Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00184578/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa realizacji warsztatów dla osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w związku z realizacją projektu: Bank Inicjatyw Społecznych współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO WK-P
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005721282
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juliusza Słowackiego 118a
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 650 85 62
1.5.8.) Numer faksu: 56 648 6447
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopr.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mopr.torun.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mopr-torun.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa realizacji warsztatów dla osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w związku z realizacją projektu: Bank Inicjatyw Społecznych współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO WK-P2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b73f9bc6-17a3-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258719
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000882/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Realizacja warsztatów dla Uczestników w ramach projektu Bank Inicjatyw Społecznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Bank Inicjatyw Społecznych” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020 Oś Priorytetowa 9 Solidarne społeczeństwo, Działanie 9.2. Włączenie społeczne, Poddziałanie 9.2.1 Aktywne włączenie społeczne.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184578/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.US.2611.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 134664,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia – warsztaty rozwoju umiejętności życiowych;Warsztaty zakładają m.in.:
- trening umiejętności społecznych,
- trening radzenia sobie z emocjami,
- trening interpersonalny,
- trening asertywności,
- edukację finansową,
- autoprezentację i wystąpienia publiczne,
- trening kreatywności,
- umiejętność załatwiania spraw w instytucjach publicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 36999,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia – warsztaty ABC przedsiębiorczości;Warsztaty zakładają m. in:
- przeszkolenie z zakresu zakładania działalności gospodarczej,
- zakładania spółdzielni socjalnej,
- pracy w PES,
- umiejętności pozyskiwania środków na założenie własnego biznesu
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia – warsztaty treningu motywacyjnego;Warsztaty pod hasłem ”Aby chciało nam się chcieć”.
Sposób realizacji:
Warsztaty realizowane będą dla 80 osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym – uczestników Projektu.
Uczestnicy zostaną podzieleni na 10 grup średnio po 8 osób. Każda z grup odbędzie 6 spotkań
po 5 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 36999,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV zamówienia – warsztaty aktywizacyjneWarsztaty zakładają m. in.:
- przeszkolenie z zakresu informacji o realiach rynku pracy,
- metody poszukiwania pracy,
- zasady rekrutacji oraz prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych,
- doradztwo ds. godzenia życia zawodowego
i rodzinnego,
- sposoby komunikacji i autoprezentacji,
- tworzenie dokumentów aplikacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 24666,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia jest art. 255 pkt 6 ustawy tj. fakt, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 17 września 2021 roku Zamawiający wszczął postępowanie na usługę realizacji warsztatów dla osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, w związku z realizacją projektu pn. „Bank Inicjatyw Społecznych" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego. Zamawiający w pkt. 13 Specyfikacji Warunków Zamówienia określił warunki udziału w ww. postępowaniu. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wskazał, że Wykonawca aby biegać się o udzielenie zamówienia winien posiadać minimum dwuletnie doświadczenie w realizacji szkoleń/warsztatów/spotkań edukacyjnych dla osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczonymi społecznie, dot. tematyki objętej przedmiotem zamówienia, w części, na którą złożona została oferta. Zamawiający nie określił jednak czy chodzi o doświadczenie polegające na obowiązku realizacji szkoleń warsztatów/ spotkań edukacyjnych w wymiarze całego etatu przez okres dwóch lat w ciągłości czy realizację minimum jednego lub większej ilości szkoleń w ciągu roku lub minimalnej liczby godzin zachowującej proporcjonalność do przedmiotu zamówienia określonego w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W toku postępowania wpłynęły dwie oferty. Wraz z ofertami Wykonawcy przedłożyli Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami o doświadczeniu ww. osób w realizacji podobnych usług. Każdy z wykonawców inaczej zrozumiał zapis o dwuletnim doświadczeniu kadry skierowanej do realizacji ww. zamówienia. Zamawiający, w niniejszym postępowaniu, byłby zmuszony do oceny ofert spełniania warunków w postępowaniu z zastosowaniem kryterium niedokładnie sprecyzowanym co mogłoby naruszyć zasadę konkurencyjności w postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia jest art. 255 pkt 6 ustawy tj. fakt, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 17 września 2021 roku Zamawiający wszczął postępowanie na usługę realizacji warsztatów dla osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, w związku z realizacją projektu pn. „Bank Inicjatyw Społecznych" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego. Zamawiający w pkt. 13 Specyfikacji Warunków Zamówienia określił warunki udziału w ww. postępowaniu. