Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00195998/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont dróg gminnych w zakresie usuwania skutków klęsk żywiołowych na terenie Gminy Skała”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKAŁA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555602
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 29
1.5.2.) Miejscowość: Skała
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-043
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skala@skala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skala.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://skala.pl/zamowienia-publiczne/remont-drog-gminnych-w-zakresie-usuwania-skutkow-klesk-zywiolowych-na-terenie-gminy-skala1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont dróg gminnych w zakresie usuwania skutków klęsk żywiołowych na terenie Gminy Skała”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6fd8c26-203a-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256850
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001653/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Remont dróg gminnych w zakresie usuwania skutków klęsk żywiołowych na terenie Gminy Skała
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195998/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GI.271.I.7.2021.AL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 723326,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi gminnej „Smardzowice Wołówka” Nr 600814K Smardzowice w km 0+000-0+610. Opis przedmiotu zamówienia w tym, zakres robót określa załącznik nr 7 do SWZ - Przedmiar robót oraz załącznik nr 8 do SWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (SST).4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 113395,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi gminnej „Minoga Borkowa” Nr 600799K w m. Minoga, Zamłynie w km 0+650-1+18. Opis przedmiotu zamówienia w tym, zakres robót określa załącznik nr 7 do SWZ - Przedmiar robót oraz załącznik nr 8 do SWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (SST).4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 115721,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi gminnej „Cianowice ul. Słoneczna” Nr 600766K w m. Cianowice w km 0+930-1+600. Opis przedmiotu zamówienia w tym, zakres robót określa załącznik nr 7 do SWZ - Przedmiar robót oraz załącznik nr 8 do SWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (SST).4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 210045,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi gminnej „Rzeplin do Kasperczyka” Nr 600805K w m. Rzeplin w km 0+280-0+620. Opis przedmiotu zamówienia w tym, zakres robót określa załącznik nr 7 do SWZ - Przedmiar robót oraz załącznik nr 8 do SWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (SST).4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 72420,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi gminnej „ Maszyce Podgóry” Nr 600817K w m. Maszyce w km 0+000-0+850. Opis przedmiotu zamówienia w tym, zakres robót określa załącznik nr 7 do SWZ - Przedmiar robót oraz załącznik nr 8 do SWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (SST).4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 211745,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188042,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251360,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188042,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. H. U. P. „Mika” Jerzy Migdał, Marcin Migdał, Rafał Migdał
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290694963
7.3.4) Miejscowość: Nasiechowice 31, Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U.P "MIKA" S.C. JERZY MIGDAŁ, MARCIN MIGDAŁ, RAFAŁ MIGDAŁ
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U.P "MIKA" S.C. JERZY MIGDAŁ, MARCIN MIGDAŁ, RAFAŁ MIGDAŁ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188042,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186324,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194408,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186324,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,WALKOR’’ Zakład Robót Drogowych i Ogólnobudowlanych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 350641280
7.3.4) Miejscowość: Bosutów, ul. Wiśniowa 28, Węgrzce
7.3.5) Kod pocztowy: 32-086
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE LUCJAN ORDYS
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE LUCJAN ORDYS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186324,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 336232,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351977,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 336232,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. H. U. P. „Mika” Jerzy, Marcin, Rafał Migdał
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290694963
7.3.4) Miejscowość: Nasiechowice 31, Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U.P "MIKA" S.C. JERZY MIGDAŁ, MARCIN MIGDAŁ, RAFAŁ MIGDAŁ
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U.P "MIKA" S.C. JERZY MIGDAŁ, MARCIN MIGDAŁ, RAFAŁ MIGDAŁ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 336232,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117932,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121675,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117932,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. H. U. P. „Mika” Jerzy, Marcin, Rafał Migdał, Nasiechowice
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290694963
7.3.4) Miejscowość: Nasiechowice 31, Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U.P "MIKA" S.C. JERZY MIGDAŁ, MARCIN MIGDAŁ, RAFAŁ MIGDAŁ
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U.P "MIKA" S.C. JERZY MIGDAŁ, MARCIN MIGDAŁ, RAFAŁ MIGDAŁ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117932,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330876,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393935,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330876,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,WALKOR’’ Zakład Robót Drogowych i Ogólnobudowlanych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 350641280
7.3.4) Miejscowość: Bosutów, ul. Wiśniowa 28, Węgrzce
7.3.5) Kod pocztowy: 32-086
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE LUCJAN ORDYS
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE LUCJAN ORDYS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330876,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI SKAŁA
- Dowóz i odwóz dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Skała wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdów w roku szkolnym 2025/2026
- Remont drogi gminnej 600782K w km od 0+000,00 - 0+300,00 w miejscowości Szczodrkowice, Powiat Krakowski, Gmina Skała
więcej: przetargi SKAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Tokarnia
- Budowa (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych o szerokości jezdni min. 4 m w miejscowości Cisew, Kalinowa.
- Remont drogi leśnej o nr inw. 672/220 na terenie leśnictwa Wąsosz
- Przebudowa drogi gminnej nr 060141C w Dolnych Wymiarach i drogi gminnej na działkach nr 126/6, 293 w Górnych Wymiarach.
- Remont nawierzchni ulic w podziale na zadania: zad.1: polegające na ułożeniu destruktu asfaltowego z dwukrotnym powierzchniowym utrwaleniem (..) zad.2: polegające na ułożeniu nakładki bitumicznej (..)
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 742 od km 38+655 do km 39+910 w m. Biały Brzeg odcinek o długości 1265 m
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.