Ogłoszenie z dnia 2025-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00185736/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
- 2025/BZP 00208136/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa dostępności budynków Ośrodka Zdrowia oraz Urzędu Gminy Nozdrzec dla osób z niepełnosprawnościami i starszych z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nozdrzec
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Nozdrzec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nozdrzec 224
1.5.2.) Miejscowość: Nozdrzec
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-245
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nozdrzec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nozdrzec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/10919021.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa dostępności budynków Ośrodka Zdrowia oraz Urzędu Gminy Nozdrzec dla osób z niepełnosprawnościami i starszych z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd781f4e-a522-4ea0-ae7e-6c7dff4e324f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00255930
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00086766/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Poprawa dostępności budynków Ośrodka Zdrowia oraz Urzędu Gminy Nozdrzec dla osób z niepełnosprawnościami i starszych z podziałem na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie inwestycyjne jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr FEPK.05 „Przyjazna Przestrzeń Społeczna” programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027. Projekt pn. „Poprawa dostępności budynków Ośrodka Zdrowia oraz Urzędu Gminy Nozdrzec dla osób z niepełnosprawnościami i starszych” nr FEPK.05.03-IZ.00-0013/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185736
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IKŚR.271.1.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1430169,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja robót budowlanych i instalacyjnych mających na celu poprawę dostępności budynków użyteczności publicznej, tj. Ośrodka Zdrowia w Nozdrzcu oraz Urzędu Gminy Nozdrzec dla osób z niepełnosprawnościami oraz osób starszych.Część I — Poprawa dostępności w budynku Ośrodka Zdrowia w Nozdrzcu dla osób z niepełnosprawnościami oraz osób starszych, Wskazana część obejmuje kompleksowe roboty budowlane, instalacyjne oraz montażowe, mające na celu dostosowanie budynku Ośrodka Zdrowia w Nozdrzcu do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i osób starszych. Prace zostały podzielone na trzy główne branże:
A. Roboty budowlane, których zakres obejmuje m.in.: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne i podbudowy, roboty murarskie, montaż okładzin z płyt gipsowo —kartonowych oraz winylowych, wykonanie tynków i malowanie, ułożenie nawierzchni z kostki brukowej, montaż stolarki drzwiowej i okiennej, pokrycie podłóg i ścian.
Specyfikacje odnoszą się do standardowych wymagań w zakresie materiałów, sprzętu, transportu, wykonania robót, kontroli jakości, obmiaru i odbioru robót.
B. Instalacje elektryczne, których zakres obejmuje m.in.: wykonanie nowej instalacji elektrycznej, montaż zestawu złączowo-pomiarowego z przeciwpożarowym wyłącznikiem prądu, wykonanie linii WLZ do tablic rozdzielczych (TB-0), montaż rozdzielnic modułowych i tablic licznikowych (podliczników), wykonanie uziemień oraz instalacji gniazd wtykowych i oświetleniowych, montaż systemów przyzywowych w toaletach dla osób niepełnosprawnych, wykonanie instalacji ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej.
Instalacje będą prowadzone w rurkach instalacyjnych karbowanych pod wylewkami lub w ścianach, z zastosowaniem kabli bezhalogenowych.
C. Instalacje sanitarne, których zakres obejmuje m.in.: instalację centralnego ogrzewania, instalację wody zimnej, ciepłej oraz cyrkulacji, instalację kanalizacji sanitarnej, modernizację kotłowni (z węglowej na gazowo-olejową), prace towarzyszące, zgodne z dokumentacją projektową.
Zamówienie uwzględnia wszystkie działania konieczne do prawidłowego wykonania i uruchomienia ww. instalacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz wytycznymi zawartymi w specyfikacji technicznej.
Pełny zakres robót do wykonania znajduje się w części opisowej dokumentacji projektowej i przedmiarze robót, które uwzględniają również dostosowanie oznaczeń — montaż tabliczek informacyjnych w alfabecie Braille’a oraz oznakowania kontrastowego, jak i planów tyflograficznych
Wszelkie roboty budowlane i wykończeniowe powinny zostać wykonane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027, Załącznik nr 2: „Standardy dostępności dla polityki spójności 2021-2027” (uniwersalne projektowanie). Wykonawca przystępując do wykonania zadania będzie zobowiązany do wykonania wszystkich prac z uwzględnieniem powyższego. Wszelkie informacje do uzyskania pod adresem: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-dotyczace-realizacji-zasad-rownosciowych-w-ramach-funduszy-unijnych-na-lata-2021-2027-1/
Ponadto wszystkie roboty budowlane i wykończeniowe dotyczące części I — Poprawa dostępności w budynku Ośrodka Zdrowia w Nozdrzcu dla osób z niepełnosprawnościami oraz osób starszych, winny zostać wykonane również zgodnie z dokumentem Standard dostępności POZ, znajdującym się pod adresem: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/119716/StandarddostepnosciPOZ.pdf
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 1199414,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja robót budowlanych i instalacyjnych mających na celu poprawę dostępności budynków użyteczności publicznej, tj. Ośrodka Zdrowia w Nozdrzcu oraz Urzędu Gminy Nozdrzec dla osób z niepełnosprawnościami oraz osób starszych.Część II — Poprawa dostępności w budynku Urzędu Gminy w Nozdrzcu dla osób z niepełnosprawnościami i osób starszych, obejmuje kompleksowe roboty budowlane związane z modernizacją i dostosowaniem budynku Urzędu Gminy w Nozdrzcu do wymogów dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz osób starszych. Zakres robót przewidzianych do realizacji obejmuje wykonanie prac remontowo — budowlanych, adaptacyjnych oraz towarzyszących, niezbędnych do zapewnienia pełnej dostępności funkcjonalno — użytkowej obiektu. W ramach realizacji zamówienia przewiduje się w szczególności:
A. Roboty rozbiórkowe i demontażowe — usunięcie kolidujących elementów konstrukcyjnych i wykończeniowych (ściany, posadzki, instalacje).
