eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ogówPe³nienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Budowa przystani rzecznej w G³ogowie wraz z zagospodarowaniem terenu - zadanie nr 1"



Og³oszenie z dnia 2022-07-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Pe³nienie nadzoru inwestorskiego dla zadania „Budowa przystani rzecznej w G³ogowie wraz z zagospodarowaniem terenu – zadanie nr 1”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska G³ogów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647297

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 10

1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³ogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 7265-437

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@glogow.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.glogow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://glogow-um.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pe³nienie nadzoru inwestorskiego dla zadania „Budowa przystani rzecznej w G³ogowie wraz z zagospodarowaniem terenu – zadanie nr 1”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d1957851-d74d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00259434

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00027272/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 Nadzór inwestorski dla zadania pn. "Budowa przestrzeni rzecznej w G³ogowie wraz z zagospodarowaniem terenu" i dla zadania pn. " Budowa miêdzygminnej drogi rowerowej" w ramach realizacji projektu pn...

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolno¶l±skiego 2014-2020 (RPO WD 2014-2020), wspó³finansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) O¶ priorytetowa 4 ¦rodowisko i zasoby Dzia³anie 4.4 Ochrona i udostêpnianie zasobów przyrodniczych Poddzia³anie 1 - 4.4.1 Ochrona i udostêpnianie zasobów przyrodniczych konkursy horyzontalne

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00167259/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP 271.24.2022

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia - jest pe³nienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego (w zakresie wymaganym SWZ) we wszystkich niezbêdnych bran¿ach (nadzór inwestorski nie obejmuje bran¿y elektrycznej) nad realizacj± zadania, tj. nad pracami projektowymi oraz robotami budowlanymi, dostawami i monta¿em urz±dzeñ w zakresie jak ni¿ej:
1) opiniowania dokumentacji technicznej (w tym projektu budowlanego, wykonawczego) i kosztorysów ofertowych, sprawowanie kontroli nad jej realizacj±, udzia³ w naradach koordynacyjnych, spotkaniach dotycz±cych wszelkich zagadnieñ zwi±zanych z opracowywaniem dokumentacji,
2) udzia³ w odbiorze opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskanymi decyzjami administracyjnymi dla zadania,
3) egzekwowania od Wykonawcy zadania uprawnieñ przys³uguj±cych Inspektorowi
Nadzoru wynikaj±cych z projektu budowlanego wraz z czê¶ci± kosztorysow±,
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz postanowieñ umownych,
4) sprawowania funkcji nadzoru inwestorskiego w zakresie zgodno¶ci realizacji budowy z projektem, pozwoleniem na budowê, przepisami Prawa budowlanego i obowi±zuj±cymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej pod wzglêdem technicznym, ilo¶ciowym, jako¶ciowym i finansowym oraz zgodno¶ci z zawartymi umowami z Wykonawcami robót,
5) sprawdzania jako¶ci wykonanych robót budowlanych,
6) sprawdzania i odbioru robót budowlanych,
7) potwierdzania faktycznie wykonanych robót, a tak¿e kontrolowanie rozliczeñ budowy,
8) wykonywania swoich obowi±zków w terminach wskazanych w umowie o roboty budowlane, gdzie wystêpuje jako Inspektor Nadzoru,
9) natychmiastowego informowania Zamawiaj±cego o zagro¿eniach w realizacji robót w stosunku do harmonogramu rzeczowo-finansowego,
10) sporz±dzania na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego sprawozdania ze stanu zaawansowania rzeczowo-finansowego robót,
11) udzia³u: w naradach koordynacyjnych, odbiorach czê¶ciowych i koñcowych oraz innych czynno¶ciach zwi±zanych z realizacj± procesu inwestycyjnego,
12) sprawdzania kosztorysów w trakcie realizacji zadania,
13) udzia³u w czynno¶ciach zwi±zanych z przygotowaniem i z³o¿eniem wniosku o uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie,
14) udzia³u w przegl±dach gwarancyjnych,
15) udzielenia na ¿±danie Zamawiaj±cego informacji o stanie realizacji robót,
16) sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urz±dzeñ technicznych oraz przygotowania i udzia³u w czynno¶ciach odbioru gotowych elementów lub zrealizowanych etapów budowy,
17) wydawanie kierownikowi budowy poleceñ, potwierdzaj±cych wpisem do dziennika budowy, dotycz±cych usuniêcia nieprawid³owo¶ci lub zagro¿eñ, jak te¿ dokonywania
poprawek b±d¼ ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót,
18) potwierdzenia ilo¶ci i jako¶ci faktycznie wykonywanych robót oraz usuniêcia wad,
19) sporz±dzania lub kontrolowania prawid³owo¶ci dokumentów stanowi±cych podstawê dla rozliczeñ budowy,
20) udzia³u w czynno¶ciach odbiorów technicznych okre¶lonych w umowie miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc± zadania,
21) wykonywanie wszystkich innych czynno¶ci nie wymienionych w umowie niezbêdnych do prawid³owej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiaj±cego,
22) koordynacja nadzoru nad zadaniem i wspó³praca z Inspektorem Nadzoru Zamawiaj±cego.
Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi na wykonane roboty budowlane 60 m-cy. Planuje siê 5 przegl±dów rocznych i przegl±d ostateczny.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 77777,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 334406,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77777,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: US£UGI IN¯YNIERYJNE KRAKEN MAREK KA£AMAJKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931314755

7.3.3) Ulica: Wio¶larska 7

7.3.4) Miejscowo¶æ: G³ogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 77777,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-28

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.