eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SławnoŚwiadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dodatkowych w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno



Ogłoszenie z dnia 2025-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dodatkowych w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sławno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: I Pułku Ułanów 11

1.5.2.) Miejscowość: Sławno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 810 75 26

1.5.8.) Numer faksu: +48 59 810 75 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaslawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.slawno.ibip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc77f299-a118-4271-949d-cf2ade0c282a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dodatkowych w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc77f299-a118-4271-949d-cf2ade0c282a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00256899

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027293/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zajęcia podnoszące kompetencje w ramach projektu – Gmina Sławno przykładem dobrych praktyk w zakresie wsparcia rodziny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Niniejsze zamówienie współfinansowane jest ze środków EFS + oraz budżetu państwa w ramach RP Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027, Priorytet FEPZ.06 Fundusze Europejskie na rzecz aktywnego Pomorza Zachodniego, Działanie FEPZ.06.22: Kompleksowe wsparcie na rzecz rodziny typ 1-5 w związku z realizacją projektu „Gmina Sławno przykładem dobrych praktyk w zakresie wsparcia rodziny”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00190116

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPOP.271.16.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 521899,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dodatkowych w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno w ramach realizacji projektu „Gmina Sławno przykładem dobrych praktyk w zakresie wsparcia rodziny”
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na cztery części:
1) Część nr 1 – „Zajęcia podnoszące kompetencje kulturowej i międzykulturowej wrażliwości i ekspresji oraz myślenia krytycznego w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno”;
2) Część nr 2 – „Zajęcia podnoszące kompetencje kulturowej i międzykulturowej wrażliwości i ekspresji oraz myślenia krytycznego w filiach Gminnego Punktu Wsparcia Rodziny”;
3) Część nr 3 – „Zajęcia podnoszące kompetencje dotyczące umiejętności w zakresie aktywnej postawy obywatelskiej w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno”;
4) Część nr 4 – „Zajęcia podnoszące kompetencje dotyczące umiejętności w zakresie aktywnej postawy obywatelskiej w filiach Gminnego Punktu Wsparcia Rodziny”.
3. CZĘŚĆ 1 – Zajęcia podnoszące kompetencje kulturowej i międzykulturowej wrażliwości i ekspresji oraz myślenia krytycznego w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno:
1) Zajęcia będą odbywać się pod wskazanymi niżej adresami:
a) Radosław 21a, 76-100 Sławno,
b) Żukowo 65, 76-100 Sławno,
c) Łętowo 40, 76-100 Sławno,
d) Noskowo 40a, 76-100 Sławno,
e) Sławsko 11a, 76-100 Sławno,
f) Stary Kraków 35a, 76-100 Sławno,
g) Warszkówko 26, 76-100 Sławno,
h) Wrześnica 111, 76-100 Sławno.
2) Zajęcia będą prowadzone w wymiarze 1088 godzin (45 min.) od dnia podpisania umowy do końca czerwca 2027 roku, dla maksymalnie 15 osób w każdej placówce z wyjątkiem placówki w Żukowie (maksymalnie 30 osób).
3) Zajęcia będą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 12.30 – 19.30 dostosowanych do godzin otwarcia placówek, z zastrzeżeniem, że w dni wolne od nauki szkolnej godziny mogą ulec zmianie (08.00 – 19.30), w wymiarze średnio 5 godzin miesięcznie w każdej placówce.
4) Zajęcia powinny być dostosowane do wieku i możliwości uczestników.
5) Program zajęć ma obejmować założenia związane z rozumieniem sposobów kreatywnego wyrażania i wymiany pomysłów oraz znaczeń w różnych kulturach za pomocą różnych rodzajów sztuki i form kulturalnych oraz poszanowaniem tego procesu. Uczestnicy zajęć mają angażować się w rozwój i wyrażanie, na różne sposoby i w wielu kontekstach, własnych pomysłów oraz poczucie własnego miejsca i roli w społeczeństwie. Konieczne jest wskazanie uczestnikom ważnej roli bezpośredniej komunikacji międzyludzkiej bez udziału technologii. Zajęcia mają podnieść świadomość uczestników o potrzebach w zakresie komunikatywności, motywacji, wiary we własne możliwości (pokonanie tremy, wstydu), poznać znaczenie twórczego wyrażania idei, doświadczeń i uczuć za pośrednictwem szeregu środków wyrazu, wyjść poza świat cyfrowy, nabyć umiejętności bezpośredniej komunikacji, podnieść poziom wrażliwości, rozwinąć umiejętności myślenia krytycznego.
6) Niezwłocznie po podpisaniu umowy należy przedłożyć program zajęć kierownikowi świetlicy w celu jego zatwierdzenia.
4. Dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest do:
a) opracowania harmonogramu zajęć i uzgodnienia go z kierownikiem świetlicy/kierownikiem GOPS w Sławnie (kierownik zatwierdza harmonogram w formie pisemnej),
b) dotarcia we własnym zakresie na zajęcia w terminach ustalonych harmonogramem,
c) opracowania programu zajęć i przedłożenia go do akceptacji kierownikowi świetlicy,
d) niezwłocznego poinformowania w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w przedłożonym harmonogramie, o którym mowa w pkt a,
e) bieżącego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zajęć (np. dziennik zajęć). Ponadto przygotowanie dokumentacji związanej z nabyciem kompetencji, zgodnie z zasadami ich weryfikowania i potwierdzania, tj.:
a) ETAP I – Zakres –wskazanie grupy docelowej do objęcia wsparciem oraz wybranie zakresu tematycznego wsparcia, który będzie poddany ocenie,
b) ETAP II – Wzorzec – będzie musiał zostać określony najpóźniej przed rozpoczęciem danej formy wsparcia i zrealizowany wg. standardu wymagań, tj. efektów uczenia się (które osiągną uczestnicy w wyniku przeprowadzonych działań). Same efekty uczenia się jak i informacje na temat kryteriów i metod weryfikacji tych efektów muszą zostać określone minimum w programie wsparcia,
c) ETAP III – Ocena – przeprowadzenie weryfikacji na podstawie kryteriów opisanych we Wzorcu (etap II) po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie, przy zachowaniu rozdzielności funkcji pomiędzy procesem kształcenia i walidacji (walidacja jest prowadzona np. przez zewnętrzny podmiot w stosunku do instytucji szkoleniowej lub w jednej instytucji szkoleniowej proces walidacji jest prowadzony przez inną osobę aniżeli proces kształcenia). Przykładowe metody walidacji efektów uczenia się, to między innymi:
 bilans kompetencji (metoda szczególnie przydatna podczas identyfikowania i dokumentowania efektów uczenia się);
 test teoretyczny (pre test i post test);
 egzamin;
 wywiad swobodny (udokumentowany);
 wywiad ustrukturyzowany (udokumentowany);
 analiza dowodów i deklaracji;
d) ETAP IV – Porównanie – porównanie uzyskanych wyników etapu III (ocena) z przyjętymi wymaganiami (określonymi na etapie II efektami uczenia się) po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie.
Nabyte kompetencje muszą być potwierdzone odpowiednim dokumentem i każdorazowo powinny być weryfikowane poprzez odpowiednie sprawdzenia przyswojonej wiedzy czy kompetencji uczestnika projektu. Minimalny zakres dokumentu powinien zawierać następujące informacje:
 dane organizatora
 dane uczestnika
 informację na temat uzyskanych efektów uczenia,
 liczbę godzin zrealizowanego szkolenia/wsparcia,
 temat i zakres wsparcia,
 datę rozpoczęcia udziału we wsparciu,
 datę zakończenia udziału we wsparciu,
 datę wystawienia dokumentu.
f) umożliwienia prowadzenia monitoringu realizowanych zajęć,
g) prowadzenia bieżącej współpracy z kierownikiem świetlicy/kierownikiem GOPS w Sławnie, koordynatorem projektu, wychowawcami w placówkach wsparcia dziennego,
h) informowania i zgłaszania kierownikowi świetlicy/kierownikowi GOPS w Sławnie wszelkich nieprawidłowości, problemów związanych z realizacją zajęć,
i) dbania o sprzęt i pomoce dydaktyczne zapewnione na potrzeby prowadzenia zajęć w ramach projektu,
j) zwrotu otrzymanych pomocy dydaktycznych niezwłocznie po zakończeniu zajęć, nie później niż w ostatnim dniu trwania umowy,
k) zapewnienia nadzoru w czasie trwania zajęć nad przekazanymi pomocami dydaktycznymi,
l) prowadzenia dokumentacji rozliczeniowej określonej przez Zamawiającego,
m) przekazania kierownikowi świetlicy/kierownikowi GOPS w Sławnie całej dokumentacji wytworzonej w ramach realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu, niezwłocznie po zakończeniu zajęć, nie później niż w ostatnim dniu trwania umowy,
n) poinformowania Uczestników o realizacji zajęć w ramach Projektu „Gmina Sławno przykładem dobrych praktyk w zakresie wsparcia rodziny” współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021 – 2027 oraz budżetu państwa; Priorytet – FEPZ.06.00; Działanie FEPZ.06.22: Kompleksowe wsparcie na rzecz rodziny typ 1-5,
o) zapoznania się z obowiązującymi wytycznymi i przepisami prawa dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021 – 2027 i ich przestrzegania przez cały okres trwania umowy.
2) Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty dotyczące osób bezpośrednio prowadzących zajęcia:
a) dokumenty potwierdzające wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikat/zaświadczenie/inny dokument umożliwiający przeprowadzenie zajęć, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia;
b) dokumenty potwierdzające min. dwuletnie doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie, o której mowa w opisie przedmiotu zamówienia;
c) oświadczenie o braku pozbawienia, ograniczenia lub zawieszenia władzy rodzicielskiej;
d) oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego (w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego);
e) oświadczenie potwierdzające, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za przestępstwo na tle seksualnym;
f) kopia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
g) zgody na wykorzystanie wizerunku.
3) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób prowadzących zajęcia na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten nie dotyczy Wykonawców, którzy sami będą prowadzić zajęcia.
4) W związku z powyższym wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić pisemne oświadczenie w zakresie określonym w ust. 4 pkt. 3. W odniesieniu do podwykonawców lub dalszych podwykonawców pisemne oświadczenie podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, w zakresie określonym w ust. 4 pkt. 3, należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
5) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu oświadczenia potwierdzające zatrudnienie osób, objętych klauzulą wskazaną w ust. 4 pkt. 3, przy realizacji zamówienia oraz poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę tych osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 136000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dodatkowych w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno w ramach realizacji projektu „Gmina Sławno przykładem dobrych praktyk w zakresie wsparcia rodziny”
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na cztery części:
1) Część nr 1 – „Zajęcia podnoszące kompetencje kulturowej i międzykulturowej wrażliwości i ekspresji oraz myślenia krytycznego w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno”;
2) Część nr 2 – „Zajęcia podnoszące kompetencje kulturowej i międzykulturowej wrażliwości i ekspresji oraz myślenia krytycznego w filiach Gminnego Punktu Wsparcia Rodziny”;
3) Część nr 3 – „Zajęcia podnoszące kompetencje dotyczące umiejętności w zakresie aktywnej postawy obywatelskiej w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno”;
4) Część nr 4 – „Zajęcia podnoszące kompetencje dotyczące umiejętności w zakresie aktywnej postawy obywatelskiej w filiach Gminnego Punktu Wsparcia Rodziny”.
3. CZĘŚĆ 2 – Zajęcia podnoszące kompetencje kulturowej i międzykulturowej wrażliwości i ekspresji oraz myślenia krytycznego w filiach Gminnego Punktu Wsparcia Rodziny:
1) Zajęcia będą odbywać się pod wskazanymi niżej adresami:
a) Kwasowo 1c, 76-100 Sławno,
b) Smardzewo 32, 76-100 Sławno,
c) Tychowo 23a, 76-100 Sławno.
2) Zajęcia będą prowadzone w wymiarze 408 godzin (45 min.) od dnia podpisania umowy do końca czerwca 2027 roku.
3) Zajęcia będą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 12.30 – 19.30 dostosowanych do godzin otwarcia placówek, z zastrzeżeniem, że w dni wolne od nauki szkolnej godziny mogą ulec zmianie (08.00 – 19.30), w wymiarze średnio 5 godzin miesięcznie w każdej placówce.
4) Zajęcia powinny być dostosowane do wieku i możliwości uczestników.
5) Program zajęć ma obejmować założenia związane z rozumieniem sposobów kreatywnego wyrażania i wymiany pomysłów oraz znaczeń w różnych kulturach za pomocą różnych rodzajów sztuki i form kulturalnych oraz poszanowaniem tego procesu. Uczestnicy zajęć mają angażować się w rozwój i wyrażanie, na różne sposoby i w wielu kontekstach, własnych pomysłów oraz poczucie własnego miejsca i roli w społeczeństwie. Konieczne jest wskazanie uczestnikom ważnej roli bezpośredniej komunikacji międzyludzkiej bez udziału technologii. Zajęcia mają podnieść świadomość uczestników o potrzebach w zakresie komunikatywności, motywacji, wiary we własne możliwości (pokonanie tremy, wstydu), poznać znaczenie twórczego wyrażania idei, doświadczeń i uczuć za pośrednictwem szeregu środków wyrazu, wyjść poza świat cyfrowy, nabyć umiejętności bezpośredniej komunikacji, podnieść poziom wrażliwości, rozwinąć umiejętności myślenia krytycznego.
6) Niezwłocznie po podpisaniu umowy należy przedłożyć program zajęć kierownikowi GOPS w Sławnie w celu jego zatwierdzenia.
4. Dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest do:
a) opracowania harmonogramu zajęć i uzgodnienia go z kierownikiem świetlicy/kierownikiem GOPS w Sławnie (kierownik zatwierdza harmonogram w formie pisemnej),
b) dotarcia we własnym zakresie na zajęcia w terminach ustalonych harmonogramem,
c) opracowania programu zajęć i przedłożenia go do akceptacji kierownikowi świetlicy,
d) niezwłocznego poinformowania w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w przedłożonym harmonogramie, o którym mowa w pkt a,
e) bieżącego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zajęć (np. dziennik zajęć). Ponadto przygotowanie dokumentacji związanej z nabyciem kompetencji, zgodnie z zasadami ich weryfikowania i potwierdzania, tj.:
 ETAP I – Zakres –wskazanie grupy docelowej do objęcia wsparciem oraz wybranie zakresu tematycznego wsparcia, który będzie poddany ocenie,
