eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kańczuga › Dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W KAŃCZUDZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180965462

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętej Barbary 18

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk.spzoo@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk-kanczuga.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.zgk.kanczuga.biuletyn.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka komunalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5fe7066-f6c1-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257556

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229059/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.ZGK.03.2022.WS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w 2023 roku do obiektów dla których płatnikiem [Zamawiającym] jest Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Kańczudze, ul. Św. Barbary 18, 37-220 Kańczuga, NIP: 7941819351.

Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych:
a) w ustawie - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 755 ze zm.),
b) przepisach wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r., Nr 93, poz. 623),
c) Taryfie dla energii elektrycznej sprzedawcy,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym lista punktów poboru energii został zawarty w załączniku nr 1a - do SWZ.

Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy w taryfie C11 - 347 338 kWh
Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy w taryfie C12A strefa szczytowa – 64 015,00 kWh
Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy w taryfie C12A strefa pozaszczytowa – 203 263,00 kWh
Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy w taryfie C12B strefa dzienna – 6 122,00 kWh
Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy w taryfie C12B strefa nocna – 2 650,00 kWh

Ilości podane wyżej są ilościami szacunkowymi, w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianej energii elektrycznej jak i jej zwiększenia. Minimalna wielkość dostaw szacuje się na poziomie 75 % określonych wartości. Zamawiający zobowiązany jest do uregulowania wszelkich należności za dostarczoną energię.

Dodatkowe informacje:
1) Wykonawca składając ofertę musi posiadać zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie Zamawiającego.
2) Zamawiający oświadcza, że posiada zawartą umowę z PGE Dystrybucja S.A. na świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej. Wszystkie PPE są przyłączone do sieci OSD o którym mowa powyżej. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy odbiorcą energii elektrycznej a OSD.
3) Okres rozliczeniowy dla poszczególnych PPE ustala się jako miesięczny lub dwumiesięczny.
4) Wymagany okres płatności faktur – do 30 dni.
5) Zamawiający dysponuje tytułem prawnym do obiektów ujętych w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6) Zamawiający nie posiada koncesji na wytwarzanie, obrót, przesyłanie lub dystrybucję energii elektrycznej, wydanej przez Prezesa URE. Zamawiający nie jest płatnikiem podatku akcyzowego.
7) Na wykazane PPE nie zostały zawarte umowy dotyczącą rozliczenia energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji.
8) Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia umów drogą korespondencyjną.
9) Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa do zgłoszenia w imieniu Zamawiającego zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej do OSD oraz wykonania czynności niezbędnych do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy u OSD według wzoru stosowanego powszechnie przez Wykonawcę. Wszystkie obecnie obowiązujące umowy zawarte są na czas określony, ich wygaśnięcie następuje z dniem 31.12.2022 roku, nie wymagają wypowiadania. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania wszystkich czynności tak aby poszczególne punkty wykazane w załącznikach były przypisane wskazanym płatnikom.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu Zamawiający otrzymał 9 ofert. Wartość oferty z najniższą ceną wynosiła 1 176 571,77 zł. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 500 000,00 zł, Zamawiający nie może w chwili obecnej zwiększyć tej kwoty do wartości oferty najkorzystniejszej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.