Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00226774/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kontynuacja prac związanych z zad.inwest. pn. „Parkuj i Jedź – budowa centrum przesiadkowego w Toszku”- roboty wew. w bud.dworca zagosp. terenu (bud.chodnika) oraz bud. zew.sieci ppoż. dla bud.dworca.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Toszek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257771
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Toszek
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-180
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umtoszek@toszek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.toszek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/toszek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kontynuacja prac związanych z zad.inwest. pn. „Parkuj i Jedź – budowa centrum przesiadkowego w Toszku”- roboty wew. w bud.dworca zagosp. terenu (bud.chodnika) oraz bud. zew.sieci ppoż. dla bud.dworca.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f682cc50-f881-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00256061
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00001036/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Parkuj i Jedź- budowa centrum przesiadkowego w Toszku- kontynuacja prac- roboty wewnętrzne oraz budowa przyłącza p.poż.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (EFRR)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00226774
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZRP.271.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja prac związanych z zadaniem inwestycyjnym pn. „Parkuj i Jedź – budowa centrum przesiadkowego w Toszku” – dokończenie przebudowy dworca roboty wewnętrzne zagospodarowanie terenu (budowa chodnika) oraz przebudowa zewnętrznej sieci ppoż. dla budynku dworca .
Zakres i sposób wykonania robót będzie zgodny z dokumentacją projektową w zakresie: remont budynku dworca kolejowego wraz z niezbędnymi instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, przyłączami oraz urządzeniami towarzyszącymi, polegającą na wykonaniu m.in.: podłóg i posadzek, wymiany stolarki drzwiowej, gipsowanie, kafelkowanie, malowanie pomieszczeń, instalacji wewnętrznych i zewnętrznych w tym: odwodnienia, elektrycznych, sanitarnych, gazowych, wentylacyjnych, oświetleniowych, teletechnicznych, monitoringu wizyjnego, ppoż., c.o., c.w.u., elementów aranżacji i wyposażenia, remontu drogi gminnej ul. Dworcowej polegającej na: wykonaniu chodnika z nawierzchni zgodnie z projektem, przekładek lub zabezpieczeń urządzeń obcych kolidujących z projektowanym obiektem, wprowadzenie docelowej organizacji ruchu, przebudowy istniejących zjazdów, odtworzenie rowu, przebudowa sieci wodociągowej ( ppoż.), budowa zestawu hydroforowego wraz z hydrantem naziemnym. Opracowanie dokumentacji powykonawczej i dokumentacji budowy, w formie zbroszurowanego operatu kolaudacyjnego, o której mowa w art. 57 Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U z 2023r. poz. 682) łącznie, z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, opatrzoną klauzulą przyjęcia do właściwego kompetencyjnie zasobu geodezyjnego, kopiami rysunków z zatwierdzonego projektu budowlanego z naniesionymi kolorem czerwonym zmianami, ich kwalifikacją przez projektanta oraz ewentualnym opisem. Sporządzenie kompletnych dokumentacji i uzyskanie dokumentów odbiorowych od stosownych instytucji i organów w zakresie warunków przeciwpożarowych (Państwowa Straż Pożarna) i sanitarnych, bhp (Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny). Sporządzenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub potwierdzenia braku sprzeciwu do wniosku zgłoszenia zakończenia budowy.
Skrócony opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1d do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżelinie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo żadnej oferty.
Postępowanie prowadzone było w trybie podstawowym, a w związku z tym
w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu wykonawcy składają oferty.
W toku postępowania, do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Mając na względzie powyższe została spełniona przesłanka unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia określona w art. 255 pkt 1) ustawy
Prawo zamówień publicznych, a w związku z tym postępowanie podlegało unieważnieniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.