eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Budowa instalacji fotowoltaicznej Parku Naukowo Technologicznego w Ełku ul. Podmiejska 5 o łącznej mocy max do 50 kWp, posadowionej na gruncie



Ogłoszenie z dnia 2023-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznej Parku Naukowo Technologicznego w Ełku ul. Podmiejska 5 o łącznej mocy max do 50 kWp, posadowionej na gruncie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d70eb603-d532-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa instalacji fotowoltaicznej Parku Naukowo Technologicznego w Ełku ul. Podmiejska 5 o łącznej mocy max do 50 kWp, posadowionej na gruncie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d70eb603-d532-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259082

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007281/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Budowa instalacji fotowoltaicznej Parku Naukowo-Technologicznego w Ełku ul. Podmiejska 5 o łącznej mocy max 50kWp, posadowionej na gruncie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169972

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.21.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 258000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, uruchomienie i przeprowadzenie procedury włączenia do sieci OSD instalacji PV o mocy max. 50 kWp służącej do zasilania budynku energią elektryczną. Budowa znajduje się w Ełku przy ulicy Podmiejskiej 5 (Park Naukowo Technologiczny). Panele należy zamontować przy budynku na konstrukcji wsporczej, wolnostojącej na gruncie. Założono montaż na działce ewid. nr 2201/11 (identyfikator działki 280501_1.0002.2201/11, gmina - Ełk, powiat - ełcki, województwo - warmińsko-mazurskie).
Zamówienie wykonywane będzie na terenie czynnego Parku Naukowo – Technologicznego.

1.1. Główne prace projektowe i budowlano-montażowe leżące po stronie Wykonawcy:
a) Zaprojektowanie i uzgodnienie projektu instalacji fotowoltaicznej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji.
b) Uzyskanie wymaganych pozwoleń/zgód na realizację zadania, jeżeli takowe będą wymagane.
c) Dostawa urządzeń zgodnie z dokumentacją projektową.
d) Budowa systemu paneli fotowoltaicznych wraz z dostawą oprzyrządowania i okablowania oraz
uziemieniem.

f) Przyłączenie instalacji fotowoltaicznej do sieci wewnętrznej budynków oraz przebudowa
układu pomiaru energii przystosowującego układ do pomiaru energii wytworzonej z OZE wraz
ze zgłoszeniem instalacji do sieci.
g) Przeprowadzenie rozruchu, badań, pomiarów oraz sporządzenie protokołów.
h) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej przez uprawnione do tego osoby zgodnie
warunkami SWZ.
i) Konfiguracja aplikacji systemu do monitorowania, która zapewni podgląd nie tylko produkcji
instalacji, ale też całkowitego zużycia zasilanego budynku w czasie rzeczywistym oraz
j) możliwość generowania faktur zgodnych z otrzymywanymi od dystrybutora energii elektrycznej.
k) Opracowanie instrukcji obsługi instalacji fotowoltaicznej.
l) Doprowadzenie do odbioru i uzyskania odbiorów instalacji fotowoltaicznej przez PGE Dystrybucja S.A. oraz Straży Pożarnej.
m) Przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi oraz bezpieczeństwa
użytkowania instalacji fotowoltaicznej.

UWAGA:
Punktacji podlega udzielenie gwarancji przez Wykonawcę na urządzenia, instalację, montaż i elementy pozostałe. Ponad to wymagana jest gwarancja producenta dla paneli fotowoltaicznych które muszą mieć minimum 20 letnią gwarancję liniową na moc oraz liniową gwarancję sprawności min. 80% wartości nominalnej po 20 latach.

1.2. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
a) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
- dokumentacja geodezyjna powykonawcza,
- oświadczenia kierowników robót,
- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów.
b) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
c) zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji,
d) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu (należy przyjąć 2 przeglądy rocznie) zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji.

1.3. Zamawiający wymaga przedłożenia do akceptacji rysunków wykonawczych i projektu wykonawczego przed ich skierowaniem do realizacji.
Należy stosować urządzenia, do których są łatwo dostępne części zamienne.
Wszystkie zastosowane moduły muszą być od tego samego producenta, o jednakowych parametrach i muszą pochodzić z jednej serii producenta. Moduły muszą być nowe (nieużywane) i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 r. oraz posiadać certyfikację odporności ogniowej wskazaną w PFU.

1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno- Użytkowy.
Wykonawca powinien przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę Programu Funkcjonalno Użytkowego – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji.

1.5. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
Dokumentacja projektowa powinna być kompletna i spełniać obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego, przepisy techniczno-budowlane, przepisy powiązane i odpowiednie normy PN-EN lub równoważne.
Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami.
UWAGA:
Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą „Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późn. zmianami”.

2. Gwarancja - minimalny wymagany okres gwarancji 60 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

71314100-3 - Usługi elektryczne

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

09331000-8 - Baterie słoneczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176356,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227304,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERA PV SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382334469

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 33

7.3.4) Miejscowość: Płochocin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-860

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakres zamówienia, który wykonawca zamierza
powierzyć do realizacji podwykonawcy: instalacja niskiego napięcia


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227304,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.