Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00196506/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy opału na sezon grzewczy 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIDZBARK WARMIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Krasickiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897673274
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminalidzbark@pnet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalidzbark.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lidzbark1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy opału na sezon grzewczy 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99688463-20f6-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258135
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000903/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy miału węglowego 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196506/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.16.2021.KA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 402080,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa węgla kamiennego sortyment ekomiał, w ilości 284 tony .a) wartość opałowa - min. 24000 kJ/kg
b) zawartość popiołu - max. 12 %
c) zawartość siarki - max. 1,2 %
d) spiekalność RI - max. 25
e) granulacja (uziarnienie) - 3-31,5 mm
f) zawartość wilgoci całkowitej - max. 20%
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
4.5.5.) Wartość części: 238560 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa węgla kamiennego sortyment ekogroszek w ilości 64 ta) wartość opałowa - min. 24000 kJ/kg
b) zawartość popiołu - max. 12 %
c) zawartość siarki - max. 1,2 %
d) spiekalność RI - max. 25
e) granulacja (uziarnienie) - 5-31,5 mm
f) zawartość wilgoci całkowitej - max. 15%
4.5.3.) Główny kod CPV: 09242000-7 - Produkty pochodne węgla
4.5.5.) Wartość części: 62720,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pelletu drzewnego w ilości 80 ta) rodzaj surowca - mix drzewny (drzewo liściaste i iglaste)
b) wartość opałowa - 15000-20000 kJ/kg
c) zawartość popiołu - max. 0,7 %
d) granulacja (uziarnienie) - 8 mm
e) wilgotność całkowita - max. 10%
Wymagania jakościowe dla pelletu drzewnego- pellet musi odpowiadać normie PN-EN ISO 17225-2:2014, w klasie jakości paliwa: A2 z certyfikatem ENplus
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.5.5.) Wartość części: 100800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
art.263 - wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchylił się od zawarcia umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199112,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222516,84 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
art.263 - wykonawca. którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchylił się od podpisania umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52742,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81081,60 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108240,00 PLN
INNE PRZETARGI Z LIDZBARKU WARMIŃSKIEGO
- Dostawa sprzętu medycznego: densytometr wraz z montażem i uruchomieniem dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim
- "Dostawa dwóch fabrycznie nowych ciągników komunalnych"
- Zakup i dostawa koparko - ładowarki
- UBEZPIECZENIE GMINY MIEJSKIEJ LIDZBARK WARMIŃSKI
- "Zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Lidzbarku Warmińskim i Markajmach"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa miału węglowego do kotłowni szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Zakup i dostawa opału od 08.12. 2025r. do 31.12.2025r. na potrzeby Technikum im. gen. Józefa Hallera w Owidzu
- Dostawa opału - pelletu do kotłowni budynku Gminy Łaszczów
- Sukcesywna dostawa pelletu drzewnego do szkół na terenie Gminy Piszczac w sezonie grzewczym 2025/2026
- Dostawa paliwa drzewnego - pellet do Domu Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich (dla filii w Rościsławicach)
- Dostawa opału - pellet drzewny dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Tychach w 2026 r.
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





