eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki Śląskie › Pielęgnacja oraz utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie



Ogłoszenie z dnia 2024-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pielęgnacja oraz utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oborniki Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935081

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 3103519

1.5.8.) Numer faksu: 71 310 22 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oborniki@oborniki-slaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pielęgnacja oraz utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b36ceeb-fe3c-11ee-885b-8267c0608453

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311671

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037957/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Pielęgnacja oraz utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293856

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.29.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 277777,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacja i utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie polegające na:
- Koszeniu trawników,
- Strzyżeniu żywopłotów oraz przycinaniu krzewów,
- Odchwaszczaniu żywopłotów i plewieniu skupin krzewów,
- Odchwaszczeniu chemicznym alejek,
- Zbiórce i wywozie liści,
- Pozostałych pracach związanych z:
• porządkowaniem terenów zielonych,
• sadzeniem roślin jednorocznych i wieloletnich,
• opróżnianiem pojemników na odpady,
• konserwacją i wykonywaniem drobnych prac naprawczych urządzeń na terenach zielonych (ławek, urządzenia placów zabaw, pojemniki na odpady itp.).

Podstawowe dane dot. terenów zieleni ujętych w zamówieniu na terenie gminy Oborniki Śląskie:
powierzchnia ogólna terenu – 27,46 ha,
powierzchnia trawników – 19,7 ha,
powierzchnia rabat - 1320 m2,
powierzchnia żywopłotów - 225 m2,
powierzchnia skupin krzewów, żywopłotów, pod drzewami – 2263,37 m2,
powierzchnia alejek – 7614,06 m2,
ilość pojemników na odpady zmieszane – 210 szt.
ilość pojemników na odpady segregowane - 22 szt.
ilość ławek - 269 szt.

Podstawowe dane dotyczące terenów zieleni ujętych w zamówieniu na terenie miasta Oborniki Śląskie:
powierzchnia ogólna terenu – 12,78 ha,
powierzchnia trawników – 9,12 ha,
powierzchnia rabat - 400 m2,
powierzchnia żywopłotów – 2094 m2,
powierzchnia skupin krzewów, żywopłotów, pod drzewami – 2243,325 m2,
powierzchnia alejek - 7211,0 m2,
ilość pojemników na odpady zmieszane - 127 szt.
ilość pojemników na odpady segregowane- 22 szt.
ilość ławek - 137 szt.,

Podstawowe dane dotyczące terenów zieleni ujętych w zamówieniu na terenach wiejskich gminy Oborniki Śląskie:
powierzchnia ogólna terenu – 14,68 ha,
powierzchnia trawników – 10,58 ha,
powierzchnia rabat - 920 m2,
powierzchnia żywopłotów - 131 m2,
powierzchnia skupin krzewów, żywopłotów, pod drzewami – 20,04 m2,
powierzchnia alejek - 403,057 m2,
ilość pojemników na odpady zmieszane - 83 szt.
ilość ławek - 132 szt.,