 ETAP II – Wzorzec – będzie musiał zostać określony najpóźniej przed rozpoczęciem danej formy wsparcia i zrealizowany wg. standardu wymagań, tj. efektów uczenia się (które osiągną uczestnicy w wyniku przeprowadzonych działań). Same efekty uczenia się jak i informacje na temat kryteriów i metod weryfikacji tych efektów muszą zostać określone minimum w programie wsparcia,
 ETAP III – Ocena – przeprowadzenie weryfikacji na podstawie kryteriów opisanych we Wzorcu (etap II) po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie, przy zachowaniu rozdzielności funkcji pomiędzy procesem kształcenia i walidacji (walidacja jest prowadzona np. przez zewnętrzny podmiot w stosunku do instytucji szkoleniowej lub w jednej instytucji szkoleniowej proces walidacji jest prowadzony przez inną osobę aniżeli proces kształcenia). Przykładowe metody walidacji efektów uczenia się, to między innymi:
• bilans kompetencji (metoda szczególnie przydatna podczas identyfikowania i dokumentowania efektów uczenia się);
• test teoretyczny (pre test i post test);
• egzamin;
• wywiad swobodny (udokumentowany);
• wywiad ustrukturyzowany (udokumentowany);
• analiza dowodów i deklaracji;
 ETAP IV – Porównanie – porównanie uzyskanych wyników etapu III (ocena) z przyjętymi wymaganiami (określonymi na etapie II efektami uczenia się) po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie.
Nabyte kompetencje muszą być potwierdzone odpowiednim dokumentem i każdorazowo powinny być weryfikowane poprzez odpowiednie sprawdzenia przyswojonej wiedzy czy kompetencji uczestnika projektu. Minimalny zakres dokumentu powinien zawierać następujące informacje:
• dane organizatora
• dane uczestnika
• informację na temat uzyskanych efektów uczenia,
• liczbę godzin zrealizowanego szkolenia/wsparcia,
• temat i zakres wsparcia,
• datę rozpoczęcia udziału we wsparciu,
• datę zakończenia udziału we wsparciu,
• datę wystawienia dokumentu.
f) umożliwienia prowadzenia monitoringu realizowanych zajęć,
g) prowadzenia bieżącej współpracy z kierownikiem świetlicy/kierownikiem GOPS w Sławnie, koordynatorem projektu, wychowawcami w placówkach wsparcia dziennego,
h) informowania i zgłaszania kierownikowi świetlicy/kierownikowi GOPS w Sławnie wszelkich nieprawidłowości, problemów związanych z realizacją zajęć,
i) dbania o sprzęt i pomoce dydaktyczne zapewnione na potrzeby prowadzenia zajęć w ramach projektu,
j) zwrotu otrzymanych pomocy dydaktycznych niezwłocznie po zakończeniu zajęć, nie później niż w ostatnim dniu trwania umowy,
k) zapewnienia nadzoru w czasie trwania zajęć nad przekazanymi pomocami dydaktycznymi,
l) prowadzenia dokumentacji rozliczeniowej określonej przez Zamawiającego,
m) przekazania kierownikowi świetlicy/kierownikowi GOPS w Sławnie całej dokumentacji wytworzonej w ramach realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu, niezwłocznie po zakończeniu zajęć, nie później niż w ostatnim dniu trwania umowy,
n) poinformowania Uczestników o realizacji zajęć w ramach Projektu „Gmina Sławno przykładem dobrych praktyk w zakresie wsparcia rodziny” współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021 – 2027 oraz budżetu państwa; Priorytet – FEPZ.06.00; Działanie FEPZ.06.22: Kompleksowe wsparcie na rzecz rodziny typ 1-5,
o) zapoznania się z obowiązującymi wytycznymi i przepisami prawa dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021 – 2027 i ich przestrzegania przez cały okres trwania umowy.
2) Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty dotyczące osób bezpośrednio prowadzących zajęcia:
a) dokumenty potwierdzające wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikat/zaświadczenie/inny dokument umożliwiający przeprowadzenie zajęć, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia;
b) dokumenty potwierdzające min. dwuletnie doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie, o której mowa w opisie przedmiotu zamówienia;
c) oświadczenie o braku pozbawienia, ograniczenia lub zawieszenia władzy rodzicielskiej;
d) oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego (w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego);
e) oświadczenie potwierdzające, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za przestępstwo na tle seksualnym;
f) kopia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
g) zgody na wykorzystanie wizerunku.
3) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób prowadzących zajęcia na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten nie dotyczy Wykonawców, którzy sami będą prowadzić zajęcia.
4) W związku z powyższym wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić pisemne oświadczenie w zakresie określonym w ust. 4 pkt. 3. W odniesieniu do podwykonawców lub dalszych podwykonawców pisemne oświadczenie podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, w zakresie określonym w ust. 4 pkt. 3, należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
5) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu oświadczenia potwierdzające zatrudnienie osób, objętych klauzulą wskazaną w ust. 4 pkt. 3, przy realizacji zamówienia oraz poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę tych osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 57120,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dodatkowych w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno w ramach realizacji projektu „Gmina Sławno przykładem dobrych praktyk w zakresie wsparcia rodziny”
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na cztery części:
1) Część nr 1 – „Zajęcia podnoszące kompetencje kulturowej i międzykulturowej wrażliwości i ekspresji oraz myślenia krytycznego w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno”;
2) Część nr 2 – „Zajęcia podnoszące kompetencje kulturowej i międzykulturowej wrażliwości i ekspresji oraz myślenia krytycznego w filiach Gminnego Punktu Wsparcia Rodziny”;
3) Część nr 3 – „Zajęcia podnoszące kompetencje dotyczące umiejętności w zakresie aktywnej postawy obywatelskiej w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno”;
4) Część nr 4 – „Zajęcia podnoszące kompetencje dotyczące umiejętności w zakresie aktywnej postawy obywatelskiej w filiach Gminnego Punktu Wsparcia Rodziny”.
3. CZĘŚĆ 3 – Zajęcia podnoszące kompetencje dotyczące umiejętności w zakresie aktywnej postawy obywatelskiej w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno:
1) Zajęcia będą odbywać się pod wskazanymi niżej adresami:
a) Radosław 21a, 76-100 Sławno,
b) Żukowo 65, 76-100 Sławno,
c) Łętowo 40, 76-100 Sławno,
d) Noskowo 40a, 76-100 Sławno,
e) Sławsko 11a, 76-100 Sławno,
f) Stary Kraków 35a, 76-100 Sławno,
g) Warszkówko 26, 76-100 Sławno,
h) Wrześnica 111, 76-100 Sławno.
2) Zajęcia będą prowadzone w wymiarze 2176 godzin (45 min.) od dnia podpisania umowy do końca czerwca 2027 roku, dla maksymalnie 15 osób w każdej placówce z wyjątkiem placówki w Żukowie (maksymalnie 30 osób).
3) Zajęcia będą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 12.30 – 19.30 dostosowanych do godzin otwarcia placówek, z zastrzeżeniem, że w dni wolne od nauki szkolnej godziny mogą ulec zmianie (08.00 – 19.30), w wymiarze średnio 10 godzin miesięcznie w każdej placówce.
4) Zajęcia powinny być dostosowane do wieku i możliwości uczestników.
5) Program oparty o założenia kształtowania w uczestnikach postaw odpowiedzialnych obywateli, którzy będą w pełni uczestniczyć w życiu obywatelskim i społecznym, wzmocnienia zdolności do empatii, umiejętności wykazywania się tolerancją, porozumiewania się w różnych środowiskach, negocjacji, wyrażania i rozumienia różnych punktów widzenia, umiejętności współpracy, asertywności i prawości, zwiększenia motywacji, integracji i udostępnienie możliwości wymiany poglądów, np. poprzez organizację zajęć z wykorzystaniem rowerów czy kijków do nordic walking (korzyści pod względem funkcjonowania w społeczeństwie – zajęcia w terenie przyczynią się w znacznym stopniu do poznania środowiska naturalnego, rozwinięcia umiejętności społecznych oraz rozwoju spostrzegawczości w czasie obserwacji przyrodniczych).
6) Niezwłocznie po podpisaniu umowy należy przedłożyć program zajęć kierownikowi świetlicy w celu jego zatwierdzenia.
4. Dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest do:
a) opracowania harmonogramu zajęć i uzgodnienia go z kierownikiem świetlicy/kierownikiem GOPS w Sławnie (kierownik zatwierdza harmonogram w formie pisemnej),
b) dotarcia we własnym zakresie na zajęcia w terminach ustalonych harmonogramem,
c) opracowania programu zajęć i przedłożenia go do akceptacji kierownikowi świetlicy,
d) niezwłocznego poinformowania w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w przedłożonym harmonogramie, o którym mowa w pkt a,
e) bieżącego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zajęć (np. dziennik zajęć). Ponadto przygotowanie dokumentacji związanej z nabyciem kompetencji, zgodnie z zasadami ich weryfikowania i potwierdzania, tj.:
 ETAP I – Zakres –wskazanie grupy docelowej do objęcia wsparciem oraz wybranie zakresu tematycznego wsparcia, który będzie poddany ocenie,
 ETAP II – Wzorzec – będzie musiał zostać określony najpóźniej przed rozpoczęciem danej formy wsparcia i zrealizowany wg. standardu wymagań, tj. efektów uczenia się (które osiągną uczestnicy w wyniku przeprowadzonych działań). Same efekty uczenia się jak i informacje na temat kryteriów i metod weryfikacji tych efektów muszą zostać określone minimum w programie wsparcia,
 ETAP III – Ocena – przeprowadzenie weryfikacji na podstawie kryteriów opisanych we Wzorcu (etap II) po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie, przy zachowaniu rozdzielności funkcji pomiędzy procesem kształcenia i walidacji (walidacja jest prowadzona np. przez zewnętrzny podmiot w stosunku do instytucji szkoleniowej lub w jednej instytucji szkoleniowej proces walidacji jest prowadzony przez inną osobę aniżeli proces kształcenia). Przykładowe metody walidacji efektów uczenia się, to między innymi:
