Ogłoszenie z dnia 2024-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00239244/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu wieloosobowego do przewozu pacjentów do poradni specjalistycznych oraz samochodu dostawczego z przeznaczeniem zaopatrzenia bieżącego Szpitala.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Jeleniej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230173142
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cieplicka 69/71
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-560
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 756435700
1.5.8.) Numer faksu: +48 756435741
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitalmsw.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmsw.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f208015a-df81-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu wieloosobowego do przewozu pacjentów do poradni specjalistycznych oraz samochodu dostawczego z przeznaczeniem zaopatrzenia bieżącego Szpitala.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f208015a-df81-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256406
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074645/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup 3 samochodów: do przewozu cateringu, minibus i osobowy.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239244
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 206300,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymagania formalnea) Samochód nowy nie starszy niż 18 miesięcy od dnia dostawy.
b) Samochód musi być sprzedany na fakturę VAT.
c) Samochód musi spełniać wymagania określone w Ustawie z dnia 20 czerwca
1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz w przepisach wykonawczych wydanych
na podstawie tej ustawy.
d) Samochód musi posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia
formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych na
terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
e) Pojazd spełnia wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022, ze zm.)
Opis części zamówienia:
ZADANIE NR 1
Samochód dostawczy do transportu cateringu – 1 szt.
Parametry techniczne:
a) Typ nadwozia: furgonetka
b) Paliwo: benzyna
c) Ładowność: min. 600 kg, a max. 1000 kg
d) Liczba osi: 2, ABS, ESP
e) Pojemność silnika minimum 1300 cm3
f) Moc silnika 70-120 KM
g) Emisja CO2 wg WLTP max 150 g/km
h) Manualna skrzynia biegów
i) 1 rząd siedzeń – kierowca i 1 pasażer
j) Pełnowymiarowe koło zapasowe
k) Przestrzeń ładunkowa i podłoga łatwe do utrzymania w czystości, mycia i dezynfekcji
l) elementy ochronne z plastiku w przestrzeni ładunkowej + minimum 4 punkty mocujące w ścianach bocznych
ł) Kierownica regulowana minimum w dwóch płaszczyznach
m) Czujniki parkowania z tyłu
n) Klimatyzacja
o) Radio
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 66300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymagania formalnea) Samochód nowy nie starszy niż 18 miesięcy od dnia dostawy.
b) Samochód musi być sprzedany na fakturę VAT.
c) Samochód musi spełniać wymagania określone w Ustawie z dnia 20 czerwca
1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz w przepisach wykonawczych wydanych
na podstawie tej ustawy.
d) Samochód musi posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia
formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych na
terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
e) Pojazd spełnia wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022, ze zm.)
Opis części zamówienia:
ZADANIE NR 2
a) Typ nadwozia: minibus – 1 szt.
b) Paliwo: diesel
c) Pojemność silnika: minimum 1900cm3
d) Moc silnika: minimum 150 KM
e) Skrzynia biegów: manualna
f) Napęd: oś przednia
g) Norma emisji spalin: minimum Euro 6
h) Emisja CO2 wg WLTP (g/km): max 190 g/km
i) Liczba miejsc siedzących: kierowca + 7
j) Siedzenia trzyosobowe w II i III rzędzie wyjmowane
k) Klimatyzacja
l) Fotel kierowcy z regulacją wysokości, podparcia lędźwiowego i podłokietnikiem
ł) Fotel pasażera (obok kierowcy) z regulacją wysokości, podparcia lędźwiowego i podłokietnikiem
m) światła przeciwmgłowe
n) czujnik światła i deszczu
o) przyciemniane szyby tylne i tylne boczne
p) przystosowanie do transportu osoby z niepełnosprawnością poruszającą się na wózku inwalidzkim, wyposażenie w antypoślizgowe najazdy ułatwiające wprowadzenie wózka do wnętrza samochodu, szyny podłogowe dla stabilnego mocowania wózka, pasy zaczepne przytwierdzające wózek inwalidzki do szyn, specjalne pasy bezpieczeństwa dostosowane dla osoby siedzącej na wózku – specjalistyczna zabudowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy
4.5.5.) Wartość części: 140000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie zadania 1 unieważniono, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116927,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116927,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie zadania nr 2 unieważniono, ponieważ jedyna złożona oferta podlegała odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia dla uczestników projektu "Przyszłość Kultury: europejska, kolorowa i dla wszystkich!" w okresie 20.08 - 05.09.2025 r.
- Zapewnienie usługi logistycznej dwóch szkoleń pn.: "Współpraca GOPR i górskich służb ratowniczych w reagowaniu na wypadki letnie, zdarzenia mnogie, uderzenia piorunów w górskim obszarze transgraniczn
- Usługa szkoleniowa realizowana przez 3 instruktorów prowadzących pn.: "Współpraca GOPR i górskich służb ratowniczych w reagowaniu na wypadki letnie, zdarzenia [...] w górskim obszarze transgranicznym"
- Dostawa wraz z montażem urządzeń placów zabaw na terenie jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu pn. "Akademia przedszkolaka"
- Dostawa, montaż i uruchomienie 3 aparatów do hemodializy dla Stacji Dializ w Wojewódzkim Centrum Szpitalnym Kotliny Jeleniogórskiej
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku powodzi z terenu Miasta Jelenia Góra, w okresie od dnia zawarcia umowy do wyczerpania kwoty zobowiązania Zamawiającego (...)
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu osobowego typu SUV na potrzeby Kolejowego Przejścia Granicznego w Braniewie
- Zakupu samochodu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup autobusu do przewozu uczniów niepełnosprawnych - uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy im. Marii i Lecha Kaczyńskich w Krzywem
- Zakup 4 szt. samochodów osobowych na potrzeby DSDiK we Wrocławiu
- "Dostawa dwóch samochodów osobowych na potrzeby KOWR OT w Koszalinie - PO RAZ DRUGI"
- Dostawa samochodu osobowego do nauki jazdy kat. B
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.