eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO BUDYNKÓW PODKARPACKIEGO CENTRUM INNOWACJI SP. Z O.O.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO BUDYNKÓW PODKARPACKIEGO CENTRUM INNOWACJI SP. Z O.O.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368953574

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Teofila Lenartowicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-051

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 798870512

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcinn.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcinn.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pcinn/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO BUDYNKÓW PODKARPACKIEGO CENTRUM INNOWACJI SP. Z O.O.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b24f8d7d-f31a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256845

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pt.: Podkarpackie Centrum Innowacji, realizowanego w ramach Osi Priorytetowej nr 1 "Konkurencyjna i Innowacyjna Gospodarka" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00222219/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCI-6DZP.410.17.2022.DRE

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 72962,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w grupie taryfowej (C11)
w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne (Dz.U. z 2021 r. poz. 716 z późn. zm.) o łącznym szacowanym wolumenie 160 000 kWh w okresie 12 miesięcy, przeznaczonej na własne potrzeby Zamawiającego (Odbiorcy), będącego jednocześnie nabywcą końcowym w rozumieniu przepisów o podatku akcyzowym oraz odbiorcą końcowym w rozumieniu przepisów ustawy Prawo energetyczne, do punktów poboru energii zlokalizowanych przy ulicy Teofila Lenartowicza 4 i 6 w Rzeszowie, zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2. Szacunkowa ilość zamawianej energii, ma charakter jedynie orientacyjny (szacunkowy) służący do porównania złożonych ofert, w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Rzeczywista ilość dostarczonej energii elektrycznej wynikać będzie z bieżących wskazań układów pomiarowo – rozliczeniowych, każdego punktu poboru i może ulec zmniejszeniu jak i zwiększeniu w związku z rzeczywistym zużyciem energii elektrycznej. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie
w stosunku do Zamawiającego z tytułu niepobrania przewidywanej w pkt. 1 ilości energii. Rozliczenie za dostawę energii elektrycznej następować będzie w oparciu o faktyczne ilości zużytej energii elektrycznej po cenach jednostkowych określonych w Formularzu Ofertowym.
3. Przedmiot Umowy obejmuje także przeprowadzenie przez Wykonawcę wszelkich działań koniecznych do zmiany sprzedawcy energii elektrycznej, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
4. Zamawiający informuje, że udzieli Wykonawcy wszelkich pełnomocnictw oraz przekaże Wykonawcy niezbędne informacje i dokumenty po wyborze najkorzystniejszej oferty lub zawarciu umowy, w każdym przypadku, jeżeli będzie to konieczne do prawidłowej realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Zamawiający nie zawarł żadnych umów/aneksów w ramach akcji promocyjnych lojalnościowych, które uniemożliwiają zawarcie nowej umowy sprzedażowej w terminach przewidzianych w SWZ.
6. Zamawiający posiada zawartą Umowę na dystrybucję energii elektrycznej na czas nieokreślony. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) jest PGE Dystrybucja S.A. - PGE Obrót S. A., ul. 8 Marca 6, 35-959 Rzeszów.
7. OSD nadał Odbiorcy następujący kody identyfikacyjne:
8. a) PPE 480548207000009420, nr przyłącza B D1 19 1758 0, numer licznika 03508270, moc umowna 40 kW – ul. T. Lenartowicza 4;
9. b) PPE 480548107000766184, nr przyłącza B D1 19 1759 0, numer licznika 7717065, moc umowna 15 kW – ul. T. Lenartowicza 6.
10. Procedura zmiany sprzedaży będzie przeprowadzona kolejny raz. Obecnym sprzedawcą energii elektrycznej jest PGE Obrót S. A., ul. 8 Marca 6, 35-959 Rzeszów.
11. Okres wypowiedzenia obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej wynosi jeden miesiąc, umowa została zawarta na czas nieoznaczony.
12. Zamawiający zaznacza, iż obowiązującym okresem rozliczeniowym są 2 miesiące.
13. Wykonawca na etapie podpisania umowy na dostawę energii elektrycznej zobowiązany jest do posiadania aktualnej/aktywnej umowy z Operatorami Systemu Dystrybucyjnego (OSD) działającymi na terenie Miasta Rzeszowa (co najmniej na czas obowiązywania przedmiotu zamówienia),
w której OSD gwarantuje Wykonawcy świadczenie usług dystrybucji na rzecz Zamawiającego do miejsc punktów poboru.
14. Zamawiający (Odbiorca) oświadcza, że dysponuje tytułem prawnym (prawo własności) do obiektu, do którego dostarczana będzie energia elektryczna. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usługi dystrybucyjnej, która świadczona jest na podstawie odrębnej umowy
o świadczenie usług dystrybucyjnych.
15. W przypadku złożenia oferty, która będzie stanowić czyn nieuczciwej konkurencji
w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
(Dz. U. 2020 poz. 1913), w szczególności czyn polegający na utrudnianiu innym przedsiębiorcom dostępu do rynku przez działanie mające na celu wymuszenie na klientach wyboru, jako kontrahenta określonego przedsiębiorcy lub stwarzanie warunków umożliwiających podmiotom trzecim wymuszanie zakupu towaru lub usługi u określonego przedsiębiorcy, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 7 p.z.p.
16. Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne".
17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 p.z.p.
18. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pt.: Podkarpackie Centrum Innowacji, realizowanego w ramach Osi Priorytetowej nr 1 "Konkurencyjna i Innowacyjna Gospodarka" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
19. Wspólny Słownik Zamówień:
Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 – Elektryczność

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający - Podkarpackie Centrum Innowacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn.zm.), zwanej dalej ustawą Pzp., informuję o unieważnieniu postępowania pn.: „DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO BUDYNKÓW PODKARPACKIEGO CENTRUM INNOWACJI SP. Z O.O.” na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp., tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie w/w zamówienia kwotę 75 000,00 zł brutto.

Do dnia 7 lipca 2022 roku do godziny 09:00 na w/w postępowanie wpłynęło siedem ofert:
1) PGE Obrót Spółka Akcyjna, ul. 8-go Marca 6, 35-959 Rzeszów, NIP: 8130268082, oferta na łączną wartość: 470 352,00 zł brutto
2) ENTRADE Sp. z o.o. ul. Poznańska 86/88, 05-850 Jawczyce, NIP 1182126841, oferta na łączną wartość: 391 582,80 zł brutto
3) RENPRO Spółka z o.o. Małopolska 43, 70-515 Szczecin, NIP: 8542166221, oferta na łączną wartość: 360 065,28 zł brutto
4) ONE S.A., ul. Adama Naruszewicza 27 lok. 2, 02-627 Warszawa, NIP: 5262725362, oferta na łączną wartość: 281 817,60 zł brutto
5) Energa Obrót S.A., Aleja Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk, NIP 9570968370, oferta na łączną wartość: 363 469,92 zł brutto
6) Green SA, ul. A. Słonimskiego 6, 50-304 Wrocław, NIP 7010296402, oferta na łączną wartość: 386 712,00 zł brutto
7) Respect Energy S.A. ul. Ludwika Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, NIP: 8762459238, oferta na łączną wartość: 356 208, 00 zł brutto

Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty tj. do kwoty 281 817,60 zł brutto zaoferowanej przez Wykonawcę ONE S.A., ul. Adama Naruszewicza 27 lok. 2, 02-627 Warszawa, w związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281817,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470352,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.