząstki polistyrenu lub "kulki", które zostały zabarwione w spektralnie odrębne zestawy lub "regiony", co pozwala na ich indywidualną identyfikację za pomocą instrumentu xMAP.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 18060,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 15 składniki do ppdłoży bakteriologicznych, suplementy, rozcieńczalniki: Telluryn potasu, op./100 g, nr CAS 7790-58-1; Zasadowa woda peptonowa, op./500 g4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 6008,55 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 16 - antybiotyki: Płytka do oznaczania antybiotykooporności izolatów Salmonella i Escherichia coli metodą MIC, do monitorowania ESBL w urzędowym monitoringu oporności (EUVSEC2). Płytka musi być kompatybilna z urzadzeniem Sensititre AIM i Vizion.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 72324,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 17 odczynniki: Selektywny test biochemiczny, który wykorzystuje aktywność enzymów mykoplazmowych, które znajdują się we wszystkich sześciu głównych zanieczyszczeniach kultur komórkowych mykoplazm i w ogromnej większości 180 gatunków mykoplazm, ale nie są obecne w komórkach eukariotycznych . Żywe mykoplazmy w próbce testowej (supernatancie komórek) są poddawane lizie, a enzymy reagują z podłożem zawartym w teście, katalizując konwersję ADP do ATP. ATP jest następnie przenoszony na sygnał świetlny przez enzym lucyferazy w odczynniku. Mierząc poziom ATP w próbce zarówno przed (odczyt A), jak i po dodaniu substratu (odczyt B), można uzyskać stosunek wskazujący na obecność lub brak mykoplazmy. Zestaw na 25 analiz.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 6968,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 18 odczynniki laboratoryjne - próbki kontrolne do aparatu BactoScan nr P/N 5570584.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 3101,31 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 19 przeciwciała i koniugaty: Antibody Diluent,op/125 ml: Bufor Tris-HCl zawierający białko stabilizujące i 0,015 mol/L azydku sodu, do rozcieńczania przeciwciał do barwienia IHC , gotowy do użycia; zestaw do barwienia IHC na 500 testów, do stosowania w automatycznych urzadzeniach do barwienia IHC oparty o system Peroxidase/DAB+ anti Rabbit/Mouse, HRP4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 18879,89 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 20 odczynniki do biologii molekularnej: KAPA HiFi Polimeraza DNA z formułą Hot Start i Ready Mix - jednoenzymowy system, który wykazuje wysoką wydajność do trudnych matryc DNA. System do amplifikacji zarówno krótkich, jak i długich matryc. System poddany rygorystycznym testom kontroli jakości, wolny od egzo- i endonukleaz. Polimeraza kompatybilna z protokołem do przygotowywania bibliotek KAPA HyperPlus oraz robotem biomek i5; Zestaw do przygotowywania bibliotek NGS, kompatybilny z protokołem KAPA Hyper Plus (protokół zaprogramowany w automatycznej stacji do przygotowania próbek Biomek i5). Zestaw na 96 reakcji; Paramagnetyczne kulki do oczyszczania DNA w protokołach manualnych oraz automatycznych, umożliwiające selekcję DNA określonej wielkości w zależności od zastosowanego stężenia kulek. Kulki zawieszone w buforze zawierającym mieszaninę PEG/NaCl powodującym wydajne wiązanie się jedno i dwuniciowego kwasu nukleinowego z kulkami. Produkt umożliwia oczyszczenie oraz selekcję wielkości fragmentów kwasów nukleinowych w procedurach przygotowania bibliotek NGS. Kulki umożliwiają wydajny odzysk jedno i dwuniciowego kwasu nukleinowego w szerokim zakresie stężeń od 1 ng do 5 ug. Kompatybilne z protokołem KAPA HyperPlus i umożliwiające selekcję DNA w zakresie 1000 bp. Opakowanie 60 ml.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 58443,45 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 21 odczynniki do biologii molekularnej: Zestaw do prowadzenia reakcji PCR z odwrotną transkrypcją umożliwiający szybką amplifikację materiału genetycznego przy zachowaniu wysokiej wierności sekwencji uzyskiwanych produktów. W skład zestawu wchodzi mieszanina enzymów (polimeraza, odwrotna transkryptaza, inhibtor RNAz), bufor reakcyjny (zawierający Tris, MgCl2 oraz oligonukleotydy), wodę oraz wewnętzne kontrole.