Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00147524/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie utwardzeń nawierzchni – roboty brukarskie przy budynkach Uniwersytetu Łódzkiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET ŁÓDZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-136
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: (42) 635-42-90
1.5.8.) Numer faksu: (42) 635-43-05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: diir@uni.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie utwardzeń nawierzchni – roboty brukarskie przy budynkach Uniwersytetu Łódzkiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c52a586-fa7a-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256829
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147524/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 16/DIR/UŁ/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 585478,75 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 342478,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót przy budynku Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnego (dalej CSK) Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Kopcińskiego 16/18 w Łodzi - prace brukarskie opisane w pkt. III.1.1.A SWZ oraz demontaż istniejącego ogrodzenia i istniejącej wiaty śmietnikowej wraz z wywiezieniem i utylizacją4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 342113,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót brukarskich na Osiedlu Akademickim UŁ przy ul. Strajku Łódzkich Studentów w 1981 r. nr 13 w Łodzi zgodnie z opisem w pkt. III.1.2 SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 243364,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 04.08.2021 r. do godz. 09:30,
w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 2 oferty. Ponieważ wartość najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, postępowanie nr 16/DIR/UŁ/2021 należało unieważnić
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265081,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 424868,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265081,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 04.08.2021 r. do godz. 09:30,
w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 2 oferty. Ponieważ wartość najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, postępowanie nr 16/DIR/UŁ/2021 należało unieważnić
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244399,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 425514,81 PLN
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont dachu nad zachodnim i wschodnim skrzydłem budynku Filharmonii Łódzkiej położonego w łodzi przy ul. Narutowicza 20/22
- DZP.26.161.2025 Świadczenie usług specjalistycznego sprzątania
- Dostawa zestawów dydaktycznych do badania napędu elektrycznego pojazdów w podziale na 3 części.
- Przegląd nasadzeń drzew, krzewów i pnączy po oddaniu do eksploatacji przedsięwzięcia pn: Budowa autostrady A1, na odc. Tuszyn (bez węzła)-gr. woj. łódzkiego/śląskiego od km 335+937,65 do km 399+742,51
- Dostawa czapek identyfikacyjnych oraz opasek identyfikacyjnych na ramię
- Dostawa kontenera wężowego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont dróg gminnych
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w ciągu ul. Nowszej w Nowej Soli wraz z budową odwodnienia i oświetlenia drogowego oraz przebudową kolidujących sieci elektroenergetycznej i telekomunikacyjnej.
- Zagospodarowanie części terenu działki nr 168 przy ul. Harcerskiej 1 w Chełmnie, w celu odsunięcia wód opadowych od budynków.
- Remont ulicy Natolińskiej w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy.
- Przebudowa odcinka drogi w Ostrówku (dz. nr 5) w ramach zadania "Przebudowa drogi w Ostrówku"
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Osielsko w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.