Og³oszenie z dnia 2025-06-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00133277/01 - Og³oszenie z dnia 2025-03-05
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Zakup i dostawa mebli i wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej w Glinczu i w Chwaszczynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¯ukowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675095
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gdañska 52
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯ukowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-330
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzukowo@zukowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zukowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10530831.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa mebli i wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej w Glinczu i w Chwaszczynie2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6e3a85de-1b71-465d-aeb4-082c63c058ae
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00257654
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00039079/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.9 Zakup i dostawa mebli i wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej w Glinczu i w Chwaszczynie - projekt "Rozwój i wsparcie edukacji w³±czaj±cej w Szko³ach Podstawowych w Gminie ¯ukowo"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Rozwój i wsparcie edukacji w³±czaj±cej w Szko³ach Podstawowych w Gminie ¯ukowo”. Projekt jest wspó³finansowany ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027, Dzia³anie 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa (w zakresie projektów dotycz±cych edukacji w³±czaj±cej).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00133277
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 16827 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble do gabinetu terapeutycznego w SP w Glinczu4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3839 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble i wyposa¿enia do dwóch gabinetów terapeutycznych w SP w Chwaszczynie4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39299300-7 - Lustra szklane
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 11668 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposa¿enie (rolety) do gabinetów terapeutycznych w SP w Glinczu i w SP w Chwaszczynie4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39515400-9 - Rolety
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1320 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
wybrany wykonawca uchyli³ siê od zawarcia umowy
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
wybrany wykonawca uchyli³ siê od zawarcia umowy
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1230 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1549,8 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1230 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIROLETY £ukasz P³ocki Piotr P³ocki spó³ka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282808773
7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1230 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI ¯UKOWO
- Przeprowadzenie prac remontowo-adaptacyjnych w celu utworzenia pracowni biologicznej w SP nr 1 w ¯ukowie
- Prace remontowo-adaptacyjne wêz³a sanitarnego, szatni oraz pomieszczeñ towarzysz±cych w budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w ¯ukowie
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
wiêcej: przetargi ¯UKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i monta¿ mebli biurowych dla Prokuratury Rejonowej w Opolu.
- " Zakup wyposa¿enia na potrzeby bran¿owego centrum umiejêtno¶ci"
- Dostawa krzese³ i foteli obrotowych dla S±du Okrêgowego w Opolu, S±du Rejonowego w G³ubczycach oraz S±du Rejonowego w Ole¶nie
- Zakup pierwszego wyposa¿. do ¿³obka w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dzieæmi do lat 3 w ramach programu AKTYWNY MALUCH 2022-2029 - wyposa¿ sal, korytarzy oraz pom. sanitarnych i socjalnych
- Dostawa biurek z elektryczn± regulacj± wysoko¶ci, mobilnych szafek pod biurko oraz monitorów ekranowych na potrzeby Projektu "Inwestycja w zdrowie pracowników"
- Wyposa¿enie pomieszczeñ na potrzeby utworzenia Klubu Dzieciêcego w Ko³aczkowie - II postêpowanie
wiêcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.