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 11771,20 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 22 odczynniki do biologii molekularnej: 10%Triton X-102; bydlęce macierze ekspresyjne w formacie 4x44K na szkiełku szklanym, wymiar 25 mm x 75 mm, wyprodukowane technologią 60-mer SurPrint, skanowanie i pozyskanie danych z mikromacierzy ekspresyjnych dedykowane w urządzeniu SureScan Microarray Scanner; Zestaw zawierający trzy odczynniki pozwalające na przeprowadzenie fragmentacji RNA oraz hybrydyzację badanych próbek przy zachowaniu jak najbardziej optymalnych i specyficznych warunków reakcji - dedykowany macierzom ekspresyjnym umieszczonym na szkiełku szklanym, wymiar 25 mm x 75 mm, wyprodukowanych technologią 60-mer SurPrint; Zestaw służący do znakowania RNA, pozwalający na przeprowadzenie reakcji przy niskich stężeniach badanego RNA - nawet 10 ng na reakcję; zawierający wodę wolną od nukleaz, T7 promoter starter, 5X bufor do syntezy cDNA, 0.1 M DTT, mieszankę 10 mM deoksyrybonukleotydów, AffinityScript RT RNase Block Mix, mieszankę trifosforanów nukleozydów (NTPs), 5X bufor do transkrypcji, T7 polimerazę RNA oraz dwa barwniki fluorescencyjne: cyjaninę Cy3-CTP i cyjaninę Cy5-CTP; Zestaw służący do znakowania RNA, pozwalający na przeprowadzenie reakcji przy niskich stężeniach badanego RNA - nawet 10 ng na reakcję; zawierający wodę wolną od nukleaz, T7 promoter starter, 5X bufor do syntezy cDNA, 0.1 M DTT, mieszankę 10 mM deoksyrybonukleotydów, AffinityScript RT RNase Block Mix, mieszankę trifosforanów nukleozydów (NTPs), 5X bufor do transkrypcji oraz T7 polimerazę RNA4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 83478,00 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
d (+) ksyloza cz (500g)4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 600,00 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 24 zestawy diagnostyczne: Test hodowlany przeznaczony do różnicowania szczepu szczepionkowego produktu Salmovac 440 (Salmonella Enteritidis mutant, szczep 441/014) od szczepów terenowych bakterii Salmonella Enteritidis. Zasada działania testu ma być oparta o auksotroficzne właściwości szczepów szczepionkowych. Termin przydatności minimum 12 mcy od daty dostawy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 301,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu ni złożono ani jednej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu ni złożono ani jednej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 PrZamPubl, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający, stosownie do treści art. 222 ust. 4 PrZamPubl, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 3.000,00 zł brutto (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli wykonawcy:
1. LABIOL.PL Emilia ZYsk - Puda, ul. Elbląska 101, 01-737 Warszawa. Cena oferty brutto – 4.981,50 zł.
Po otwarciu ofert i przeanalizowaniu zaoferowanego produktu na podstawie załączonych przedmiotowych środków dowodowych Zamawiający stwierdził, iż złożona oferta zawiera cenę, która w sposób rażący odbiega od kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16482,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16482,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16482,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nuscana Biotechnika Laboratoryjna Adam Dąbrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL7792146118
7.3.4) Miejscowość: Rokietnica
7.3.5) Kod pocztowy: 62-090
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16482,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu ni złożono ani jednej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu ni złożono ani jednej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu ni złożono ani jednej oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 PrZamPubl, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający, stosownie do treści art. 222 ust. 4 PrZamPubl, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 780,00 zł brutto (słownie: siedemset osiemdziesiąt złotych 00/100).
