Ogłoszenie z dnia 2023-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00151643/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie pracowni Lokalnych Sieci Komputerowych i Sieciowych Systemów Operacyjnych dla technika informatyka w Zespole Szkół nr 9
w Jastrzębiu-Zdroju w ramach projektu Profesjonalne pracownie 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jastrzębie-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255358
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Józefa Piłsudskiego 60
1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-335
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324785133
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.jastrzebie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_jastrzebiezdroj
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_jastrzebiezdroj1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie pracowni Lokalnych Sieci Komputerowych i Sieciowych Systemów Operacyjnych dla technika informatyka w Zespole Szkół nr 9w Jastrzębiu-Zdroju w ramach projektu Profesjonalne pracownie 3
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd04ec02-c8b7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026781/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 Wyposażenie pracowni lokalnych sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych dla technika informatyka w Zespole Szkół nr 9 w Jastrzębiu-Zdroju w ramach projektu Profesjonalne pracownie 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś. priorytetowa: XII Infrastruktura edukacyjna, Działanie 12.2 „Infrastruktura kształcenia zawodowego”, Poddziałanie 12.2. „Infrastruktura kształcenia zawodowego - RIT Subregionu Zachodniego, nabór: RPSL.12.02.02-IZ.01-24-324/192.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151643
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.31.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 171006,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IDostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego, która obejmuje:
I. Zestawy komputerowe z drukarkami, w skład którego wchodzą:
1. Komputer PC wraz z monitorem – 4 sztuki
2. Komputer klasy PC wraz z monitorem – 4 sztuki
3. Drukarka A3 (kolorowa atramentowa) – 2 sztuki
II Zestaw serwer sieciowy wraz z osprzętem i szafą dystrybucyjną, w skład którego wchodzą:
1. Szafa dystrybucyjna – 2 sztuki
2. Serwer stelażowy z kontrolerem pamięci masowej – 1 sztuka
3. Taśmowy system archiwizacji danych (Streamer) – 1 sztuka
4. Zasilacz awaryjny (UPS) –2 sztuki
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213300-8 - Komputer biurkowy
30232100-5 - Drukarki i plotery
31213300-5 - Szafy kablowe
48820000-2 - Serwery
48329000-0 - System obrazowania i archiwizowania
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.5.5.) Wartość części: 90393,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IIDostawa sprzętu sieciowego i akcesoriów, która obejmuje:
I Zestaw urządzenia sieciowe, w skład którego wchodzą:
1 Programowalny przełącznik (switch) – 5 sztuk
2 Bezprzewodowy punkt dostępowy (Access Point) – 4 sztuki
II Zestaw oprogramowania i urządzeń kontrolno-pomiarowych, w skład którego wchodzą:
1. Tester okablowania sieciowego – 4 sztuki
2. Analizator sieciowy z funkcją testera okablowania sieciowego – 4 sztuki
3. Oprogramowanie monitorujące ruch w sieci – 4 sztuki
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
38434000-6 - Analizatory
48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci
4.5.5.) Wartość części: 61757,73 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IIIDostawa koncentratorów, routera, telefonu internetowego, która obejmuje:
I Zestaw urządzeń sieciowych ADSL, w skład którego wchodzą:
1. Koncentrator ADSL – 2 sztuki
2. Router z modem ADSL do współpracy z koncentratorem ADSL – 4 sztuki
3. Telefon internetowy – 4 sztuki
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32552110-1 - Telefony bezprzewodowe
4.5.5.) Wartość części: 9804,29 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IVDostawa wyposażenia meblowego, która obejmuje:
I Zestaw mebli, w skład którego wchodzą:
1. Biurko komputerowe – 4 zestawy
2. Krzesło komputerowe – 4 zestawy
3. Biurko komputerowe nauczyciela – 1 zestaw
4. Fotel komputerowy – 1 zestaw
5. Szafa dwu drzwiowa – 2 zestawy
6. Szafa pancerna – 1 zestaw
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39134000-0 - Meble komputerowe
39173000-5 - Meble do przechowywania
39141300-5 - Szafy
44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi
4.5.5.) Wartość części: 9050,21 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono część I postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji ze względu na fakt, iż jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę w wysokości 47 400,00 zł. Jednocześnie brak jest możliwości zwiększenia środków do poziomu ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239284,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239284,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono część III postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji ze względu na fakt, iż jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę w wysokości 8 700,00 zł. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia wskazanej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12792,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14697,50 PLN
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- "Zakup kontenerów socjalnych przy ul. Wodzisławskiej 15 w Jastrzębiu-Zdroju"
- "Ochrona imprezy masowej CARBONALIA - FESTIWAL WOLNEJ SOBOTY"
- "Remont sali zebrań w budynku ul. K. Paryskiej 16 w Jastrzębiu-Zdroju"
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby podopiecznych Przedszkola Specjalnego im. Małych Bohaterów w Jastrzębiu-Zdroju
- Wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz platformy pionowej do Zespołu Szkół nr 6 w Jastrzębiu-Zdroju
- Zakup mobilnej podłogi z Teraflexu na Halę Widowiskowo - Sportową przy al. Jana Pawła II 6 w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Cieszynie finansowany ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!"
- Dostawa i montaż wyposażenia mechatronicznego do pracowni kształcenia zawodowego - realizacja projektu pn. "Więcej umiejętności - więcej możliwości"
- Dostawa wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Starych Skoszewach
- "Utworzenie 32 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029- edycja 1 w Żłobku Miejskim w Terespolu, działka ewidencyjna nr 714/17,obręb Terespol, 21-550 Terespol"
- Zakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa skanera i drukarek na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.