B. Roboty ziemne i fundamentowe — niezbędne dla posadowienia nowych elementów konstrukcyjnych (np. pochylni, podjazdów, platformy).
C. Wykonanie konstrukcji żelbetowych i murowych – w tym ramp i stopni o odpowiednich parametrach geometrycznych i nośności.
D. Izolacje przeciwwilgociowe i cieple.
E. Modernizację wejść do budynku — w tym wykonanie pochylni o odpowiednim nachyleniu, montaż poręczy i balustrad ze stali nierdzewnej.
F. Dostosowanie ciągów komunikacyjnych wewnętrznych — poszerzenia drzwi, korekty progów, montaż systemów prowadzących i oznaczeń dotykowych dla osób niewidomych i słabowidzących.
G. Adaptację toalet — budowa i wyposażenie sanitariatów przystosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, zgodnie z wytycznymi PN i warunkami technicznymi.
H. Roboty wykończeniowe — w tym okładziny antypoślizgowe, malowanie wnętrz farbami dostosowanymi do wymogów sanitarno — epidemiologicznych.
I. Modernizację stolarki drzwiowej i okiennej — w tym wymianę na elementy bezprogowe, o odpowiedniej szerokości i wyposażeniu.
J. Dostosowanie oznaczeń — montaż tabliczek informacyjnych w alfabecie Braille’a oraz oznakowania kontrastowego, jak i planów tyflograficznych.
Wszystkie roboty należy wykonać w sposób zapewniający trwałość, bezpieczeństwo użytkowania, zgodność z aktualnymi przepisami prawa budowlanego, normami technicznymi, zasadami dostępności dla osób o ograniczonej mobilności oraz zaleceniami dokumentacji projektowej i technicznej.
Pełny zakres robót do wykonania znajduje się w części opisowej dokumentacji projektowej i przedmiarze robót, które uwzględniają również dostosowanie oznaczeń — montaż tabliczek informacyjnych w alfabecie Braille’a oraz oznakowania kontrastowego, jak i planów tyflograficznych.
Wszelkie roboty budowlane i wykończeniowe powinny zostać wykonane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027, Załącznik nr 2: „Standardy dostępności dla polityki spójności 2021-2027” (uniwersalne projektowanie). Wykonawca przystępując do wykonania zadania będzie zobowiązany do wykonania wszystkich prac z uwzględnieniem powyższego. Wszelkie informacje do uzyskania pod adresem: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-dotyczace-realizacji-zasad-rownosciowych-w-ramach-funduszy-unijnych-na-lata-2021-2027-1/
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 230755,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1475280,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1475280,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1475280,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACORDI Dominik Ziobro
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191662287
7.3.3) Ulica: Budziwojska 36
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-317
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty branży sanitarnej i elektrycznej. Nie znana na tym etapie.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1475280,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283828,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283828,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283828,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACORDI Dominik Ziobro
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191662287
7.3.3) Ulica: Budziwojska 36
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-317
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty branży sanitarnej i elektrycznej. Nie znana na tym etapie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283828,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI NOZDRZEC
- Budowa budynku garażowego dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Hłudnie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Gminnego Bloku Żywieniowego przy Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie na rok szkolny 2025/2026
więcej: przetargi NOZDRZEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa w Janowie magazynu wraz z garażem dla samochodu ratowniczo - gaśniczego
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń w PBW w Nowym Sączu Filia w Zakopanem
- Adaptacja pomieszczeń pod wypożyczalnię sprzętu wspomagającego i pielęgnacyjnego, w ramach realizacji projektu pn.: "Model Usług Społecznych w Gminie Bełżyce
- Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych Podgaj - Głownin 3048 D
- Modernizacja instalacji c.o. w budynkach gminy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.