W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli wykonawcy:
1. LABIOL.PL Emilia ZYsk - Puda, ul. Elbląska 101, 01-737 Warszawa. Cena oferty brutto – 2.189,40 zł.
Po otwarciu ofert i przeanalizowaniu zaoferowanego produktu na podstawie załączonych przedmiotowych środków dowodowych Zamawiający stwierdził, iż złożona oferta zawiera cenę, która w sposób rażący odbiega od kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu ni złożono ani jednej oferty.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu ni złożono ani jednej oferty.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu ni złożono ani jednej oferty.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106436,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106436,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106436,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL7811011656
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-434
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106436,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu ni złożono ani jednej oferty.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6008,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6008,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6008,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A-Biotech Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL8943173072
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-424
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6008,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72324,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72324,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72324,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL7811011656
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-434
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NUSCANA BIOTECHNIKA LABORATORYJNA ADAM DĄBROWSKI
jakie przetargi wygrała firma
NUSCANA BIOTECHNIKA LABORATORYJNA ADAM DĄBROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72324,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu ni złożono ani jednej oferty.
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu ni złożono ani jednej oferty.
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.”
Informacja o ofertach odrzuconych:
Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 - Zamawiający odrzuca ofertę złożoną przez Wykonawcę:
LABIOL.PL Emilia Zysk - Puda, Elbląska 101, 01-737 Warszawa
Złożona oferta są niezgodne z warunkami zamówienia.
Niezgodność treści oferty z warunkami zamówienia polega na złożeniu w postępowaniu oferty nieodpowiadającej wymaganiom zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne odrzucenia oferty:
Produkt zaoferowany w zadaniu nr 19 poz. 2 przez Wykonawcę– nie spełnia wymogów, gdyż skład zestawu do barwienia IHC nie jest taki jak opisano w wymaganiach – zamiast gotowego do użycia odczynnika do detekcji zawierającego polimer, zestaw Millipore proponowany przez Wykonawcę zawiera dwa odrębne odczynniki przeciwciało biotynylowane i sreptawidyna, co jest niezgodne z wymaganiami.
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58443,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58443,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58443,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rooche Diagnostics Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL5272322068
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-672
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57443,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11771,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11771,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11771,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polgen Machejko Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL7251447400
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 95-516
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11771,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu ni złożono ani jednej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106436,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106436,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106436,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 PrZamPubl, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający, stosownie do treści art. 222 ust. 4 PrZamPubl, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 600,00 zł brutto (słownie: sześćset złotych 00/100).
W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli wykonawcy:
1. LABIOL.PL Emilia ZYsk - Puda, ul. Elbląska 101, 01-737 Warszawa. Cena oferty brutto – 2.189,40 zł.
2. A-Biotech Sp. z o.o., Muchoborska 18, 54-424 Wrocław. Cena oferty brutto –2.706,00 zł.
Po otwarciu ofert i przeanalizowaniu zaoferowanego produktu na podstawie załączonych przedmiotowych środków dowodowych Zamawiający stwierdził, iż złożone oferty zawierają cenę, która w sposób rażący odbiega od kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu ni złożono ani jednej oferty.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa mobilnego agregatu prądotwórczego
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w podziale na 4 części zamówienia
- "Pielęgnacja drzewostanu w pasach drogowych dróg miejskich oraz na terenach zieleni - etap II".
- Sekwencjonowanie genomowe wraz z usługami dodatkowymi, tj. przygotowaniem bibliotek oraz podstawową analizą bioinformatyczną
- "Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa w podziale na dwie części zamówienia"
- Ochrona fizyczna mienia należącego do Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. z siedzibą w Puławach.
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa pasków do analizy moczu wraz z dzierżawą systemu do analizy moczu
- Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą aparatów na okres 36 miesięcy - II postępowanie
- Dostawa odczynników do oznaczeń biochemicznych z dzierżawą analizatora biochemicznego
- Dostawa testów diagnostycznych do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
- Dostawa sprzętu jednorazowego, odczynników do badań laboratoryjnych oraz badań POCT
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej na podstawie umowy ramowej dla Grupy Badawczej Wirusologii Ilościowej
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.