Ogłoszenie z dnia 2025-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00247938/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby projektu: „Zwiększenie cyberbezpieczeństwa
Gminy Miasto Lubartów” (cz. I i cz. II)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lubartów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019388
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 12
1.5.2.) Miejscowość: Lubartów
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 8552273
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@umlubartow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd3c8ec2-6003-45bb-9ea2-f63134a9eb231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby projektu: „Zwiększenie cyberbezpieczeństwaGminy Miasto Lubartów” (cz. I i cz. II)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd3c8ec2-6003-45bb-9ea2-f63134a9eb23
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00257013
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022928/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup sprzętu komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Cyber-bezpieczny samorząd” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V - Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 - Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00247938
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.38.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Dostawa sprzętu wyposażenia serwerowni i usługi instalacyjne:A. Dostawa:
a) Komputer-serwer rack – 2 szt.,
b) Moduł dyskowy do serwerów rack– 1 szt.,
c) Serwerowy system operacyjny – 4 szt.,
d) Licencje dostępowe użytkowników do serwerowych systemów operacyjnych – 50 szt.,
e) Zasilacz awaryjny UPS rack do serwerów – 2 szt.,
f) Zasilacz awaryjny UPS do stacji roboczych – 50 szt.,
g) Przełącznik sieciowy rack– 2 szt..
B. Usługi:
a) Instalacja w szafie rack i uruchomienie: serwerów, macierzy, switch-y, UPS-ów i serwerów NAS;
b) Konfiguracja wirtualnego środowiska:
- instalacja i konfiguracja środowiska wirtualizacyjnego na dwóch dostarczonych maszynach fizycznych,
- instalacja i konfiguracja 4 zakupionych systemów operacyjnych na każdym środowisku wirtualizacyjnym (razem 8),
c) Przeniesienie (migracja) kontrolera domeny z istniejącego serwera Windows Serwer 2012 do nowych kontrolerów domeny (podstawowego i zapasowego).
d) Uruchomienie i skonfigurowanie środowiska kopii zapasowych dla utworzonego środowiska wirtualnego w oparciu o serwer NAS.
Przedmiot zamówienia w zakresie I części opisany jest w Załączniku nr 8 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część I
4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48214000-1 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
37453300-1 - Dyski
72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej
4.5.5.) Wartość części: 204160,84 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu komputerowego:a) Serwer NAS rack – 9 szt.,
b) Dysk twardy NAS 6TB – 72 szt.,
c) Dysk twardy NAS 12TB – 8 szt.
Przedmiot zamówienia w zakresie II części opisany jest w Załączniku nr 9 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część II
4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 122060,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dokumentach postępowania (Ogłoszeniu o zamówieniu, SWZ, Wzorach umowy, OPZ) omyłkowo zamieszczono niewłaściwe źródło dofinansowania realizacji zamówienia ze środków UE, co mogłoby skutkować utratą części lub całości uzyskanych środków, zatem dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dokumentach postępowania (Ogłoszeniu o zamówieniu, SWZ, Wzorach umowy, OPZ) omyłkowo zamieszczono niewłaściwe źródło dofinansowania realizacji zamówienia ze środków UE, co mogłoby skutkować utratą części lub całości uzyskanych środków, zatem dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla inwestycji drogowych Gminy Miasto Lubartów (części I-VI)
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Lubartowie na rok 2025-2026
- Dostawa, instalacja, konfiguracja i wdrożenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby projektu: "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Miasto Lubartów" (część I i część II)
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1559 L na terenie gminy Serniki o długości około 11,8 km - dokumentacja projektowa
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie ogrodów deszczowych oraz zaplanowanie rozwiązań przechwytujących wodę deszczową na zielonych terenach rekreacyjno-sportowych Lubartowa
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Firlej"
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Bolesławiec wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd" (2 części)
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Świedziebnia w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn.: Cyberbezpieczna Gmina Cewice realiz w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd dofinansowanego z UE z EFRR w ramach FERC 2021-2027 (FERC).
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.