eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › BUDOWA DRÓG GMINNYCH W RADOMI



Ogłoszenie z dnia 2023-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA DRÓG GMINNYCH W RADOMI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świdnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770801

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 38

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-008

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 327 31 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadsw@swidnica.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.zgora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.swidnica.zgora.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA DRÓG GMINNYCH W RADOMI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13cc59c1-cfab-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257622

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054478/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa dróg gminnych na osiedlu w Radomii

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, Operacja typu: „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych”, Poddziałanie: „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej architektury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00160257

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.1.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. 1 - Budowa drogi lokalnej nr 006015F wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Radomia -Turkusowa, która obejmuje budowę dróg gminnych w ulicy Turkusowej wraz z łącznikami i Jagodowej wraz z kanalizacją deszczową, zbiornikiem retencyjno-odparowująco-infiltrującym, kanałami technologicznymi wraz z likwidacją kolizji telekomunikacyjnych i oświetleniem drogowym.
Etap 1 - 4 miesiące od dnia podpisania umowy (kanalizacją deszczowa, likwidacja kolizji telekomunikacyjnych, kanał technologiczny);
Etap 2 - 8 miesięcy od dnia podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 5094250,02 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. 2 - Budowa i przebudowa dróg gminnych nr 006015F w Radomi – Wrzosowa, która obejmuje budowę i przebudowę drogi gminnej oraz chodnika w ulicy Wrzosowej, budowę kanalizacji deszczowej i oświetlenia drogowego, budowę kanałów technologicznych wraz z usunięciem kolizji sieci telekomunikacyjnych. Ponadto zakres obejmuje budowę odcinka sieci kanalizacji deszczowej w ul. Zielonej oraz przebudowę rowu otwartego kanalizacji deszczowej w ul. Seledynowej na długości 120m.
Zakres budowy odcinka kanalizacji deszczowej w ul. Zielonej obejmuje budowę sieci od studni nr D-46 do wlotu rowu w ul. Seledynowej, bez budowy studzienek ściekowych.
Przebudowa rowu w ul. Seledynowej zawarta jest od km 0+428 do km 0+552 i obejmuje wykonanie następujących robót:
a) uformowanie dna i ścian zgodnie z przekrojami normalnymi rowu,
b) oczyszczenie rowu z namułu,
c) wykonanie przepustu fi 500 w km 0+428 – km 0+434 wraz ze ściankami czołowymi,
d) umocnienie wylotu do rowu kan. deszczowej z ulicy Zielonej z kostki betonowej na podbudowie betonowej,
e) wyłożenie dna rowu narzutem kamiennym.
Zakres przebudowy rowu nie obejmuje umocnienie ścian i dna rowu geowłókniną, kostką betonową, płytami ażurowymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 1525848,26 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po dokonaniu otwarcia ofert Zamawiający stwierdził, że w terminie składania ofert wskazanym w ogłoszeniu o zamówieniu oferty złożyło dwóch wykonawców. Jak wynika z informacji z otwarcia ofert, ofertą z najniższą ceną okazała się oferta złożona przez Trans Oder-Plus S.C. Piotr Opadczyk, Paweł Opadczyk , w której wykonawca zaproponował za wykonanie zamówienia cenę 6.274.939,23 zł brutto. Zauważyć również należy, że Zamawiający, działając w oparciu o art. 222 ust. 4 PZP, przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego Postępowania informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 3.500.000,00 zł brutto. Zgodnie natomiast z art. 255 pkt 3 PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Biorąc pod uwagę powyżej wskazane okoliczności faktyczne i prawne stwierdzić trzeba, że cena oferty z najniższą ceną w Postępowaniu przewyższa znacząco kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Z uwagi zaś na fakt, że Zamawiający nie ma możliwości, by zwiększyć kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, Postępowanie należało unieważnić.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6274939,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6571329,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1623631,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2468169,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1623631,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Remontowo – Drogowe „CAPRI – bit” Eugeniusz Weiss

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 973 000 39 55

7.3.3) Ulica: Foluszowa 108F

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-786

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1623631,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.