• bilans kompetencji (metoda szczególnie przydatna podczas identyfikowania i dokumentowania efektów uczenia się);
• test teoretyczny (pre test i post test);
• egzamin;
• wywiad swobodny (udokumentowany);
• wywiad ustrukturyzowany (udokumentowany);
• analiza dowodów i deklaracji;
 ETAP IV – Porównanie – porównanie uzyskanych wyników etapu III (ocena) z przyjętymi wymaganiami (określonymi na etapie II efektami uczenia się) po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie.
Nabyte kompetencje muszą być potwierdzone odpowiednim dokumentem i każdorazowo powinny być weryfikowane poprzez odpowiednie sprawdzenia przyswojonej wiedzy czy kompetencji uczestnika projektu. Minimalny zakres dokumentu powinien zawierać następujące informacje:
• dane organizatora
• dane uczestnika
• informację na temat uzyskanych efektów uczenia,
• liczbę godzin zrealizowanego szkolenia/wsparcia,
• temat i zakres wsparcia,
• datę rozpoczęcia udziału we wsparciu,
• datę zakończenia udziału we wsparciu,
• datę wystawienia dokumentu.
f) umożliwienia prowadzenia monitoringu realizowanych zajęć,
g) prowadzenia bieżącej współpracy z kierownikiem świetlicy/kierownikiem GOPS w Sławnie, koordynatorem projektu, wychowawcami w placówkach wsparcia dziennego,
h) informowania i zgłaszania kierownikowi świetlicy/kierownikowi GOPS w Sławnie wszelkich nieprawidłowości, problemów związanych z realizacją zajęć,
i) dbania o sprzęt i pomoce dydaktyczne zapewnione na potrzeby prowadzenia zajęć w ramach projektu,
j) zwrotu otrzymanych pomocy dydaktycznych niezwłocznie po zakończeniu zajęć, nie później niż w ostatnim dniu trwania umowy,
k) zapewnienia nadzoru w czasie trwania zajęć nad przekazanymi pomocami dydaktycznymi,
l) prowadzenia dokumentacji rozliczeniowej określonej przez Zamawiającego,
m) przekazania kierownikowi świetlicy/kierownikowi GOPS w Sławnie całej dokumentacji wytworzonej w ramach realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu, niezwłocznie po zakończeniu zajęć, nie później niż w ostatnim dniu trwania umowy,
n) poinformowania Uczestników o realizacji zajęć w ramach Projektu „Gmina Sławno przykładem dobrych praktyk w zakresie wsparcia rodziny” współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021 – 2027 oraz budżetu państwa; Priorytet – FEPZ.06.00; Działanie FEPZ.06.22: Kompleksowe wsparcie na rzecz rodziny typ 1-5,
o) zapoznania się z obowiązującymi wytycznymi i przepisami prawa dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021 – 2027 i ich przestrzegania przez cały okres trwania umowy.
2) Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty dotyczące osób bezpośrednio prowadzących zajęcia:
a) dokumenty potwierdzające wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikat/zaświadczenie/inny dokument umożliwiający przeprowadzenie zajęć, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia;
b) dokumenty potwierdzające min. dwuletnie doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie, o której mowa w opisie przedmiotu zamówienia;
c) oświadczenie o braku pozbawienia, ograniczenia lub zawieszenia władzy rodzicielskiej;
d) oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego (w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego);
e) oświadczenie potwierdzające, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za przestępstwo na tle seksualnym;
f) kopia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
g) zgody na wykorzystanie wizerunku.
3) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób prowadzących zajęcia na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten nie dotyczy Wykonawców, którzy sami będą prowadzić zajęcia.
4) W związku z powyższym wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić pisemne oświadczenie w zakresie określonym w ust. 4 pkt. 3. W odniesieniu do podwykonawców lub dalszych podwykonawców pisemne oświadczenie podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, w zakresie określonym w ust. 4 pkt. 3, należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
5) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu oświadczenia potwierdzające zatrudnienie osób, objętych klauzulą wskazaną w ust. 4 pkt. 3, przy realizacji zamówienia oraz poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę tych osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 217600,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dodatkowych w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno w ramach realizacji projektu „Gmina Sławno przykładem dobrych praktyk w zakresie wsparcia rodziny”
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na cztery części:
