Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00240862/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz i odwóz dzieci szkolnych / uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych / szkół i ośrodków w roku szkolnym 2025/2026.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Ujściu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366047535
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Wiosny Ludów 2
1.5.2.) Miejscowość: Ujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-850
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 284-01-52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@ujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujscie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8317ee01-8f5e-47fc-9c5e-349c4a2053761.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz i odwóz dzieci szkolnych / uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych / szkół i ośrodków w roku szkolnym 2025/2026.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8317ee01-8f5e-47fc-9c5e-349c4a205376
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00259303
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00059454/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz i odwóz dzieci szkolnych / uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych / szkół i ośrodków w roku szkolnym 2025/2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00240862
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R-ZP.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Część nr I – Dowóz i odwóz dzieci szkolnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Ujście w roku szkolnym 2025/2026.1) Wymagania dotyczące Pojazdu i Kierowcy:
a) Pojazd przewożący zorganizowaną grupę dzieci lub młodzieży do 18 lat oznacza się z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej. W warunkach niedostatecznej widoczności tablice powinny być oświetlone, chyba że są wykonane z materiału odblaskowego. Kierujący tym pojazdem jest obowiązany włączyć światła awaryjne podczas wsiadania lub wysiadania dzieci lub młodzieży (art. 57 ustawy o ruchu drogowym).
b) Dwa Autobusy o ilości miejsc siedzących minimum 40.
c) Ogólna przybliżona ilość km w roku szkolnym: 42.966 km.
d) Rozkłady dowozu i odwozu dzieci stanowią załączniki nr 6, 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 215343,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2. Część nr II – Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i ośrodków poza terenem Gminy Ujście w roku szkolnym 2025/2026.1) Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i ośrodków w Pile w roku szkolnym 2025/2026.
2) Dzieci należy zabrać z ustalonych z Zamawiającym punktów w miejscowościach:
Trasa obejmuje:
Godz: 6.30 : Kruszewo- 6.50: Nowa Wieś Ujska- 7.00 Ujście- Piła (przyjazd do szkoły – około godziny 7:45)
Godz: 15.50 wyjazd z Ujścia
* Dokładne godziny zostaną określone po ustaleniu planu zajęć poszczególnych uczniów.
3) Przybliżona ilość km w roku szkolnym: 24.440 km. Długość trasy oraz liczba dzieci w ciągu roku może ulec zmianie ze względu na ruch uczniów.
4) Wymagania dotyczące Pojazdu i Kierowcy:
a) Pojazd przewożący zorganizowaną grupę dzieci lub młodzieży do 18 lat oznacza się z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej. W warunkach niedostatecznej widoczności tablice powinny być oświetlone, chyba że są wykonane z materiału odblaskowego. Kierujący tym pojazdem jest obowiązany włączyć światła awaryjne podczas wsiadania lub wysiadania dzieci lub młodzieży (art. 57 ustawy o ruchu drogowym).
b) Bus o ilości miejsc siedzących maksimum 20.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 86526,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż działając na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320 t.j.) unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia.
Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Informujemy, że oferta nr 2: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Spółka z o.o. w Pile, ul. Przemysłowa 23, 64-920 Piła która została najwyżej oceniona, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż działając na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320 t.j.) unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia.
Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty; Informujemy, że oferta nr 3: BINEK BUS PHU PRZEWÓZ OSÓB ZBIGNIEW GIEREMEK
UL.SIEDMIOGÓRA 30, 64-700 CZARNKÓW przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI UJŚCIE
- Przebudowa drogi gminnej przy ul. Węglewskiej w Kruszewie
- Przebudowa drogi gminnej przy ul. Szkolnej i ul. Polnej w Kruszewie
więcej: przetargi UJŚCIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa na utrzymanie dróg leśnych II
- Zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów dowożonych do placówek oświatowych położonych na terenie Gminy Góra Świętej Małgorzaty
- Dostawa kruszywa na drogi leśne Nadleśnictwa Kańczuga w 2025 roku
- Usługa tzw. techniczna dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o., t. j. Transport sanitarny 2 - zamówienie nr 6
- Dowożenie uprawnionych dzieci przedszkolnych i uczniów do SP w Dubeninkach i do SP w Żytkiejmach w okresie od 7.01.2026 r. do 31.12.2027 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
- Zakup i dostawa kruszywa do remontów dróg leśnych, do 14 leśnictw w Nadleśnictwie Osie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