Wykonawca ma obowiązek również:
1. regularnie uzupełniać psie pakiety w specjalnych pojemnikach w Obornikach Śląskich - przy ul. Chrobrego, ul. Kasztanowej, ul. Łąkowej, ul. Polnej, ul. Pobożnego, w parkach miejskich przy ul. Mickiewicza, ul. Lipowej, ul. Skłodowskiej,
ul. Podzamcze, przy Dworcu PKP, przy Domu Towarowym, skwer przy ul. Zielonej, park przy ul. Kościuszki, skwer przy ul. Sienkiewicza, Centrum miasta. Pakiety dostarcza Zamawiający.
2. Zamontować kwietniki na lampach ulicznych (6 szt.) wokół ronda im. A. Natalii-Świat w Obornikach Śląskich oraz na lampach (2 szt.) w parku miejskim przy
ul. M. Skłodowskiej-Curie w Obornikach Śląskich. Następnie wykonać w nich nasadzenia w nich. Rośliny zapewnia Zamawiający, ziemię Wykonawca.
3. ustawić w miejscach wskazanych przez Zamawiającego 10 donic o śr.=55 cm i h=55 cm oraz 6 donic o śr.=75 cm i h=75cm, oraz trzech kaskad (rondo i park przy ul. Podzamcze i skwer przy ul. Zielonej w Obornikach Śląskich) i wykonać w nich nasadzenia roślin.. Rośliny zapewnia Zamawiający, zaś Wykonawca - ziemię.
W okresie jesiennym zdemontować oraz oczyścić wszystkie powyższe kwietniki
i donice, a następnie przekazać Zamawiającemu.
4.Oczyścić z ogłoszeń, z mchu i innych zabrudzień słupy ogłoszeniowe (4 szt.),
a następnie je odmalować (czapa – ciemny odcień zielonego, powierzchnia ogłoszeniowa – biała, stopa – odcień szarego).
5. Bieżące zasypywanie dołów i uzupełnianie ubytków w nawierzchni pod ławkami na terenach zielonych.
6. Przy odbiorze odpadów segregowanych zakazuje się mieszanie ich z odpadami zmieszanymi.
7. Zdemontować 3 pojemniki na odpady znajdujące się wzdłuż ul. Grunwaldzkiej
w Obornikach Śląskich. Zamontować 4 pojemniki na odpady – 3 pojemniki wzdłuż ul. Grunwaldzkiej oraz 1 szt. w parku w Osoli. Pojemniki zapewnia Zamawiający.
Obsługa fontanny w parku przy rondzie im. A. Natalii-Świat, w Centrum miasta oraz przy ul. M. Skłodowskiej-Curie w Obornikach Śląskich.
Zabiegi należy wykonywać z częstotliwością w sposób zapewniający właściwe utrzymanie w/w terenów.

Jesienna zbiórka liści obejmuje tereny parków, skwerów, zieleńców i parkingów. Zabiegi należy wykonywać okresowo - kilkakrotnie na poszczególnych terenach,
z zapewnieniem porządku. Zebrane liście z terenów objętych ww. wykazem należy dostarczyć w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Zebrane liście nie mogą zawierać żadnych odpadów komunalnych - kapsli, butelek, zakrętek, folii, szkła itp. Liście muszą być wolne od jakichkolwiek zanieczyszczeń. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprawidłowości w tym zakresie Oferent we własnych zakresie zapewnia miejsce przekazania liści do instalacji. Dopuszcza się pryzmowanie zebranych liści, jednakże muszą one zostać zebrane w przeciągu 2 dni. Pełne wygrabienie opadłych liści z terenów zielonych musi nastąpić w terminie do 10 grudnia 2024 roku. Ze względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne, wskazany termin może zostać wydłużony za zgodą Zamawiającego.

Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z zakupem worków do pojemników na odpady zmieszane, środków ochrony roślin, środków do chemicznego odchwaszczania, nawozów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń i narzędzi koniecznych do realizacji zamówienia.
Worki na odpady segregowane zapewnia Zamawiający.
W przypadku istnienia tablic ogłoszeniowych, słupów oraz pojedynczych ogłoszeń na terenach objętych zakresem, oferent zobowiązany jest do utrzymywania tych miejsc
w odpowiednim stanie porządkowym i oczyszczenia słupów i tablic raz w miesiącu, po wcześniejszym zgłoszeniu przez Zamawiającego. Dopuszcza się zmianę liczby tablic ogłoszeniowych o dodatkowe (nie więcej niż 3 szt.).
Wykonawca gwarantuje, że środki chemiczne oraz inne materiały użyte do realizacji zamówienia są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta, a pracownicy stosujący niniejsze środki są odpowiednio przeszkoleni w zakresie stosowania tych środków.
Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
Podczas wykonywania usługi zabrania się Wykonawcy wjeżdżania samochodami na trawniki w parkach i na skwerach, aby zapobiec ich zniszczeniu. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że Wykonawca niniejszego zalecenia nie wykonuje, Zamawiający zobowiąże Wykonawcę do odtworzenia danego trawnika na swój koszt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Melioracyjno – Instalacyjnych Dorota Kałuża

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151009251

7.3.3) Ulica: ul. Poziomkowa 27

7.3.4) Miejscowość: Żmigród

7.3.5) Kod pocztowy: 55-140

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.