Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00191379/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-24
- 2021/BZP 00194394/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Równanie i profilowanie dróg gminnych na terenie gminy Konstancin Jeziorna w 2021 roku – II etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstancin-Jeziorna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271045
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piaseczyńska 77
1.5.2.) Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-520
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstancinjeziorna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://konstancinjeziorna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://konstancinjeziorna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Równanie i profilowanie dróg gminnych na terenie gminy Konstancin Jeziorna w 2021 roku – II etap2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77f057a1-1d0e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259129
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001011/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.24 Równanie i profilowanie dróg gminnych na terenie gminy Konstancin- Jeziorna w 2021 roku - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191379/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.43.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1.1 systematyczne, na podstawie przekazywanych przez Zamawiającego zleceń szczegółowych, wykonywanie robót budowlanych z zakresu naprawy nawierzchni dróg, placów i działek gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna. Zestawienie wszystkich robót, wraz z ilością planowaną do wykonania w 2021 r., podane zostało
w przedmiarze oraz formularzu ofertowym.
2.1.2 Opis standardowych czynności remontowych podany został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) (zał. Nr 8 do SWZ) oraz
w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) (zał. Nr 9 do SWZ).
2.2 Zestawienie robót, wraz z planowaną do wykonania ilością, podane jest w poniższym przedmiarze robót:
Lp.
Pozycja
SST Rodzaj robót Jedn. miary Planowana ilość
1 2 3 4 5
1. SST
pkt 2.1 Równanie i profilowanie dróg o nawierzchni gruntowej, wraz z zagęszczeniem m2 50 000,0
2. SST
pkt 2.2 Równanie i profilowanie dróg o nawierzchni z kruszywa kamiennego wraz z zagęszczeniem m2 15 000,00
3. SST
pkt 2.3 Wzmocnienie nawierzchni gruntowej:
- kruszywem kamiennym (grubość warstwy 16 cm) materiał Wykonawcy m2 1 000,00
4. SST
pkt 2.4 Wzmocnienie nawierzchni gruntowej:
- kruszywem betonowym (grubość warstwy 16cm) materiał Wykonawcy m² 500,00
5. SST
pkt 2.5 Wzmocnienie nawierzchni gruntowej:
- destruktem asfaltowym (grubość warstwy 16cm) materiał Wykonawcy m² 100,00
6. SST
pkt 2.6 Renowacja nawierzchni:
- kruszywo kamienne materiał Wykonawcy m3 40,00
7. SST
pkt 2.7 Renowacja nawierzchni:
- destrukt asfaltowy (materiał Wykonawcy) m³ 20,00
8. SST
pkt 2.8 Wzmocnienie nawierzchni gruntowej:
- kruszywem kamiennym (grubość warstwy 8cm) materiał Wykonawcy m² 10 000,00
9. SST
pkt 2.9 Wzmocnienie nawierzchni gruntowej:
- destruktem asfaltowym (grubość warstwy 8 cm) materiał Wykonawcy m² 2 500,00
10. SST pkt 2.10. Wyznaczenie geodezyjne działki szt. 2,00
11. SST pkt
2.11-13. Regulacja pionowa studzienek kanalizacji sanitarnej betonem C12/15 szt. 10,00
12. SST pkt
2.11-13. Regulacja pionowa studzienek teletechnicznych betonem C12/15 szt. 10,00
13. SST pkt
2.11-13. regulacja pionowa zaworów wodociągowych
i gazowych betonem C12/15 szt. 10,00
14. SST pkt 2.14. Usuwanie krzaków i samosiejek m2 500,00
15.
SST pkt. 2.15. Korytowanie warstwa gr. 0,20 m z profilowaniem i wywozem urobku m2 1 000,00
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji, jakości wykonanych robót budowlanych na okres minimum 6 miesięcy.
