Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00239763/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie"
CZĘŚĆ I
2. Trening Umiejętności Społecznych dla Rodziców
3. Trening Umiejętności Społecznych dla Dzieci
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej im. bł. o. Rafała Chylińskiego w Zgierzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004274830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 56
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 427164213
1.5.8.) Numer faksu: 427166590
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopszgierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mopszgierz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10815131.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc Społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie"CZĘŚĆ I
2. Trening Umiejętności Społecznych dla Rodziców
3. Trening Umiejętności Społecznych dla Dzieci
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c39c7046-8275-428f-985f-e9ec6aaab485
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00259376
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024043/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Rodzina w komplecie"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00239763
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EFS.26.26.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 380660 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 27820 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Trening Umiejętności Społecznych dla Rodziców1) Trening Umiejętności Społecznych dla Rodziców przewidziany jest w dwóch edycjach, w grupach około 12 osobowych w okresie:
I edycja od czerwca 2025r. do 29.08.2025r., 5 spotkań po 6 h dydaktycznych, łącznie 30 h
II edycja od 01.10.2026r. do 31.12.2026r., 5 spotkań po 6 h dydaktycznych, łącznie 30 h
Łącznie 60h, w siedzibie wskazanej przez Zamawiającego.
2) Tematyka spotkań:
a) komunikacja rodzic – dziecko;
b) rozumienie uczuć i potrzeb dziecka;
c) identyfikowania sytuacji i zachowań problemowych;
d) nauka radzenia sobie z trudnymi i agresywnymi zachowaniami;
e) dostosowywania wymagań, poleceń do możliwości i poziomu rozwoju dziecka;
f) behawioralnych systemów motywacyjnych wprowadzania zasad i konsekwencji do życia rodzinnego,
g) metod rozwiązywania konfliktów rodzinnych pomiędzy rodzeństwem,
h) nauka postawy asertywnej,
i) praca nad przestrzeganiem zasad.
3) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu program warsztatów realizowany na poszczególnych spotkaniach z uczestnikami projektu.
4) W czasie warsztatów Zamawiający zapewni uczestnikom szkolenia catering (przerwę kawową i obiad).
5) Po zakończonych warsztatach Wykonawca zobowiązany jest wystawić każdemu uczestnikowi zaświadczenie/certyfikat potwierdzający ukończenie warsztatów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7800 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Trening umiejętności Społecznych dla dzieci1) Trening Umiejętności Społecznych dla Dzieci przewidziany jest w okresie od czerwca 2025r. do 29.08.2025r. w siedzibie wskazanej przez Zamawiającego, dla 4 grup wiekowych dzieci:
- 3–6 lat - ok. 9 dzieci 14 spotkań po 1h dydaktyczną x 1 raz w tygodniu – łącznie 14h dydaktycznych
- 7–9 lat – ok. 9 dzieci 14 spotkań po 2h dydaktyczne x 1 raz w tygodniu – łącznie 28h dydaktycznych
- 10–12 lat – ok. 8 dzieci 14 spotkań po 3h dydaktyczne x 1 raz w tygodniu – łącznie 42h dydaktyczne
- 13–17 la – ok. 12 dzieci 14 spotkań po 5h dydaktycznych 1 raz w tygodniu – łącznie 70h dydaktycznych
2) Tematyka spotkań:
a) trening modyfikowania zachowań na bardziej aprobowane społecznie;
b) kształtowanie umiejętności budowania relacji – uczenie rozpoznawania emocji i potrzeb, mimiki, mowy ciała;
c) odreagowanie napięć emocjonalnych, stres;
d) adaptacyjne sposoby rozładowywania napięcia emocjonalnego;
e) kształtowanie umiejętności komunikacyjnych;
f) rozwijanie świadomości własnego ciała i poczucia granic osobistych;
g) ćwiczenie asertywności i umiejętności współpracy;
h) nauka radzenia sobie z niepowodzeniami;
i) kształtowanie umiejętności wyrażania własnych potrzeb i emocji.
3) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu program warsztatów realizowany na poszczególnych spotkaniach z dziećmi uczestnikami projektu.
4) W czasie warsztatów Zamawiający zapewni dzieciom susz konferencyjny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 20020 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11760 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CLIPO Centrum Leczenia i Profilaktyki Otyłości Szałapska, Otocka Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7322177073
7.3.3) Ulica: A. Struga 39
7.3.4) Miejscowość: Zgierz
7.3.5) Kod pocztowy: 95-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-03 do 2026-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19250 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28490 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19250 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CLIPO Centrum Leczenia Otyłości i Profilaktyki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7322177073
7.3.3) Ulica: A. Struga 39
7.3.4) Miejscowość: Zgierz
7.3.5) Kod pocztowy: 95-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19250 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-03 do 2025-08-29INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Usługi ochrony (dozór) obiektów Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Zgierzu
- Świadczenie usług schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z terenu Gminy Miasto Zgierz.
- Dostawa wyposażenia, urządzeń i sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
- Świadczenie pomocy prawnej oraz kompleksowej obsługi prawnej na rzecz Gminy Zgierz, Rady Gminy Zgierz oraz jednostek organizacyjnych Gminy Zgierz z wyłączeniem GZK zs. w Dąbrówce Wielkiej
- Przygotowanie i dostawa obiadów dwudaniowych dla podopiecznych DDSW przygotowanie i dostawa całodobowego i całotygodniowego wyżywienia dla uczestników COM oraz posiłków dla klientów MOPS w Zgierzu
- Zapewnienie opieki zwierzętom oraz zapobieganie bezdomności zwierząt z terenu Gminy Miasto Zgierz na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2026 r. - część II
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu w 2026r.
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą. (4 Części)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w Zespole Szkół Hotelarsko-Turystycznych w Zakopanem
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B z badaniami lekarskimi i egzaminem w 2026 r. w ramach projektu "Twoja droga do sukcesu".
- Kompleksowa organizacja warsztatów wyjazdowych dla dzieci
- Zorganizowanie i przeprowadzenie Zajęć wyrównujących szanse edukacyjne-korepetycje łącznie 360 godzin dla 25 uczestników projektu"Lepszy start"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