1) Część nr 1 – „Zajęcia podnoszące kompetencje kulturowej i międzykulturowej wrażliwości i ekspresji oraz myślenia krytycznego w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno”;
2) Część nr 2 – „Zajęcia podnoszące kompetencje kulturowej i międzykulturowej wrażliwości i ekspresji oraz myślenia krytycznego w filiach Gminnego Punktu Wsparcia Rodziny”;
3) Część nr 3 – „Zajęcia podnoszące kompetencje dotyczące umiejętności w zakresie aktywnej postawy obywatelskiej w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno”;
4) Część nr 4 – „Zajęcia podnoszące kompetencje dotyczące umiejętności w zakresie aktywnej postawy obywatelskiej w filiach Gminnego Punktu Wsparcia Rodziny”.
3. CZĘŚĆ 4 – Zajęcia podnoszące kompetencje dotyczące umiejętności w zakresie aktywnej postawy obywatelskiej w filiach Gminnego Punktu Wsparcia Rodziny:
1) Zajęcia będą odbywać się pod wskazanymi niżej adresami:
a) Kwasowo 1c, 76-100 Sławno,
b) Smardzewo 32, 76-100 Sławno,
c) Tychowo 23a, 76-100 Sławno.
2) Zajęcia będą prowadzone w wymiarze 816 godzin (45 min.) od dnia podpisania umowy do końca czerwca 2027 roku.
3) Zajęcia będą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 12.30 – 19.30 dostosowanych do godzin otwarcia placówek, z zastrzeżeniem, że w dni wolne od nauki szkolnej godziny mogą ulec zmianie (08.00 – 19.30), w wymiarze średnio 10 godzin miesięcznie w każdej placówce.
4) Zajęcia powinny być dostosowane do wieku i możliwości uczestników.
5) Program oparty o założenia kształtowania w uczestnikach postaw odpowiedzialnych obywateli, którzy będą w pełni uczestniczyć w życiu obywatelskim i społecznym, wzmocnienia zdolności do empatii, umiejętności wykazywania się tolerancją, porozumiewania się w różnych środowiskach, negocjacji, wyrażania i rozumienia różnych punktów widzenia, umiejętności współpracy, asertywności i prawości, zwiększenia motywacji, integracji i udostępnienie możliwości wymiany poglądów, np. poprzez organizację zajęć z wykorzystaniem rowerów czy kijków do nordic walking (korzyści pod względem funkcjonowania w społeczeństwie – zajęcia w terenie przyczynią się w znacznym stopniu do poznania środowiska naturalnego, rozwinięcia umiejętności społecznych oraz rozwoju spostrzegawczości w czasie obserwacji przyrodniczych).
6) Niezwłocznie po podpisaniu umowy należy przedłożyć program zajęć kierownikowi GOPS w Sławnie w celu jego zatwierdzenia.
4. Dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest do:
a) opracowania harmonogramu zajęć i uzgodnienia go z kierownikiem świetlicy/kierownikiem GOPS w Sławnie (kierownik zatwierdza harmonogram w formie pisemnej),
b) dotarcia we własnym zakresie na zajęcia w terminach ustalonych harmonogramem,
c) opracowania programu zajęć i przedłożenia go do akceptacji kierownikowi świetlicy,
d) niezwłocznego poinformowania w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w przedłożonym harmonogramie, o którym mowa w pkt a,
e) bieżącego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zajęć (np. dziennik zajęć). Ponadto przygotowanie dokumentacji związanej z nabyciem kompetencji, zgodnie z zasadami ich weryfikowania i potwierdzania, tj.:
 ETAP I – Zakres –wskazanie grupy docelowej do objęcia wsparciem oraz wybranie zakresu tematycznego wsparcia, który będzie poddany ocenie,
 ETAP II – Wzorzec – będzie musiał zostać określony najpóźniej przed rozpoczęciem danej formy wsparcia i zrealizowany wg. standardu wymagań, tj. efektów uczenia się (które osiągną uczestnicy w wyniku przeprowadzonych działań). Same efekty uczenia się jak i informacje na temat kryteriów i metod weryfikacji tych efektów muszą zostać określone minimum w programie wsparcia,
 ETAP III – Ocena – przeprowadzenie weryfikacji na podstawie kryteriów opisanych we Wzorcu (etap II) po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie, przy zachowaniu rozdzielności funkcji pomiędzy procesem kształcenia i walidacji (walidacja jest prowadzona np. przez zewnętrzny podmiot w stosunku do instytucji szkoleniowej lub w jednej instytucji szkoleniowej proces walidacji jest prowadzony przez inną osobę aniżeli proces kształcenia). Przykładowe metody walidacji efektów uczenia się, to między innymi:
• bilans kompetencji (metoda szczególnie przydatna podczas identyfikowania i dokumentowania efektów uczenia się);
• test teoretyczny (pre test i post test);
• egzamin;
• wywiad swobodny (udokumentowany);
• wywiad ustrukturyzowany (udokumentowany);
• analiza dowodów i deklaracji;
 ETAP IV – Porównanie – porównanie uzyskanych wyników etapu III (ocena) z przyjętymi wymaganiami (określonymi na etapie II efektami uczenia się) po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie.
Nabyte kompetencje muszą być potwierdzone odpowiednim dokumentem i każdorazowo powinny być weryfikowane poprzez odpowiednie sprawdzenia przyswojonej wiedzy czy kompetencji uczestnika projektu. Minimalny zakres dokumentu powinien zawierać następujące informacje:
• dane organizatora
• dane uczestnika