Uwaga:
Szczegółowy zakres robót określony będzie na podstawie zleceń szczegółowych określających miejsce i zakres robót budowlanych – do wyczerpania wartości ogólnej umowy. Wskazany obmiar robót ma jedynie charakter informacyjny i służy do porównywalnej wyceny oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilości danego asortymentu (zwiększenia lub zmniejszenia) wskazanych w powyższej tabeli robót budowlanych. Wykonawca nie będzie wnosił zastrzeżeń ani roszczeń w jakiejkolwiek formie, jeśli ilość robót rzeczywiście wykonanych, a następnie rozliczonych na podstawie obmiarów powykonawczych, będzie inna niż podana ww. przedmiarze robót.
2.3 Do obowiązków Wykonawcy będzie należało:
2.3.1 Zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami
tj. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401).
2.3.2 Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu, uzyskanie zgód zarządców dróg na zajęcie pasa drogowego oraz poniesienie kosztów z tym związanych,
w przypadkach realizacji robót wymagających zajęcia pasa drogowego.
2.3.3 Przygotowanie dokumentacji powykonawczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r., poz. 1333
z późn. zm.), w tym: protokołów odbiorów technicznych, instrukcji obsługi, protokołów badań, aprobat technicznych, atestów, deklaracji zgodności itp.
2.3.4 Zapewnienie i zabezpieczenie dostępu do posesji w miejscach prowadzenia robót.
2.3.5 Zabezpieczenie mienia Wykonawcy zgromadzonego w miejscu składowania
i na terenie wykonywanych robót.
2.3.6 Utrzymanie porządku na placu prowadzonych robót oraz wywóz i utylizacja gruzu i odpadów,
2.3.7 Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac.
2.4 Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
2.5 Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia.
2.6 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
2.7 Materiały z rozbiórki jak również gruz, odpady, nadmiar ziemi itp. należy usunąć z terenu prowadzonych robót i zapewnić ich utylizację.
2.8 Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy na okres minimum 6 miesięcy, licząc od daty dokonania odbioru końcowego robót, a w przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru usterek - od daty podpisania protokołu usunięcia usterek.
2.9 Wspólny słownik zamówień (CPV):
2.9.1 CPV 45.23.31.42-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
2.10 Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę osób i środków, aby w sposób niezakłócony i należyty realizować zamówienie.
2.11 Standardy jakościowe zostały określone w STWiOR stanowiących załącznik nr 8
oraz w SST stanowiących załącznik nr 9 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2.12 UWAGA:
Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona charakter wyłącznie informacyjny. Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym
w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca zobowiązany jest zaoferować produkt
o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do wymaganego zastosowania. Jeżeli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, ma obowiązek udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: South Stream S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000332817
7.3.3) Ulica: ul. Piaseczyńska 16
7.3.4) Miejscowość: Kotorydz
7.3.5) Kod pocztowy: 05-555
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KONSTANCINA-JEZIORNY
- Dostawa wyrobów medycznych (pinceta bipolarna, kabel wielorazowy, elektroda monopolarna, czyściki do elektrod, uchwyty, filtry itd.) dla Szpitala w Konstancinie-Jeziornie, przy ul. Wierzejewskiego 12.
- Dostawa podłóż mikrobiologicznych, testów do różnicowania drobnoustrojów i odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej dla Szpitala Kolejowego w Pruszkowie.
- "Adaptacja pomieszczenia na potrzeby gabinetu diagnostyczno-zabiegowego w Mazowieckim Centrum Rehabilitacji "STOCER" Sp. z o.o. przy ul. Wierzejewskiego 12 w Konstancinie -Jeziornie"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bieżące i awaryjne wykonanie napraw cząstkowych jezdni i chodników o nawierzchni bitumicznej"
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- KONSERWACJA NAWIERZCHNI W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ 1527C PROSPEROWO-WOJNOWO POPRZEZ UŁOŻENIE MIKRODYWANIKA Z MIESZANKI MINERALNO - EMULSYJNEJ NA ZIMNO
- Przebudowa kanalizacji deszczowej przy ul. Pogodnej, Reymonta, Bocznej w Zgorzelcu
- "Modernizacja (remont) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Swaty"
- Remont i modernizacja dróg dojazdowych "Średnie" i "Gorlicka" w Moszczenicy oraz "Dębowa" w Staszkówce. Zamówienie dofinansowane ze środków budżetu Województwa Małopolskiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.