Ogłoszenie z dnia 2025-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00183721/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zakup usług doradztwa zawodowego” w ramach projektu FEMP.06.26-IP.01-0298/24 „Aktywne Dziś - Lepsze Jutro”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce
1.3.) Oddział zamawiającego: PCPR w Wieliczce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351623150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepołomska 26G
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 2880220
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr-wieliczka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-wieliczka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2cba6056-e941-4d82-90b1-612138b868a01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup usług doradztwa zawodowego” w ramach projektu FEMP.06.26-IP.01-0298/24 „Aktywne Dziś - Lepsze Jutro”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cba6056-e941-4d82-90b1-612138b868a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00256541
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00059601/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług doradztwa zawodowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Aktywne Dziś - Lepsze Jutro” FEMP.06.26-IP.01-0298/24 realizowany jest w ramach Funduszu Europejskiego dla Małopolski na lata 2021-2027 i finansowany w 95% ze środków dotacji (środki Unii Europejskiej i budżetu państwa) oraz w 5% ze środków jednostki samorządu terytorialnego – Powiatu Wielickiego oraz środków partnera projektu – Fundacji PROELIO2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00183721
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.1.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 136585,37 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 80468,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup usług doradztwa zawodowego w ramach projektu FEMP.06.26-IP.01-0298/24-01 „Aktywne Dziś - Lepsze Jutro”. Usługa realizowana jest w ramach zadania nr 1, którego celem jest identyfikacja indywidualnych potrzeb i potencjałów uczestników i uczestniczek projektu.
2. W okresie realizacji przedmiotowego zamówienia planuje się, iż maksymalna ilość godzin świadczenia usługi (godziny zegarowe) wynosi: 400, w tym w 2025 roku 250 godzin i 150 godzin w 2026 roku a szacowana ilość uczestników projektu objętych wsparciem wyniesie 100 osób. Przyjmuje się, iż każdy uczestnik projektu skorzysta z 4 godzin wsparcia według następującego schematu: - 1 do 2 godzin w celu identyfikacji potrzeb i potencjałów, - 2 spotkania po 1 godz. w celu weryfikacji realizacji Indywidualnej Ścieżki Rozwoju (IŚR).
3. Zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie deklarowanej liczby godzin w całym okresie realizacji zamówienia do 320 oraz przesunięcia ilości godzin pomiędzy latami.
4. Każdy uczestnik projektu/każda uczestniczka projektu w momencie przystąpienia do projektu rozpocznie spotkania z psychologiem-diagnostą, który przy wykorzystaniu testów psychologicznych i szczegółowego wywiadu zdiagnozuje kluczowe problemy i bariery.
5. Celem działania doradcy zawodowego będzie opracowanie w ścisłej współpracy z uczestnikiem/uczestniczą wsparcia Indywidualnej Ścieżki Rozwoju uwzględniającej predyspozycje, oczekiwania i potrzeby uczestnika/uczestniczki. Doradca zawodowy będzie pozostawał w stałym kontakcie z uczestnikiem/uczestniczką, a IŚR będzie podlegać stałej weryfikacji i ewentualnej modyfikacji.
6. Realizator usługi musi elastycznie będzie reagować na zmieniające się potrzeby uczestników/uczestniczek projektu i dostosowywać wsparcie projektowe do ich indywidualnych potrzeb. W ramach spotkań będą stosowane narzędzia służące badaniu poziomu zachodzących przemian, wyniki będą udokumentowane. Spotkania będą miały charakter również motywujący i obrazujący korzyści ze zmiany swojej sytuacji społ.-zawodowej.
7. Przy doborze form wsparcia (aktywizacja zawodowa) zostanie także uwzględnione zapotrzebowanie na określone kwalifikacje i umiejętności na lokalnym rynku pracy. W przypadku kiedy uczestnik projektu/uczestniczka projektu będzie posiadał/posiadała opracowany Kontrakt socjalny lub innego rodzaju program przewidziany w ustawie o pomocy społecznej, przy tworzeniu IŚR zostaną uwzględnione jego zapisy.
8. Usługa świadczona będzie na terenie Powiatu Wielickiego, w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce (32-020 Wieliczka, ul. Niepołomska 26G). Budynek jest w pełni dostosowany do potrzeb osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności.
9. W wyjątkowych przypadkach uzasadnionych stanem lub sytuacją uczestnika/uczestniczki projektu dopuszcza się realizację usługi poza siedzibą Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce – na terenie Powiatu Wielickiego.
10. Każdorazowo miejsce wykonywania usługi wskaże Zamawiający. Zamawiający zapewnia salę/biuro w celu realizacji usługi wyposażone w podstawowy sprzęt biurowy (meble) oraz przyłącze elektryczne. Zamawiający nie zapewnia dostępu do sieci Internet oraz możliwości wykonywania wydruków/kopii dokumentów.
11. Usługa świadczona będzie w formie indywidualnego, osobistego spotkania doradcy zawodowego uczestnikiem/uczestniczką projektu. Zdalne świadczenie usługi będzie możliwe wyłącznie w wyjątkowych przypadkach uzasadnionych stanem lub sytuacją uczestnika/uczestniczki projektu – po ustaleniu z Zamawiającym.
12. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji, w tym:
a) ustalania miesięcznego harmonogram pracy
b) miesięcznej listy obecności wskazującej godziny w każdy dniu realizacji usługi,
c) kart poszczególnych uczestników/uczestniczek wsparcia zawierających wpisy o ilości zrealizowanych godzin wsparcia;
13. Do godzin świadczenia usługi nie wlicza się czasu:
a) dojazdu i powrotu, w tym do siedziby Zamawiającego, na spotkania, etc.,
b) sporządzania karty czasu pracy i innych dokumentów związanych z rozliczeniem zamówienia i formalnym udokumentowaniem jego wykonania.
14. Wzory dokumentów zostaną przekazane Wykonawcy przy podpisaniu umowy.
15. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.
16. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia Zamawiającemu kontroli wykonywania przedmiotu umowy w zakresie terminowości i prawidłowości w każdym czasie, w miejscu faktycznego wykonywania przedmiotu umowy.
17. Wynagrodzenie za usługi doradcze będzie naliczane na podstawie faktycznie przepracowanych godzin.
18. Grupę docelową projektu stanowi 200 osób zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym, w tym w szczególności:
a) osoby korzystające ze świadczeń z pomocy społecznej (PS) zgodnie z ustawą z dn.12.03.2004 r.o PS lub kwalifikujące się do objęcia wsparciem PS, tj. spełniające co najmniej jedną z przesłanek określonych w art. 7 tej ustawy,
b) osoby, o których mowa w art.1 ust.2 ustawy z dn.13.06.2003 r. o zatrudnieniu socjalnym,
c) osoby przebywające w pieczy zastępczej lub opuszczające pieczę zast. oraz rodziny przeżywające trudności w pełnieniu funkcji opiekuńczo-wychowawczych, o których mowa w ustawie z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
d) osoby nieletnie, wobec których zastosowano środki zapobiegania i zwalczania demoralizacji i przestępczości zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2022r. o wspieraniu i resocjalizacji nieletnich, oraz osoby nieletnie zagrożone demoralizacją i przestępczością,
osoby przebywające i opuszczające młodzieżowe ośrodki wychowawcze i młodzieżowe ośrodki socjoterapii,
e) osoby z niepełnosprawnościami,
f) członkowie gospodarstw domowych sprawujący opiekę nad osobą potrzebującą wsparcia w codziennym funkcjonowaniu,
g) osoby korzystające z programu FE PŻ,
h) osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu,
i) osoby opuszczające placówki opieki instytucjonalnej w tym w szczególności opuszczające domy pomocy społecznej,
j) osoby w kryzysie bezdomności, dotknięte wykluczeniem z dostępu do mieszkań i zagrożone bezdomnością,
k) osoby odbywające karę pozbawienia wolności, objęte dozorem elektronicznym,
osoby należące do społeczności marginalizowanych, takich jak Romowie
osoby objęte ochroną czasową w Polsce w związku z agresją Federacji Rosyjskiej na Ukrainę,
l) otoczenie ww. grup docelowych (m.in. rodziny, środowiska lokalne) rodziny osób z niepełnosprawnościami, rodziny z dziećmi doświadczające trudności opiek-wychowa.
19. Wsparciem w projekcie w pierwszej kolejności zostaną objęte osoby:
a) doświadczające wielokrotnego wykluczenia społecznego rozumianego jako wykluczenie z powodu więcej niż jednej z przesłanek kwalifikujących je do wsparcia w projekcie
b) o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności,
c) z niepełnosprawnością sprzężoną, osoby z chorobami psychicznymi, z niepełnosprawnością intelektualną i całościowymi zaburzeniami rozwojowymi,
d) korzystające z FE PŻ,
e) opuszczające placówki opieki instytucjonalnej w tym w szczególności domy pomocy społecznej,
f) wykluczone komunikacyjnie,
g) osoby, które opuściły jednostki penitencjarne w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Doradztwa Regionalnego i Europejskiego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350732284
7.3.3) Ulica: Prądnicka
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-002
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BEATA NOWAK INSTYTUT DORADZTWA REGIONALNEGO I EUROPEJSKIEGO
jakie przetargi wygrała firma
BEATA NOWAK INSTYTUT DORADZTWA REGIONALNEGO I EUROPEJSKIEGO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Biskupice w roku szkolnym 2025/2026
- "Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie modernizacji instalacji oświetlenia chodnika Antonia Haluszka"
- "Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych - część 2 - wapno budowlane hydratyzowane"
- Przebudowa budynku świetlicy środowiskowej wraz z adaptacją poddasza w miejscowości Sułków
- "Dostawa 4 kabin akustycznych do indywidualnej pracy i spotkań osób w spektrum autyzmu."
- "Dostawa narzędzi ręcznych"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie konsultacji treści szczegółowych 25 kursów w celu modyfikacji kierunków oraz udział ekspertów w prowadzeniu zajęć w ramach 22 kursów na Wydziale Biologii -"Key to the future ..."
- Usługi społeczne dla uczestników projektu "Q przyszłości II"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług doradczych/konsultacyjnych realizowanych w ramach projektu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu pt. "Koordynacja spójnej polityki społecz.
- Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: "Kompleksowe wsparcie mieszkańców Gminy Smołdzino poprzez usługi społeczne".
- Usługa doradztwa w Jednostkach Samorządu Terytorialnego (JST) do przygotowania i realizacji Lokalnych Planów Deinstytucjonalizacji Usług Społecznych (LPDI)
- Pełnienie funkcji lidera procesu edukacji rodzinnej, w ramach projektu pn.: "Wygrana Rodzina w Gminie Andrespol"
więcej: Usługi doradztwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.