eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żmudź › Przygotowanie i dostawa posiłków w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów Szkoły Podstawowej w Żmudzi w 2024 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostawa posiłków w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów Szkoły Podstawowej w Żmudzi w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żmudź

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197977

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasztanowa

1.5.2.) Miejscowość: Żmudź

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-114

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zmudz.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zmudz-gmina.ezamawiajacy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zmudz-gmina.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i dostawa posiłków w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów Szkoły Podstawowej w Żmudzi w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ab5d04d-d624-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255672

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047936/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowanie i dostawa posiłków w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów Szkoły Podstawowej w Żmudzi w 2025 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00223178

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZD.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 101596,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostawie posiłków w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów Szkoły Podstawowej w Żmudzi w roku 2024.
1.1. CPV:
Kod podstawowy:
55321000-6: Usługi przygotowywania posiłków
Kody pozostałe:
55523100-3 – Usługi w zakresie posiłków szkolnych;
55520000-1 Usługi dostarczania posiłków,
55322000-3 Usługi gotowania posiłków.
1.2. Termin realizacji zamówienia:
W ciągu 2 dni od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2024 r.
2. Zapotrzebowanie ilościowe wynosi: 2 posiłki dziennie podczas pracy szkoły / przedszkola od poniedziałku do piątku dla ok.49 dzieci i uczniów (ok. 18 dzieci w wieku od 3 do 6 lat oraz ok 31 uczniów w wieku od 7 do 15 lat). Ilość dzieci określo-na w zdaniu poprzedzającym została uśredniona. Wykonawca każdorazowo ustali liczbę posiłków na dany dzień po konsultacji z Zamawiającym.
2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a. pakiet nr 1 - przygotowanie i dostawę obiadu dwudaniowego, tj. zupa + drugie danie, napój i deser dla grupy ok. 18 dzieci w wieku przedszkolnym 3-6 lat, które będą uczęszczać do oddziałów przedszkolnych przy szkole podstawowej z wyjątkiem przerw w nauce;
b. pakiet nr 2 - przygotowanie i dostawę obiadu jednodaniowego, tj. drugie danie, napój i deser dla grupy ok. 31 uczniów w wieku szkolnym 7-15 lat, które będą uczęszczać do szkoły podstawowej z wyjątkiem przerw w na-uce;
2.2. Zamawiający szacuje wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy tj. ok. 6 860 posiłków, w tym: 2 520 pakiet nr 1 dla dzieci przedszkol-nych (18 dzieci x 140 dni) oraz 4 340 pakiet nr 2 dla uczniów szkoły podsta-wowej 31 uczniów x 140 dni). W przypadku, gdy łączna dostawa obiadów bę-dzie mniejsza niż planowane 6 860 sztuk przez zamawiającego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe z tego tytułu.
2.3. Dostawa obiadów będzie się odbywać począwszy od 2 dnia od dnia podpisa-nia umowy do 31.12.2024 r. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, ferii szkolnych, wakacji, dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od nauki oraz ewentualnego okresu zdalnego nauczania, na który zamawiający nie będzie miał wpływu, do pomieszczeń dystrybucji znajdują-cych się w budynku szkoły przy ulicy Kasztanowej 7 i ulicy Jaśminowej 4.
2.4. Posiłki będą dostarczane do szkoły od poniedziałku do piątku pomiędzy godziną
10:30-11:30 własnym transportem w specjalnych pojemnikach. Ewentualne zmiany godzin dostaw obiadów będą ustalone w terminie późniejszym z wybranym Wykonawcą.
2.5. Wykonawca o liczbie obiadów dla szkoły i obiadów dla oddziałów przedszkolnych na dany dzień powiadamiany będzie do godziny 07:30.
2.6. Liczba zamawianych porcji będzie uzależniona od zapotrzebowania. Zapotrzebowanie uzależnione jest od frekwencji dzieci korzystających z dożywiania i liczby dni nauki, opieki stacjonarnej w szkole i oddziałach przedszkolnych.
3. Posiłki przygotowywane będą z produktów w całości zakupionych przez Wykonawcę.
4. Wartość kaloryczna posiłków:
4.1. Pakiet 1 (dzieci w wieku przedszkolnym 3-6 lat)- od 500 kcal do 600 kcal
4.2. Pakiet 2 (dzieci w wieku szkolnym 7-15 lat)- od 600 kcal do 900 kcal
5. Posiłki powinny spełniać następujące warunki ilościowe:
Pakiet 1 (dzieci w wieku przedszkolnym 3-6 lat ):
a) Zupa – min. 250 ml,
b) drugie danie zwierające: ziemniaki lub ryż lub makaron lub kaszę itp. – min. 200 g,
mięso lub rybę – min. 100 g po obróbce, surówkę lub gotowane jarzyny – min. 100 g,
opcjonalnie naleśniki, placki lub pierogi itp. – od 250 g. do 300g,
c) napój (kompot, sok owocowy) – min. 200 ml,
d) deser: owoc (owoce sezonowe: jabłko, gruszka, pomarańcza, nektarynka, kiwi, banan, brzoskwinia,) jogurt, serek, okazjonalnie pieczywo cukiernicze lub czeko-lada.

Pakiet 2 (dzieci w wieku szkolnym 7-15 lat ):
a) drugie danie zwierające: ziemniaki lub ryż lub makaron lub kaszę itp. – min. 200 g,
mięso lub rybę – min. 100 g po obróbce, surówkę lub gotowane jarzyny – min. 100 g,
opcjonalnie naleśniki, placki lub pierogi itp. – od 300 g. do 400g,
b) napój (kompot, sok owocowy) – min. 250 ml,
c) deser: owoc (owoce sezonowe: jabłko, gruszka, pomarańcza, nektarynka, kiwi, banan, brzoskwinia,) jogurt, serek, okazjonalnie pieczywo cukiernicze lub czekolada.
6. Posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe:
a) w tygodniu powinien być dostarczany co najmniej 3 razy obiad z drugim daniem mięsnym (indyk, kurczak, wołowina, wieprzowina) z wyłączeniem mięsa mieszane-go, a co najmniej 1 raz obiad z drugim daniem rybnym,
b) posiłki typu naleśniki, placki lub pierogi itp. nie mogą być dostarczane częściej niż
1 raz w tygodniu,
7. Wykonawca dostarczał będzie tygodniowy jadłospis w formie pisemnej/mailowej w każdy piątek poprzedzający kolejny okres dożywiania do godziny 13.00. Na każdym jadłospisie powinna widnieć gramatura oraz kaloryczność posiłku – do wiadomości Zamawiającego oraz wyszczególnione produkty alergizujące. Posiłki muszą być urozmaicone, nie mogą się powtarzać w okresie dwóch następujących po sobie tygodni.
8. Wykonawca zobowiązuje się przygotowywać posiłki zgodnie z wymogami określonymi
w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku Dz.U. 2016 poz. 1154 w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach, a także innych powszechnie obowiązujących przepisach prawa w tym ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie żywności i żywienia zwanej dalej ubzz, dotyczących przygotowywania i dostarczania posiłków w ramach zbiorowego żywienia dzieci. Wykonawca oświadcza, że tego rodzaju działalnością
trudni się zawodowo i z tego tytułu zobowiązuje się również przestrzegać wszelkich zasad i norm stosowanych w tego rodzaju działalności, wynikających z innych źródeł, niż przepisy prawa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 4 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1) „Ustawy”: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.