• informację na temat uzyskanych efektów uczenia,
• liczbę godzin zrealizowanego szkolenia/wsparcia,
• temat i zakres wsparcia,
• datę rozpoczęcia udziału we wsparciu,
• datę zakończenia udziału we wsparciu,
• datę wystawienia dokumentu.
f) umożliwienia prowadzenia monitoringu realizowanych zajęć,
g) prowadzenia bieżącej współpracy z kierownikiem świetlicy/kierownikiem GOPS w Sławnie, koordynatorem projektu, wychowawcami w placówkach wsparcia dziennego,
h) informowania i zgłaszania kierownikowi świetlicy/kierownikowi GOPS w Sławnie wszelkich nieprawidłowości, problemów związanych z realizacją zajęć,
i) dbania o sprzęt i pomoce dydaktyczne zapewnione na potrzeby prowadzenia zajęć w ramach projektu,
j) zwrotu otrzymanych pomocy dydaktycznych niezwłocznie po zakończeniu zajęć, nie później niż w ostatnim dniu trwania umowy,
k) zapewnienia nadzoru w czasie trwania zajęć nad przekazanymi pomocami dydaktycznymi,
l) prowadzenia dokumentacji rozliczeniowej określonej przez Zamawiającego,
m) przekazania kierownikowi świetlicy/kierownikowi GOPS w Sławnie całej dokumentacji wytworzonej w ramach realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu, niezwłocznie po zakończeniu zajęć, nie później niż w ostatnim dniu trwania umowy,
n) poinformowania Uczestników o realizacji zajęć w ramach Projektu „Gmina Sławno przykładem dobrych praktyk w zakresie wsparcia rodziny” współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021 – 2027 oraz budżetu państwa; Priorytet – FEPZ.06.00; Działanie FEPZ.06.22: Kompleksowe wsparcie na rzecz rodziny typ 1-5,
o) zapoznania się z obowiązującymi wytycznymi i przepisami prawa dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021 – 2027 i ich przestrzegania przez cały okres trwania umowy.
2) Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty dotyczące osób bezpośrednio prowadzących zajęcia:
a) dokumenty potwierdzające wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikat/zaświadczenie/inny dokument umożliwiający przeprowadzenie zajęć, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia;
b) dokumenty potwierdzające min. dwuletnie doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie, o której mowa w opisie przedmiotu zamówienia;
c) oświadczenie o braku pozbawienia, ograniczenia lub zawieszenia władzy rodzicielskiej;
d) oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego (w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego);
e) oświadczenie potwierdzające, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za przestępstwo na tle seksualnym;
f) kopia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
g) zgody na wykorzystanie wizerunku.
3) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób prowadzących zajęcia na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten nie dotyczy Wykonawców, którzy sami będą prowadzić zajęcia.
4) W związku z powyższym wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić pisemne oświadczenie w zakresie określonym w ust. 4 pkt. 3. W odniesieniu do podwykonawców lub dalszych podwykonawców pisemne oświadczenie podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, w zakresie określonym w ust. 4 pkt. 3, należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
5) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu oświadczenia potwierdzające zatrudnienie osób, objętych klauzulą wskazaną w ust. 4 pkt. 3, przy realizacji zamówienia oraz poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę tych osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 81600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184905,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Igor Wasiewicz-Pawlaczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932618304

7.3.3) Ulica: ul. Spacerowa 9

7.3.4) Miejscowość: Lubiszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-112

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69339,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Igor Wasiewicz-Pawlaczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932618304

7.3.3) Ulica: ul. Spacerowa 9

7.3.4) Miejscowość: Lubiszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-112

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369811,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Igor Wasiewicz-Pawlaczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932618304

7.3.3) Ulica: ul. Spacerowa 9

7.3.4) Miejscowość: Lubiszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-112

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 359040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138679,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Igor Wasiewicz-Pawlaczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932618304

7.3.3) Ulica: ul. Spacerowa 9

7.3.4) Miejscowość: Lubiszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-112

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.