Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana istniejących opraw oświetleniowych na obiektach Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego „AQUA – ZDRÓJ” Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WAŁBRZYSKIE CENTRUM SPORTOWO-REKREACYJNE "AQUA-ZDRÓJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020698864
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748488494
1.5.8.) Numer faksu: 748488494
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@aqua-zdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: aqua-zdroj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html).1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność obiektów sportowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana istniejących opraw oświetleniowych na obiektach Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego „AQUA – ZDRÓJ” Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36312781-3d58-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256851
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00042385/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Wymiana istniiejących opraw oświetleniowych na obiektach Wałbrzyckiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego Aqua - Zdrój.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienia udzielono w trybie z wolnej ręki, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 6, gdyż w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym bez negocjacji jedyna oferta, która wpłynęła w postępowaniu została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ze względu na niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia i postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2021 r., poz. 1129).
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-b242de50-2299-11ec-b885-f28f91688073
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 9/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 57500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest demontaż istniejących opraw oświetleniowych terenie Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego „AQUA – ZDRÓJ” Spółka z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu oraz montaż nowych opraw oświetleniowych Led dostarczonych przez Zamawiającego.
3. Wykonawca zdemontuje istniejące oprawy oświetleniowe w ilości 507szt. w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz zmagazynuje je w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego „AQUA – ZDRÓJ” Spółka z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu. W miejsce zdemontowanych opraw Wykonawca zamontuje nowe oprawy przekazane muprzez Zamawiającego: w ilości: 113 szt. oprawy LUGSTAR LB LED p/t 2050lm gen.2, 89 szt. LUGSTAR LB LED p/t 2700lm gen.2, 15szt. LUGSTAR LB LED p/t 5450lm gen.2 81szt. LUGCLASSIC SLIM LB LED p/t 4000lm , 95 szt. LUGCLASSIC SLIM LB LED p/t 4000lm, 20szt. MEDICA 1 LED 5400lm, 24szt. CRUISER 2 LED 10700lm, 10 szt. ATLANTYK 2.0 LEDBasic
4700 lm , 20 szt. ATLANTYK 2.0 LEDBasic 2900lm, 40 szt. POWERLUG mini LED 6000lm. Wykonawca przygotuje miejsce montażu w uzgodnieniu z dostawcą opraw. Zamawiający dostarczy niezbędne akcesoria montażowe. Wykonawca wykona podłączenie nowych opraw do istniejącej instalacji elektrycznej. W ramach umowy, w trakcie montażu Wykonawca zapewni niezbędne narzędzia do prawidłowego montażu opraw m.in. rusztowanie, podnośnik koszowy itp. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przeprowadzenia wizji lokalnej w obiekcie Zamawiającego w celu wykonania rzetelnej wyceny przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić termin wizji lokalnej z Zamawiającym. Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół. Wykonawca wykona pomiary natężenia oświetlenia w pomieszczeniach w celu sprawdzenia odpowiedniego poziomu natężenia i równomierności oświetlenia. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu protokoły z przeprowadzonych pomiarów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RED MEN CONSULTING Marcin Rudziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862797101
7.3.3) Ulica: Wieniawskiego 7
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-306
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN RUDZIŃSKI RED MEN CONSULTING MARCIN RUDZIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN RUDZIŃSKI RED MEN CONSULTING MARCIN RUDZIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-20INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa i montaż wykładziny dywanowej w pokojach i korytarzu III p Hotelu oraz w biurach Hali Widowiskowo-Sportowej Wałbrzyskiego Centrum Sportowo-Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy....
- WYKONANIE NAWIERZCHNI ORAZ ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY WRAZ Z WYKONANIEM NASADZEŃ i UTRZYMANIEM ROŚLINNOŚCI PRZY STACJI RATUNKOWEJ GOPR W KARŁOWIE
- Termomodernizacja zabytkowej Willi Daisy wraz z instalacją OZE na potrzeby Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości, Wiedzy i Edukacji w formule zaprojektuj i wybuduj
- Zakup i montaż regałów przesuwnych w budynku Oddziału ZUS w Wałbrzychu
- Nadzór autorski wraz z serwisem systemu AMMS oraz InfoMedica
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynku Oddziału ZUS w Wałbrzychu przy Pl. Grunwaldzkim 1.
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Rzerzęczyce w Gminie Kłomnice
- "Remont sali konferencyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Rypinie przy ul. Warszawskiej 38" - II postępowanie
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla pracowni Technik fotografii i multimediów
- "Adaptacja pracowni/warsztatów ZSP/BR" w ramach projektu "Bialscy uczniowie kompetentni, wykwalifikowani, aktywni zawodowo"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH (5 ZADAŃ)
- Przebudowa świetlicy wiejskiej w Sadowie w ramach realizacji zadania: "Inwestycje w kulturę na terenie miasta Biskupiec"
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.