eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte w Kędzierzynie-Koźlu



Ogłoszenie z dnia 2022-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte w Kędzierzynie-Koźlu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: PCUW KK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366209564

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstantego Damrota 30

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuwkk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=77dc63a8-5c92-4a75-9319-a101d0990564

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte w Kędzierzynie-Koźlu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ee348b5-b663-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258929

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013780/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek obsługiwanych przez Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114404/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.262.31.2022.AŚ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 74419,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Na przedmiot zamówienia w I części składa się:
1. Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte, w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej:
a) komputer Typu 1 - 18 sztuk (do klasopracowni),
b) komputer Typu 1 - 6 sztuk,
c) monitor Typu 1 – 18 sztuk (do klasopracowni),
d) monitor Typu 1 – 6 sztuk,
e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1a –stanowiący integralną część SWZ opublikowany na stronie prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=77dc63a8-5c92-4a75-9319-a101d0990564 w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.
DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1. Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta na rynek Polski i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich oraz musi być w stałej ofercie producenta. Dotyczy to również oprogramowania. Klucz licencyjny w przeszłości nieaktywowany. System operacyjny legalny, posiadający wymagane atrybuty legalności producenta. Inne wymagane oprogramowanie musi być także legalnym oprogramowaniem.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego sprawdzenia dostarczonego sprzętu i oprogramowania u producenta:
a) możliwość telefonicznego lub poprzez stronę internetową sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela,
b) dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu urządzenia,
c) dostęp do oprogramowania producenta pozwalającego wyszukać zainstalowane sterowniki na urządzeniu wraz z możliwością ich automatycznej aktualizacji z poziomu aplikacji.
3. Zamawiający wymaga, aby każdy przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE w tym w szczególności:
a) potwierdzać spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram.
b) Spełniać normy: ISO 13406-2 lub ISO 9241, EPEAT Gold, TCO, ISO 9001, ISO 14001.
4. Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie dostawy do Jednostki Organizacyjnej w godzinach pracy Jednostki organizacyjnej, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu.
5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane przez Zamawiającego jako minimalne.
6. Informacje dodatkowe:
a) Baterii wielokrotnego ładowania nie należy przyklejać lub przylutowywać do produktów przenośnych. Użytkownik profesjonalny lub serwisant musi mieć możliwość wymiany baterii wielokrotnego ładowania zgodnie z następującymi wymogami:
- w przypadku notebooków i wielofunkcyjnych komputerów przenośnych – ręcznie bez użycia narzędzi;
- w przypadku netbooków – w maksymalnie trzech etapach przy użyciu śrubokrętu;
- w przypadku tabletów i komputerów „dwa w jednym” – w maksymalnie czterech etapach przy użyciu wkrętaka i otwieraka.
b) Oferowany sprzęt musi posiadać możliwość recyklingu osłon, obudów i maskownic z tworzyw sztucznych. Części nie mogą zawierać wbudowanych ani przyklejonych wstawek metalowych, chyba że można je usunąć przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. W instrukcjach demontażu wskazuje się sposoby ich usunięcia. Obecność farb i powłok nie ma znaczącego wpływu na odporność recyklatu tworzyw sztucznych produkowanego z tych elementów podczas recyklingu oraz podczas badań zgodnie z obowiązującymi normami ISO. Zewnętrzne osłony, obudowy i maskownice z tworzyw sztucznych muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującymi normami ISO.
7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do Jednostki organizacyjnej wymienionej poniżej:
a) I i II część zamówienia: Zespół Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte, ul. Boh. Westerplatte 1, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, tel. 77 40-61-650

