eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskUsługi kompleksowej organizacji pięciu spotkań na terenie województwa pomorskiego tj. w Gdańsku i w Słupsku.



Ogłoszenie z dnia 2025-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi kompleksowej organizacji pięciu spotkań na terenie województwa pomorskiego tj. w Gdańsku i w Słupsku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192035191

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podwale Przedmiejskie

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-824

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wup.gdansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupgdansk.praca.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73d64d07-7da3-480b-858a-13d3c1ba9fc7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi kompleksowej organizacji pięciu spotkań na terenie województwa pomorskiego tj. w Gdańsku i w Słupsku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73d64d07-7da3-480b-858a-13d3c1ba9fc7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00257594

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Źródłem finansowania wynagrodzenia określonego w Umowie są środki finansowe projektu pt. „Pomorska Pracownia Rozwoju Umiejętności Publicznych Służb Zatrudnienia” realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00203188

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZP/332/77-7/AL/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 134926,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej organizacji pięciu spotkań o charakterze warsztatowym w okresie czerwiec-grudzień 2025 roku na terenie województwa pomorskiego w ramach projektu realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku pn. „Pomorska Pracownia Rozwoju Umiejętności Publicznych Służb Zatrudnienia” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021 – 2027, w ramach Priorytetu 5 Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza (EFS+), Działania 5.3. Modernizacja instytucji rynku pracy dla pracowników Powiatowych Urzędów Pracy z województwa pomorskiego, Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku oraz przedstawicieli instytucji i partnerów rynku pracy.

Spotkania warsztatowe mają na celu wzmocnienie efektywności wykorzystania dostępnych środków publicznych na realizację aktywnej polityki rynku pracy w województwie. Tematyką spotkań będą m.in. zmieniające się trendy na rynku pracy, kierunki rozwoju gospodarki, prognozowanie przyszłych zmian i kształcenie ustawiczne w regionie.

Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia: noclegu, wyżywienia, sali wraz z zapleczem technicznym, zestawów biurowych oraz Moderatora/Eksperta.

Opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55100000-1 - Usługi hotelarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116181,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116181,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TARRAYA SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792413660

7.3.3) Ulica: GŁOGOWSKA 108/6

7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ

7.3.5) Kod pocztowy: 60-263

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116181,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.