eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Usługa konserwacji, przeglądu i napraw drobnego sprzętu AGD oraz sprzętu gastronomicznego i chłodniczego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa konserwacji, przeglądu i napraw drobnego sprzętu AGD oraz sprzętu gastronomicznego i chłodniczego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 28 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523025966

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ROTMISTRZA WITOLDA PILECKIEGO 5

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub1.28wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.28wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Skarb Państwa - jednostka budżetowa, podsektor rządowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa konserwacji, przeglądu i napraw drobnego sprzętu AGD oraz sprzętu gastronomicznego i chłodniczego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-641b179c-ea7e-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258892

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/28wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/28wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi
w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektroniczne w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.
1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.
Wykonawca składa ofertę wraz załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/28wog

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ROZDZIAŁ XX
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ROZDZIAŁ XX
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: U/35/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa konserwacji, przeglądu i napraw drobnego sprzętu AGD oraz sprzętu gastronomicznego i chłodniczego – Grupa Zabezpieczenia (GZ) SIEDLCE, ul. Składowa 39, 08-110 Siedlce. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w Załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która została umieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50882000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu restauracyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający, w okresie obowiązywania umowy może skorzystać z prawa opcji
i powiększyć wartość napraw o 100%.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena za konserwację (Ck) – 40 %
2. Cena jednej roboczogodziny (Cr) – 60%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa konserwacji, przeglądu i napraw drobnego sprzętu AGD oraz sprzętu gastronomicznego i chłodniczego - Grupa Zabezpieczenia (GZ) WESOŁA, ul. Okuniewska 1, 05-075 Warszawa. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej postępowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50882000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu restauracyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający, w okresie obowiązywania umowy może skorzystać z prawa opcji
i powiększyć wartość napraw o 100%.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena za konserwację (Ck) – 40 %
2. Cena jednej roboczogodziny (Cr) – 60%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 1, 4, 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli z przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wynikać będzie, że nie występują uwarunkowania określone w art. 108 ust.1 oraz art. 109 ust.1 pkt. 1, 4, 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadkach gdy Wykonawca wykazuje spełnianie warunków, polega na zasobach innych podmiotów, w stosunku do żadnego z tych podmiotów nie mogą występować uwarunkowania art. 108 ust.1 pkt 1, 2, 3, 4, 6 oraz art. 109 ust.1 pkt. 1,4,7, ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
W przypadkach, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, polega na zasobach innych podmiotów, w stosunku do żadnego z tych podmiotów nie mogą występować uwarunkowania art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 6 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 1, 4, 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
O udzielenie zamówienia na podstawie art. 112 ustawy Pzp, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Wykonawca musi posiadać:
 Certyfikat dla Przedsiębiorców wydany przez Urząd Dozoru Technicznego, zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2065),
 Świadectwo kwalifikacyjne zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r.
o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz o niektórych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2065);
zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli skieruje minimum dwie osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, niezbędne do wykonania zamówienia, w tym:
Co najmniej jedną osobę:
 posiadającą świadectwo kwalifikacyjne serii „D” uprawniające do dozoru nad eksploatacją urządzeń elektrycznych o napięciu do 1 kV;
 posiadającą świadectwo kwalifikacyjne serii „D” uprawniające do dozoru
w zakresie obsługi, konserwacji i remontów urządzeń gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5kPa;
 co najmniej jedną osobą posiadającą Świadectwo kwalifikacyjne zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz o niektórych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2065);
oraz co najmniej jedną osobę;
 posiadającą świadectwo kwalifikacyjne serii „E” uprawniające do eksploatacji instalacji urządzeń elektrycznych o napięciu do 1 kV;
 posiadającą świadectwo kwalifikacyjne serii „E” uprawniające do eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji i remontów urządzeń gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5kPa;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W zakresie potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania:
- Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
-Certyfikat dla Przedsiębiorców wydany przez Urząd Dozoru Technicznego, zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2065);
- Świadectwo kwalifikacyjne zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r.
o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz o niektórych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2065)

W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
- Świadectwo kwalifikacyjne serii „D” uprawniające do dozoru nad eksploatacją urządzeń elektrycznych o napięciu do 1 kV; (dla co najmniej 1 osoby)
- Świadectwo kwalifikacyjne serii „D” uprawniające do dozoru w zakresie obsługi, konserwacji i remontów urządzeń gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5kPa; (dla co najmniej 1 osoby)
- Świadectwo kwalifikacyjne zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r.
o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz o niektórych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2065), (dla co najmniej jednej osoby);
- Świadectwo kwalifikacyjne serii „E” uprawniające do eksploatacji instalacji urządzeń elektrycznych o napięciu do 1 Kv (dla co najmniej jednej osoby);
- Świadectwo kwalifikacyjne serii „E” uprawniające do eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji i remontów urządzeń gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5kPa (dla co najmniej jednej osoby)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian umowy w sytuacjach określonych w art. 455 ustawy Pzp oraz załączniku nr 4 I 4A do SWZ (wzór umowy)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-04 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/28wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-04 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.