Ogłoszenie z dnia 2025-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00149854/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
- 2025/BZP 00159715/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-24
- 2025/BZP 00166200/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu sieciowego oraz zasilaczy awaryjnych w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Kłomnice - część II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kłomnice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151397983
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strażacka 20
1.5.2.) Miejscowość: Kłomnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-270
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34/3281-122
1.5.8.) Numer faksu: 34/3281-121
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: astepien@klomnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klomnice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/klomnice/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu sieciowego oraz zasilaczy awaryjnych w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Kłomnice - część II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-909ab4aa-b742-427e-9585-d8caad773ffb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00256641
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049807/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup sprzętu sieciowego oraz zasilaczy awaryjnych w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Kłomnice - część II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie dofinansowane w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), Priorytet: II Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie: 2.2; Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149854
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZI-IZ.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 120602,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa punktów dostępowych i zarządzalnego przełącznika sieciowego – część 1. W zakres który wchodzi zakup i dostawa:• 6 szt. punktów dostępowych
• 3 szt. zarządzalnego przełącznika sieciowego.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik 2a – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający postanowienia dotyczące realizacji dla części 1 punkty dostępowe i zarządzalny przełącznik sieciowy
3. Wszelkie pozostałe informacje zawarte są w SWZ oraz załącznikach
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 27074,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 szt serwera NAS2) Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik 2b - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający postanowienia dotyczące realizacji dla części 2 serwer NAS
3) Wszelkie pozostałe informacje zawarte są w SWZ oraz załącznikach
4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48821000-9 - Serwery sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 15850,64 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 szt urządzenia wielofunkcyjnej zapory sieciowej (UTM)2) Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik 2c - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający postanowienia dotyczące realizacji dla części 3 Urządzenie wielofunkcyjnej zapory sieciowej (UTM)
3) Wszelkie pozostałe informacje zawarte są w SWZ oraz załącznikach
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 10073,78 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 3 szt zasilacza UPS serwerowego oraz 50 szt zasilacza UPS stacji roboczych2) Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik 2d - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający postanowienia dotyczące realizacji dla części 4 Zasilacz UPS serwerowy oraz zasilacz UPS stacji roboczych
3) Wszelkie pozostałe informacje zawarte są w SWZ oraz załącznikach
4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.5.5.) Wartość części: 67604,26 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41918,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41918,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41918,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROKOMP Paweł Prokopowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9490274116
7.3.3) Ulica: ul. Miodowa 7F
7.3.4) Miejscowość: Aleksandria druga
7.3.5) Kod pocztowy: 42-274
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41918,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-09Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19991,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22978,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19991,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EuroNet s.c. Jacek Majak, Patryk Majak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7721913444
7.3.3) Ulica: Brzeźnicka 95
7.3.4) Miejscowość: Radomsko
7.3.5) Kod pocztowy: 97-500
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EuroNet s.c. JACEK MAJAK, PATRYK MAJAK"
jakie przetargi wygrała firma
"EuroNet s.c. JACEK MAJAK, PATRYK MAJAK"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19991,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-09Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu dla Część 3 – Urządzenie wielofunkcyjnej zapory sieciowej (UTM) złożono oferty, których cena przewyższa możliwości finansowe Zamawiającego, zatem zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
Kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, podana bezpośrednio przed otwarciem ofert wynosi 12 390,00 zł brutto, natomiast cena najkorzystniejszej oferty wynosi: 13 676,37 zł brutto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38743,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63310,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38743,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EuroNet s.c. Jacek Majak, Patryk Majak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7721913444
7.3.3) Ulica: ul. Brzeźnicka 95
7.3.4) Miejscowość: Radomsko
7.3.5) Kod pocztowy: 97-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38743,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-09INNE PRZETARGI KŁOMNICE
więcej: przetargi KŁOMNICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń sieciowych dla Miejskiego Biura Finansów Oświaty m. st. Warszawy
- "CYBERBEZPIECZNE MIASTO MSZANA DOLNA - system backup" w ramach zadania pn. Cyberbezpieczne Miasto Mszana Dolna w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa zestawu elementów do montażu instalacji sieci internetowych w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Dostawa urządzeń zabezpieczających infrastrukturę informatyczną ZUW i JAZ dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
- Cyberbezpieczny Powiat Szydłowiecki
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w jednostkach Miasta Kalisza"
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