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

30237410-6 - Myszka komputerowa

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 65648,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Na przedmiot zamówienia w II części składa się:
1. Dostawa monitora komputerowego dla Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte, w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej:
a) monitor Typu 1 – szt 1,
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1b –stanowiący integralną część SWZ opublikowany na stronie prowadzonego postępowania: https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=77dc63a8-5c92-4a75-9319-a101d0990564 w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.
DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1. Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta na rynek Polski i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich oraz musi być w stałej ofercie producenta. Dotyczy to również oprogramowania. Klucz licencyjny w przeszłości nieaktywowany. System operacyjny legalny, posiadający wymagane atrybuty legalności producenta. Inne wymagane oprogramowanie musi być także legalnym oprogramowaniem.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego sprawdzenia dostarczonego sprzętu i oprogramowania u producenta:
a) możliwość telefonicznego lub poprzez stronę internetową sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela,
b) dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu urządzenia,
c) dostęp do oprogramowania producenta pozwalającego wyszukać zainstalowane sterowniki na urządzeniu
wraz z możliwością ich automatycznej aktualizacji z poziomu aplikacji.
3. Zamawiający wymaga, aby każdy przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE
w tym w szczególności:
a) potwierdzać spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram.
b) Spełniać normy: ISO 13406-2 lub ISO 9241, EPEAT Gold, TCO, ISO 9001, ISO 14001.
4. Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie dostawy do Jednostki Organizacyjnej w godzinach pracy Jednostki organizacyjnej, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu.
5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych
niż podane przez Zamawiającego jako minimalne.
6. Informacje dodatkowe:
a) Baterii wielokrotnego ładowania nie należy przyklejać lub przylutowywać do produktów przenośnych. Użytkownik profesjonalny lub serwisant musi mieć możliwość wymiany baterii wielokrotnego ładowania zgodnie z następującymi wymogami:
 w przypadku notebooków i wielofunkcyjnych komputerów przenośnych – ręcznie bez użycia narzędzi;
 w przypadku netbooków – w maksymalnie trzech etapach przy użyciu śrubokrętu;
 w przypadku tabletów i komputerów „dwa w jednym” – w maksymalnie czterech etapach przy użyciu wkrętaka i otwieraka.
b) Oferowany sprzęt musi posiadać możliwość recyklingu osłon, obudów i maskownic z tworzyw sztucznych. Części nie mogą zawierać wbudowanych ani przyklejonych wstawek metalowych, chyba że można je usunąć przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. W instrukcjach demontażu wskazuje się sposoby ich usunięcia. Obecność farb i powłok nie ma znaczącego wpływu na odporność recyklatu tworzyw sztucznych produkowanego z tych elementów podczas recyklingu oraz podczas badań zgodnie z obowiązującymi normami ISO. Zewnętrzne osłony, obudowy i maskownice z tworzyw sztucznych muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującymi normami ISO.
7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do Jednostki organizacyjnej wymienionej poniżej:
a) I i II część zamówienia: Zespół Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte, ul. Boh. Westerplatte 1, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, tel. 77 40-61-650

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe

4.5.5.) Wartość części: 8770,83 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu zgodnie z wyrokiem Krajowej Izby Odwoławczej nr KIO 1468/22 z dnia 20 czerwca 2022r. zostały odrzucone oferty Wykonawców: Michała Daszkiewicza prowadzącego działalność pod firmą g.IT Solutions Michał Daszkiewicz z siedzibą w Kutnie oraz Macieja Kuźlika prowadzącego działalność pod firmą Web-Profit Maciej Kuźlik z siedzibą w Piekarach Śląskich. Następna oferta w kolejności przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę w wysokości 69 990,30 zł. Zamawiający nie może przeznaczyć kwoty wyższej na realizację zamówienia. Ponadto w świetle najnowszych interpretacji podatkowych dla sprzętu komputerowego zamawianego dla placówek oświatowych przeznaczonego do celów nieedukacyjnych można także zastosować obniżoną stawkę podatku VAT na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 26 lit a ustawy z dnia 11.03.2004r. o podatku od towarów i usług (tj. Dz. U. z 2022 poz. 931 z późn. zm.). W związku z powyższym w celu wypełnienia dyspozycji art. 17 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) oraz dyspozycji art. 44 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz. U. z 2021, poz. 305 z późn. zm.). Zamawiający na obecnym etapie postępowania nie może dokonać zmiany zapisów SWZ dotyczących sposobu wyliczenia ceny oferty a tym samym wprowadzić zapisów dotyczących preferencyjnej stawki VAT dla wszystkich pozycji załącznika nr 1a do SWZ (specyfikacja techniczna dostaw). Tym samym zachodzą przesłanki z art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r., poz. 1129 z późn. zm.) określające, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w prawie zamówienia publicznego.
Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie w I części zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8053,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8053,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 380040717

7.3.3) Ulica: Lindleya 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-013

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8053,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1), punkt 5.2:
postepowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt. 3 w związku z art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.),

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.