eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzWyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie" CZĘŚĆ I 2. Trening Umiejętności Społecznych dla Rodziców 3. Trening Umiejętności Społecznych dla Dzieci



Ogłoszenie z dnia 2025-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie"
CZĘŚĆ I
2. Trening Umiejętności Społecznych dla Rodziców
3. Trening Umiejętności Społecznych dla Dzieci

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej im. bł. o. Rafała Chylińskiego w Zgierzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004274830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 56

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 427164213

1.5.8.) Numer faksu: 427166590

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopszgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mopszgierz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1081513

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc Społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie"
CZĘŚĆ I
2. Trening Umiejętności Społecznych dla Rodziców
3. Trening Umiejętności Społecznych dla Dzieci

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c39c7046-8275-428f-985f-e9ec6aaab485

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00259376

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024043/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Rodzina w komplecie"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00239763

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EFS.26.26.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 380660 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 27820 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Trening Umiejętności Społecznych dla Rodziców

1) Trening Umiejętności Społecznych dla Rodziców przewidziany jest w dwóch edycjach, w grupach około 12 osobowych w okresie:
I edycja od czerwca 2025r. do 29.08.2025r., 5 spotkań po 6 h dydaktycznych, łącznie 30 h
II edycja od 01.10.2026r. do 31.12.2026r., 5 spotkań po 6 h dydaktycznych, łącznie 30 h
Łącznie 60h, w siedzibie wskazanej przez Zamawiającego.
2) Tematyka spotkań:
a) komunikacja rodzic – dziecko;
b) rozumienie uczuć i potrzeb dziecka;
c) identyfikowania sytuacji i zachowań problemowych;
d) nauka radzenia sobie z trudnymi i agresywnymi zachowaniami;
e) dostosowywania wymagań, poleceń do możliwości i poziomu rozwoju dziecka;
f) behawioralnych systemów motywacyjnych wprowadzania zasad i konsekwencji do życia rodzinnego,
g) metod rozwiązywania konfliktów rodzinnych pomiędzy rodzeństwem,
h) nauka postawy asertywnej,
i) praca nad przestrzeganiem zasad.
3) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu program warsztatów realizowany na poszczególnych spotkaniach z uczestnikami projektu.
4) W czasie warsztatów Zamawiający zapewni uczestnikom szkolenia catering (przerwę kawową i obiad).
5) Po zakończonych warsztatach Wykonawca zobowiązany jest wystawić każdemu uczestnikowi zaświadczenie/certyfikat potwierdzający ukończenie warsztatów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7800 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Trening umiejętności Społecznych dla dzieci

1) Trening Umiejętności Społecznych dla Dzieci przewidziany jest w okresie od czerwca 2025r. do 29.08.2025r. w siedzibie wskazanej przez Zamawiającego, dla 4 grup wiekowych dzieci:
- 3–6 lat - ok. 9 dzieci 14 spotkań po 1h dydaktyczną x 1 raz w tygodniu – łącznie 14h dydaktycznych
- 7–9 lat – ok. 9 dzieci 14 spotkań po 2h dydaktyczne x 1 raz w tygodniu – łącznie 28h dydaktycznych
- 10–12 lat – ok. 8 dzieci 14 spotkań po 3h dydaktyczne x 1 raz w tygodniu – łącznie 42h dydaktyczne
- 13–17 la – ok. 12 dzieci 14 spotkań po 5h dydaktycznych 1 raz w tygodniu – łącznie 70h dydaktycznych
2) Tematyka spotkań:
a) trening modyfikowania zachowań na bardziej aprobowane społecznie;
b) kształtowanie umiejętności budowania relacji – uczenie rozpoznawania emocji i potrzeb, mimiki, mowy ciała;
c) odreagowanie napięć emocjonalnych, stres;
d) adaptacyjne sposoby rozładowywania napięcia emocjonalnego;
e) kształtowanie umiejętności komunikacyjnych;
f) rozwijanie świadomości własnego ciała i poczucia granic osobistych;
g) ćwiczenie asertywności i umiejętności współpracy;
h) nauka radzenia sobie z niepowodzeniami;
i) kształtowanie umiejętności wyrażania własnych potrzeb i emocji.
3) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu program warsztatów realizowany na poszczególnych spotkaniach z dziećmi uczestnikami projektu.
4) W czasie warsztatów Zamawiający zapewni dzieciom susz konferencyjny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 20020 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11760 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CLIPO Centrum Leczenia i Profilaktyki Otyłości Szałapska, Otocka Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7322177073

7.3.3) Ulica: A. Struga 39

7.3.4) Miejscowość: Zgierz

7.3.5) Kod pocztowy: 95-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-06-03 do 2026-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19250 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28490 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19250 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CLIPO Centrum Leczenia Otyłości i Profilaktyki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7322177073

7.3.3) Ulica: A. Struga 39

7.3.4) Miejscowość: Zgierz

7.3.5) Kod pocztowy: 95-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19250 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-06-03 do 2025-08-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.