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wskazał, że Wykonawca aby biegać się o udzielenie zamówienia winien posiadać minimum dwuletnie doświadczenie w realizacji szkoleń/warsztatów/spotkań edukacyjnych dla osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczonymi społecznie, dot. tematyki objętej przedmiotem zamówienia, w części, na którą złożona została oferta. Zamawiający nie określił jednak czy chodzi o doświadczenie polegające na obowiązku realizacji szkoleń warsztatów/ spotkań edukacyjnych w wymiarze całego etatu przez okres dwóch lat w ciągłości czy realizację minimum jednego lub większej ilości szkoleń w ciągu roku lub minimalnej liczby godzin zachowującej proporcjonalność do przedmiotu zamówienia określonego w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W toku postępowania wpłynęły dwie oferty. Wraz z ofertami Wykonawcy przedłożyli Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami o doświadczeniu ww. osób w realizacji podobnych usług. Każdy z wykonawców inaczej zrozumiał zapis o dwuletnim doświadczeniu kadry skierowanej do realizacji ww. zamówienia. Zamawiający, w niniejszym postępowaniu, byłby zmuszony do oceny ofert spełniania warunków w postępowaniu z zastosowaniem kryterium niedokładnie sprecyzowanym co mogłoby naruszyć zasadę konkurencyjności w postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia jest art. 255 pkt 6 ustawy tj. fakt, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 17 września 2021 roku Zamawiający wszczął postępowanie na usługę realizacji warsztatów dla osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, w związku z realizacją projektu pn. „Bank Inicjatyw Społecznych" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego. Zamawiający w pkt. 13 Specyfikacji Warunków Zamówienia określił warunki udziału w ww. postępowaniu. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wskazał, że Wykonawca aby biegać się o udzielenie zamówienia winien posiadać minimum dwuletnie doświadczenie w realizacji szkoleń/warsztatów/spotkań edukacyjnych dla osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczonymi społecznie, dot. tematyki objętej przedmiotem zamówienia, w części, na którą złożona została oferta. Zamawiający nie określił jednak czy chodzi o doświadczenie polegające na obowiązku realizacji szkoleń warsztatów/ spotkań edukacyjnych w wymiarze całego etatu przez okres dwóch lat w ciągłości czy realizację minimum jednego lub większej ilości szkoleń w ciągu roku lub minimalnej liczby godzin zachowującej proporcjonalność do przedmiotu zamówienia określonego w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W toku postępowania wpłynęły dwie oferty. Wraz z ofertami Wykonawcy przedłożyli Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami o doświadczeniu ww. osób w realizacji podobnych usług. Każdy z wykonawców inaczej zrozumiał zapis o dwuletnim doświadczeniu kadry skierowanej do realizacji ww. zamówienia. Zamawiający, w niniejszym postępowaniu, byłby zmuszony do oceny ofert spełniania warunków w postępowaniu z zastosowaniem kryterium niedokładnie sprecyzowanym co mogłoby naruszyć zasadę konkurencyjności w postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia jest art. 255 pkt 6 ustawy tj. fakt, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 17 września 2021 roku Zamawiający wszczął postępowanie na usługę realizacji warsztatów dla osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, w związku z realizacją projektu pn. „Bank Inicjatyw Społecznych" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego. Zamawiający w pkt. 13 Specyfikacji Warunków Zamówienia określił warunki udziału w ww. postępowaniu. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wskazał, że Wykonawca aby biegać się o udzielenie zamówienia winien posiadać minimum dwuletnie doświadczenie w realizacji szkoleń/warsztatów/spotkań edukacyjnych dla osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczonymi społecznie, dot. tematyki objętej przedmiotem zamówienia, w części, na którą złożona została oferta. Zamawiający nie określił jednak czy chodzi o doświadczenie polegające na obowiązku realizacji szkoleń warsztatów/ spotkań edukacyjnych w wymiarze całego etatu przez okres dwóch lat w ciągłości czy realizację minimum jednego lub większej ilości szkoleń w ciągu roku lub minimalnej liczby godzin zachowującej proporcjonalność do przedmiotu zamówienia określonego w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W toku postępowania wpłynęły dwie oferty. Wraz z ofertami Wykonawcy przedłożyli Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami o doświadczeniu ww. osób w realizacji podobnych usług. Każdy z wykonawców inaczej zrozumiał zapis o dwuletnim doświadczeniu kadry skierowanej do realizacji ww. zamówienia. Zamawiający, w niniejszym postępowaniu, byłby zmuszony do oceny ofert spełniania warunków w postępowaniu z zastosowaniem kryterium niedokładnie sprecyzowanym co mogłoby naruszyć zasadę konkurencyjności w postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa okluderów do zabiegów przezskórnego zamykania ubytków międzyprzedsionkowych
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych
- dostawa produktów do żywienia dojelitowego i sprzętu medycznego do ich podaży przez okres 6 miesięcy
- Świadczenie usług medycznych w ramach dyżurów lekarskich na rzecz Izby Wytrzeźwień w Toruniu w okresie od 1.01.2026r. do 31.12.2026r.
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa dla modernizacji systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Bydgoskiej 84, Broniewskiego 41, Mickiewicza 58A oraz Reja 24 w Toruniu
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa dla modernizacji systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Sowińskiego 1A, Staszica 6, Św. Mikołaja 5 oraz Grudziądzkiej 64-66 w Toruniu.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dla uczniów w ramach projektu "Maluch z pasją"
- szkolenia dla uczniów klas pierwszych szkół ponadpodstawowych prowadzonych przez Powiat Otwocki, w ramach zajęć Edukacja dla Bezpieczeństwa
- Cykl konferencji edukacyjno-informacyjnych dotyczących zachowania bioróżnorodności i jej ochrony na obszarach gmin Koszyce, Drwinia, Rzezawa i Szczurowa
- świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie konferencji z elementami warsztatowymi "POZA SZKOŁĄ - EDUKACJA, KTÓRA DZIAŁA!"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Paszowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





